|
|
Marijn 162 Actief ''If nobody comes from the future to stop you, how bad of a decision can it be?''
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 13 jan 2017 - 16:14 | |
| Ik hou er van hoe je kan zien hoeveel beter je wel niet bent geworden :3
Nice xD |
|
| |
Bunny 2462 Actief I don't wanna be me anymore
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 13 jan 2017 - 16:19 | |
| Heyyy allemaal ^^ hier lag vandaag sneeuw en ughh ik haat sneeuw :c En niet eens van die leuke kraaksneeuw, nee, van die halfgesmolten waterige rotprut. Ugggghhh Maar hee, het is weekend nu <3 also ik spelde weekend eerst als wiekend help ;-; |
|
| |
M 1126 Actief "Chew bubble gum like a boss"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 13 jan 2017 - 16:22 | |
| - Lezen op eigen risico:
Ik lag lekker te zonnen in de middag zon, toen ik een beetje in slaap begon te dommelen zag ik veder op een oranje witte poes uit de struiken kruipen, der vacht zat een beetje wild. het leek er op dat ze net een gevecht had gehad. ze ging liggen bij de oude boom. ze had volgens mij niet door dat ik veder op lag. dekend bij mezelf dat ze geen gesprek wilde aanvoeren met een andere kat want dat zag wel aan haar humeurige kop. dus ik nam de moeite niet om op te staan en bleef dus nog even genieten van de zon. tot ik even later een andere katten geur rook. er kwam een grijze kater te voorschijn, hij stond even stil en keek de oranje poes aan. ik wist niet wat zijn bedoeling was maar hij liep even later naar de oranje poes toe. de kater murmelde iets tegen de oranje poes. ik verstond niet wat ze zeiden ze waren te ver weg. toch trok het me aandacht en stond op. Snel rekte me eventjes uit en gaf een paar snelle likken over me borst, en dribbelde naar de twee katten toe. eenmaal daar keek de oranje poes mee aan maar zei niks. dus begon ik maar een gesprek. goedemiddag zei ik en wachten af op een reactie van de andere twee katten
Omg dit is te erg I'm dying DX waarom schreef ik met de ik-vorm!? Watte Mousedung @Bunny: Hi buns c: sneeuw is hatelijk helamaal als het begint te smelten |
|
| |
Bunny 2462 Actief I don't wanna be me anymore
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 13 jan 2017 - 16:28 | |
| - Mijn allereerste post:
Het is een zonnige dag. De zon schijnt door het bladerdak van het krijgershol en maakt Leafheart wakker. Geeuwend staat ze op en trippelt naar buiten. Aangekomen bij de stapel verse prooi ziet ze dat er dringend wat prooi gevangen moest worden, er liggen enkel nog een paar magere ratten en een konijn op. Dus gaat ze door de ingang naar buiten en trippelt wat rond, op zoek naar prooi. De bomen houden de zon tegen, maar het is toch nog tamelijk warm. Al snel krijgt ze erge dorst. Gelukkig hoort ze het kletteren van het water in de beek. Ze loopt ernaartoe en drinkt het koele, heldere water. Al haar zintuigen zijn gespannen, want ze weet dat ze hier dicht bij de grens is. Dan hoort ze geritsel. Ze draait langzaam haar kop om de geur te kunnen opvangen. Daar! In dat struikje ziet ze iets bewegen. Ze de wind gaat naar haar toe, dus de prooi kan haar niet ruiken. Ze stapt langzaam dichterbij, en ziet daar een muis ritselen. Ze springt, maar de muis hoort haar. Hij rent weg, maar zij is sneller. Ze grijpt hem vast, en dood hem met een goedgemikte beet. tevreden begraaft ze haar vangst en ze gaat opzoek naar een nieuwe prooi.
