We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 17 jan 2017 - 20:29
WC was vroeger mijn leven tot de interesse verdween en problemen zich opstapelde en ik noodgedwongen stopte en tja na een lange tijd was ik weer terug :') En voorlopig raken jullie niet van me af hahaha :3
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 17 jan 2017 - 20:34
Soms wil ik het wel is, haar in Dark Forest pleuren of zo maar neh wat doe ik daar dan weer met haar xD Maar ze was nooit bedoelt om oud te worden. Ze moest young&beautiful sterven dat had ik al vanaf het begin bedacht (lekker dramatisch)...
Z I R A - P R E V I O U S C O M M A N D E R - D E A D
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 17 jan 2017 - 20:42
Zira schreef:
Vitani schreef:
Eigenlijk moet Fief gewoon Zira's oude setje nemen en dan heel wc overnemen onder haar mams naam c':
Zira's legacy lives on Alleen is Vitani's setje veel te awesome daarvoor hehe
Zira leeft gewoon in Vitano door woeps Haha thanks c: awel Zira's vorige en deze setje echt super mooi was dus give me now hehe
:::::
Ophelia
Member
Demi 468 Afwezig "It wasn’t the lake that drew her breath from petulant lung, it was the pressure. It was the gravity of anxiety that grew within her.
She only wanted peace in the end."
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 17 jan 2017 - 20:45
Zira schreef:
Soms wil ik het wel is, haar in Dark Forest pleuren of zo maar neh wat doe ik daar dan weer met haar xD Maar ze was nooit bedoelt om oud te worden. Ze moest young&beautiful sterven dat had ik al vanaf het begin bedacht (lekker dramatisch)...
't Is natuurlijk wel weer 'n extra acc om actief te houden Of ze kan Shark opzoeken in zijn dromen
"Wtf doe jij met mijn hondentand."
Great, ik zag net een spin rondlopen en ik ben hem nu kwijt...
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 17 jan 2017 - 20:47
Vitani schreef:
Zira schreef:
Vitani schreef:
Eigenlijk moet Fief gewoon Zira's oude setje nemen en dan heel wc overnemen onder haar mams naam c':
Zira leeft gewoon in Vitano door woeps Haha thanks c: awel Zira's vorige en deze setje echt super mooi was dus give me now hehe
Ik weet niet eens meer welk setje ik hiervoor had xD Ik heb laatst heel veel setjes van mn laptop verwijderd, maar ik heb ALLES wat ik ooit voor zira gemaakt heb, er expres op laten staan. En geloof me dat is nogal wat xD
Z I R A - P R E V I O U S C O M M A N D E R - D E A D
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 17 jan 2017 - 20:50
Zira schreef:
Vitani schreef:
Zira schreef:
Vitani schreef:
Ik weet niet eens meer welk setje ik hiervoor had xD Ik heb laatst heel veel setjes van mn laptop verwijderd, maar ik heb ALLES wat ik ooit voor zira gemaakt heb, er expres op laten staan. En geloof me dat is nogal wat xD