Nou,
Hier is die dan. Oké, ik heb eerder gezegd dat ik zou stoppen met WC en toen ben ik toch teruggekrabbeld en ondanks alle leuke dingen die ik nog graag hier had willen doen en alle dingen waar ik nog graag een rol in had willen hebben...
Nee, this is where it ends. Ik stop met WC.
Ik wil niet meer lastig gevallen worden met vragen over leeftijden, of dingen gedaan mogen worden... ik ga verder ook niks meer doen met mijn accounts. Het godmodden van mijn accounts is niet toegestaan, ze zullen gewoon met rust gelaten worden. Ze zijn zoals ze waren & thats it.
Het enige wat gedaan mag worden is dat Roughflower een goede moeder is voor haar kits, want een slechte zal ze nooit zijn. Dus alleen de kittens hebben toestemming om haar te gebruiken voor moederlijke dingen. Lurkingshade mag bij haar weg gaan om wat voor reden dna ook.
Whifflepaw zal TC verlaten, mocht ik ooit terug komen, dan zit ze wss in Bloodclan. Firedance zal zien hoe Whifflepaw het territorium verlaat, dit mag Waz dus godmodden.
Beekit, Russetkit en Snowkit mogen weg gegeven worden (fix dit maar via de admins, ik ga namelijk niet meer online komen.) Naar wie of wat boeit me ook niks.
Swiftclaw mag eventueel terug naar Chi, als zij dat wilt, maar als zij haar niet terug wilt, zal Swiftclaw ook gewoon vergeten worden. (Emma mag haar alleen godmodden in het topic wat levens betreft).
Smokegaze zal ook gewoon vergeten worden.
Zoals het nu staat kom ik niet meer terug en eindigt hier mijn RPG periode.
Ik heb mensen verwijdert van mijn Facebook en meer verzoeken van RPG mensen zal ik niet accepteren. De vrienden die ik heb gemaakt blijven, natuurlijk, maar anderen niet. Het is niets persoonlijks, verder.
Goodbye.