Ik realiseer me dat ik echt heel weinig ben veranderd qua stijl enzo damn xD Also, ik vind deze niet eens zo erg? :') natuurtalent haha |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 13 jan 2017 - 16:34 | |
| Inderdaad niet slecht :3! |
|
| |
Bunny 152 Actief I raise my eyes to see the heavens but only the moon looks down
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 13 jan 2017 - 16:41 | |
| Thanks hehe :') Wel raar om te bedenken dat dat geplaatst is op 3 juni '13, dus al meer dan 3 jaar geleden xD en ook raar dat ik meestal 31 september '13 gebruik als de datum dat ik hier voor het eerst was, maar dat is omdat ik met mijn eerste account onder een andere naam bekend was en vanaf dan met Bunny hehe xD |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 13 jan 2017 - 16:46 | |
| 3 jaar? Pff das lang, ik ben hier pas een jaar en paar maanden :')
---
Binnenkort wall art maken in me kamer ieeee <'3 |
|
| |
Kaiden 1966 Actief We are outgunned
Outmanned
Outnumbered
Outplanned
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 13 jan 2017 - 17:08 | |
| - first post:
het was zachtjes aan het regenen toen ze opeens getripel hoorde ze luisterde nog eens goed had ze dat goed gehoord of was dat de regen die alsmaar op de grond tikte? maar ze had het goed gehoord daar liep een muis het was dan wel een magere muis maar toch bedankte ze de sterrenclan voor de muis. nightpaw was nog niet zo goed in jagen maar een muis kon ze toch wel vangen? ze sloop stilletjes op muis af haar poten tintelde van opwinding en toen sprong ze de muis rende weg maar zei was sneller.Ze sloeg haar poot uit en klemde haar klauwen om het magere lijfje. Nog voor de muis ook maar een geluidje kon maken,boog ze haar kop naar beneden en beet hem dood.de heerlijke geur van verse prooi kwam algauw bij haar neus.nee! dacht ze eerst moet de clan gevoed worden.toen hoorde ze opeens geritsel in het struikgewas maar het kwam niet van prooi
Kill. Me. |
|
| |
H 612 Actief Jumpsuit, jumpsuit
Cover me
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 13 jan 2017 - 17:17 | |
| Ik haat het echt da ik mezelf beloof te reageren op topics, maar da ik weer moe eindig lol nope misschien morgen ik voel mn wang ni... |
|
| |
Bunny 359 Actief "To a predator, fear is weakness."
| CAT'S PROFILEAge: Faded away in endless nothingnessGender: Tomcat ♂Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 13 jan 2017 - 17:20 | |
| Het is weer aan het sneeuwen - en veel :c
|
|
| |
me 20 Actief Here there be witches on the edge of town
Cast them in water to see if they drown
Cleanse them with fire to burn them down
Bury their bones in hallowed ground.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 13 jan 2017 - 17:56 | |
| - Pearlykit schreef:
- Het is weer aan het sneeuwen - en veel :c
Je bedoelt: c: |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 13 jan 2017 - 18:00 | |
| - Erik x schreef:
- Pearlykit schreef:
Je bedoelt: c: ughh nee ik haat sneeuw xD |
|
| |
me 20 Actief Here there be witches on the edge of town
Cast them in water to see if they drown
Cleanse them with fire to burn them down
Bury their bones in hallowed ground.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 13 jan 2017 - 18:01 | |
| - Pearlykit schreef:
- Erik x schreef:
- Pearlykit schreef:
Je bedoelt: c: ughh nee ik haat sneeuw xD tssss |
|
| |
Hamilton-trash 31 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 13 jan 2017 - 18:08 | |
| @Pearlykit HOWW
Anyway, iemand van Riverclan geinterreseert in een topicje? |
|
| |
Nynke 2345 Actief ➤ Snow reminded me of the beauty and mystery of creation, of the essential joy that is life.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 13 jan 2017 - 18:29 | |
| sneeuwde het maar hier :c |
|
| |
55 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 13 jan 2017 - 18:35 | |
| De sneeuw bleef niet liggen hier :c Ik haat sneeuw, maar als er sneeuw valt moet het veel zijn |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 13 jan 2017 - 18:38 | |
| Nou het is koud en protshig en nat en prut en koud en pijnlijk wanneer je geraakt word en het smelt en dan krijg je heel veel water en je haar word nat van sneeuw erin en alles word wit en je ziet geen oneffenheden meer en het is glad en wat is er wel leuk aan? xd |
|
| |
Cynthia 3768 Actief
| CAT'S PROFILEAge: Dead (120 moons)Gender: Tomcat ♂Rank: Ancient leader |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 13 jan 2017 - 18:45 | |
| Ik hoop dat het morgen allemaal weg is en het ook niet glad is hier, postbezorgen terwijl het glad is was namelijk niet heel fijn afgelopen zaterdag:/ |
|
| |
Nynke 2345 Actief ➤ Snow reminded me of the beauty and mystery of creation, of the essential joy that is life.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 13 jan 2017 - 18:56 | |
| tja, als er sneeuw ligt kan je skiën en snowboarden, maar da's alleen in de bergen :') bovendien hou ik van kou want ik kan niet tegen warmte EN je kan sneeuwengeltjes, sneeuwpoppen enzo maken xD |
|
| |
Hamilton-trash 31 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 13 jan 2017 - 19:09 | |
| En alles lijkt erg sprookjesachtig en je kan goed spoorzoeken als er sneeuw is~ Ik zag vanmorgen heel veel konijnenpootjes op mn erf xD |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|