We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
Onderwerp: Re: [Aangeboden] Accountjes ma 24 okt 2011 - 9:24
Je hebt blijkbaar niet goed gelezen en opgezocht, want Rainkit is een zij... -.-'
All my life I've been good, but now, Whoaaa... I'm thinking What The Hell, All I want is to mess around, And I don't really care about, If you love me, If you hate me, You can't save me..
Onderwerp: Re: [Aangeboden] Accountjes di 25 okt 2011 - 21:04
Mooneye schreef:
Ooh sorry maar dat ik wil hem nog welhoor. Ben ook devilpaw
Als je nou eens begint met het over het juiste geslacht te hebben... Ik denk dat het niet echt geïnteresseerd over komt als je het over een hem hebt als Rainkit een zij is.
Onderwerp: Re: [Aangeboden] Accountjes di 25 okt 2011 - 21:52
Idd wat Strawberry zegt is waar. Ik geef haar niet graag weg aan iemand die haar een hem noemt. Dat betekend dus dat er helemaal niets over het karakter is opgezocht enzo.
All my life I've been good, but now, Whoaaa... I'm thinking What The Hell, All I want is to mess around, And I don't really care about, If you love me, If you hate me, You can't save me..
Onderwerp: Re: [Aangeboden] Accountjes wo 26 okt 2011 - 22:23
Michelle jij mag Butterbell wel hebben. Weet dat ik mijn accounts wel heel scherp in de gaten hou x'D
Haha stuur me maar een pm, dan stuur ik je het ww terug.