|
|
❖ Loïs 426 Actief ❖ A desert flower? More like a desert cobra!
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 17 jan 2017 - 19:31 | |
| - Charredkit\" schreef:
- ik snap niet wat er zo leuk is aan dat hele hamilton gedoe tbh, van alles wat ik er al van gehoord heb lijkt het me maar dom xd
omg nooo het is zo leuk het is !!! zo origineel en allemaal historically accurate en also je DA FEELZ |
|
| |
beertje 111 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 17 jan 2017 - 19:49 | |
| - Heavepaw schreef:
- Charredkit\" schreef:
- ik snap niet wat er zo leuk is aan dat hele hamilton gedoe tbh, van alles wat ik er al van gehoord heb lijkt het me maar dom xd
omg nooo het is zo leuk het is !!! zo origineel en allemaal historically accurate en also je DA FEELZ ._. you insulted my life |
|
| |
Anonymous 634 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 17 jan 2017 - 20:22 | |
| KlikDat moment dat Butterpact een app voor de rest van de meeting het zwijgen op legt lol |
|
| |
Tip 27 Actief Everyone knows
I am going to hell
And if it’s true
I’ll go there with you
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 17 jan 2017 - 20:26 | |
| - Butterpact schreef:
- Klik
Dat moment dat Butterpact een app voor de rest van de meeting het zwijgen op legt lol Arme Stone |
|
| |
Amy of AA of Eem{pje} 32 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 17 jan 2017 - 20:29 | |
| WC was vroeger mijn leven tot de interesse verdween en problemen zich opstapelde en ik noodgedwongen stopte en tja na een lange tijd was ik weer terug :') En voorlopig raken jullie niet van me af hahaha :3 |
|
| |
Anonymous 634 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 17 jan 2017 - 20:31 | |
| #Above: Geen idee wie je bent, maar welkom terug!
#Tip: Neeeeeeee. Zo moet je niet denken! Butter kan ook heel lief zijn, hoor! Hij verdedigt z'n broer momenteel <3 |
|
| |
Loïs 2971 Actief And we all still die
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 17 jan 2017 - 20:33 | |
| |
|
| |
Freedje 2403 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 17 jan 2017 - 20:33 | |
| #Lois: laat haar uit de dood herrijzen, dan wordt Jinx miss wat liever tegen Shark |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 17 jan 2017 - 20:34 | |
| Soms wil ik het wel is, haar in Dark Forest pleuren of zo maar neh wat doe ik daar dan weer met haar xD Maar ze was nooit bedoelt om oud te worden. Ze moest young&beautiful sterven dat had ik al vanaf het begin bedacht (lekker dramatisch)...
|
|
| |
M 1126 Actief "Chew bubble gum like a boss"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 17 jan 2017 - 20:38 | |
| Eigenlijk moet Fief gewoon Zira's oude setje nemen en dan heel wc overnemen onder haar mams naam c': |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 17 jan 2017 - 20:40 | |
| - Vitani schreef:
- Eigenlijk moet Fief gewoon Zira's oude setje nemen en dan heel wc overnemen onder haar mams naam c':
Zira's legacy lives on Alleen is Vitani's setje veel te awesome daarvoor hehe |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 17 jan 2017 - 20:42 | |
| - Zira schreef:
- Vitani schreef:
- Eigenlijk moet Fief gewoon Zira's oude setje nemen en dan heel wc overnemen onder haar mams naam c':
Zira's legacy lives on Alleen is Vitani's setje veel te awesome daarvoor hehe Zira leeft gewoon in Vitano door woeps Haha thanks c: awel Zira's vorige en deze setje echt super mooi was dus give me now hehe |
|
| |
Demi 468 Afwezig "It wasn’t the lake that drew her breath from petulant lung, it was the pressure. It was the gravity of anxiety that grew within her.
She only wanted peace in the end."
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 17 jan 2017 - 20:44 | |
| - Zira schreef:
- Vitani schreef:
Zira's legacy lives on Alleen is Vitani's setje veel te awesome daarvoor hehe Ophelia wordt wel de gevreesde Commander van de Elite nu |
|
| |
Freedje 2403 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 17 jan 2017 - 20:45 | |
| - Zira schreef:
- Soms wil ik het wel is, haar in Dark Forest pleuren of zo maar neh wat doe ik daar dan weer met haar xD
Maar ze was nooit bedoelt om oud te worden. Ze moest young&beautiful sterven dat had ik al vanaf het begin bedacht (lekker dramatisch)...
't Is natuurlijk wel weer 'n extra acc om actief te houden Of ze kan Shark opzoeken in zijn dromen "Wtf doe jij met mijn hondentand." Great, ik zag net een spin rondlopen en ik ben hem nu kwijt... |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 17 jan 2017 - 20:47 | |
| - Vitani schreef:
- Zira schreef:
- Vitani schreef:
Zira's legacy lives on Alleen is Vitani's setje veel te awesome daarvoor hehe Zira leeft gewoon in Vitano door woeps Haha thanks c: awel Zira's vorige en deze setje echt super mooi was dus give me now hehe Ik weet niet eens meer welk setje ik hiervoor had xD Ik heb laatst heel veel setjes van mn laptop verwijderd, maar ik heb ALLES wat ik ooit voor zira gemaakt heb, er expres op laten staan. En geloof me dat is nogal wat xD |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 17 jan 2017 - 20:50 | |
| |
|
| |
nyn 23 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 17 jan 2017 - 20:51 | |
| Muta gaat op den duur ook op dr mammie lijken hoor :c tbh een combinatie van Jinx en Zira wanneer ik weer met dr ga posten huehue |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 17 jan 2017 - 20:52 | |
| ahh dit osje xD @Marlie: Nope niet echt (a) Ik heb vooral HEEL erg veel noobsetjes tbh |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 17 jan 2017 - 20:52 | |
| Ik ga na Vitani's overgangs/puberface haar weer badass maken net als haar mammie
@Loïs: Nehjo gekkie, je setjes zijn altijd mooi :3 |
|
| |
Freedje 2403 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 17 jan 2017 - 20:53 | |
| De spin zit vermoedelijk ergens in mijn bed. Rip me |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|