Dag jongens (:
Net zoals elke volwassene moet ook ik de stap zetten naar het werken en ik kan met trots zeggen dat dat vandaag voor mij is gebeurd. Hoewel er nog niks officieel vaststaat, zit het er dik in dat ik binnenkort mag gaan werken. Dit gaat gecombineerd zijn met de opleiding die ik nu al doe, wat er op neerkomt dat ik enkel het weekend heb voor te posten. Omdat ik echter ga werken, wordt het studeren voornamelijk verschoven naar het weekend. Jullie zien het al aankomen, maar ik ga het even voor de duidelijkheid zeggen: dit laat weinig momenten voor mij over om te posten.
Ik kan me inbeelden dat verschillenden nu al wel denken: "Oh nee, ze gaat van Warrior Cats af!" Dit is echter niet het geval. Ook ga ik geen accounts droppen, dus de verhaallijnen die er nu zijn blijven er. Wel moet ik toegeven dat ik prioriteiten ga moeten stellen. Dit houdt in dat alles wat met Shark te maken heeft sowieso voorrang krijgt. Niet de gewone topics, maar wel de topics die met BC verbonden zijn. Taken, trainingen, verhaallijnen,... Dat is het éérste waar ik me naar richt. Op de tweede plaats zullen de rest van de patrols, trainingen en verhaallijnen staan van mijn andere acc's. Deze heb ik toevallig al netjes in een document op een rijtje gezet, dus bang zijn dat ik het overzicht kwijt raak hoeven jullie ook niet te zijn. Op de derde plaats komen dan de gewone topics die niks met een verhaallijn te maken hebben. Omdat deze topics op de derde plaats staan, kan het goed zijn dat je weken moet wachten voor een account eer dat deze antwoordt. Als ik op termijn merk dat ik het echt niet meer kan combineren, ga ik accounts moeten laten vallen. Maar goed, zover zijn we nog niet. Ik zal het zo zeggen: als ik kan posten dan post ik. Ik heb geen zin om WC achter me te laten en ik zie het ook geen zitten om acc's te droppen, dus dan moet het maar zo.
Dus, korte samenvatting + nog één puntje toegevoegd:
- Ik heb vanaf volgende week of eind januari minder tijd om te posten.
- Alle Clanzaken met Shark hebben prioriteit.
- Alle verhaallijnen, patrols, trainingen met andere acc's zijn tweede prioriteit.
- Gewone topics komen op de laatste plaats = lang wachten op antwoord.
- Er worden géén topics meer bijgenomen met mijn accounts als de teller boven de tien staat. Dit wordt bijgehouden in een dropping-topic die ik dadelijk ga aanmaken. Wil je per se een topic met één van mijn acc's? Check dan de teller na!
Bedankt voor het begrip!
Groetjes
Freedje