~Butter(fly)~ 3426 Actief ~Waiting Hurts. Forgetting Hurts. But not knowing which decision to take can sometimes be the most painful.~
| |
| Onderwerp: Safekit (A Give Away) zo 8 jan 2017 - 17:05 | |
| Derpje de speler van Safekit (nestje Oceanbreeze en Neverland) heeft aangeven de kitten niet langer actief te kunnen houden. Er was al een verhaallijn gepland met hem en daar ben ik van op de hoogte gesteld. Ik zal de mogelijkheid met de gekozen nieuwe speler overleggen en die kan dan beslissen of het door gaat of niet samen met de anderen die er mee te maken krijgen.
Ik zie deze kitten graag actief aangezien hij een actieve familie heeft en er veel in deze familie gebeurd.
Verplicht zijn dus een motivatie en voorbeeldpost. Graag rekening houden met het karakter dat hij zou hebben. (zie de kittensearch van Oceanbreeze en Neverland)
Bunny en Derpje mogen als ze het willen meebeslissen waardoor een antwoord misschien wat langer kan duren.
Ik hoop dat iemand interesse heeft.
-Butter
|
|
Bunny 275 Actief "Take this pencil and draw a circle, not a heart, because a heart can be broken but a circle never ends."
| |
| Onderwerp: Re: Safekit (A Give Away) za 14 jan 2017 - 14:12 | |
| Ik hoop dat er iemand geïnteresseerd is <3 (also friendly bump) |
|