"status" van de rivier?

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

"status" van de rivier?

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Magpieheart
Member
"status" van de rivier? Jp1agmE
Marieke
43
Actief
It's not geniuses that change the world. It's the ordinary ones who make every effort they can.

CAT'S PROFILE
Rank:
Magpieheart
BerichtOnderwerp: "status" van de rivier?   "status" van de rivier? Icon_minitimedo 5 jan 2017 - 14:37

Hoi, ik heb even een vraagje dat te maken heeft met het huidige RP Event van de droogte waar ik nog niet echt een antwoord op heb kunnen vinden (vast omdat ik al een tijdje niet actief ben geweest en ook niet precies weet waar ik zou moeten zoeken):
Hoe zit het met de rivier van RiverClan, is deze totaal uitgedroogd of verminderd tot een kleiner stroompje?
Ik wilde posten maar toen bedacht ik me dat ik niet precies wist hoe de rivier erbij lag :')

- Groetjes, Marieke :3
Terug naar boven Ga naar beneden
Shark
Member
"status" van de rivier? Img_2610
Freedje
2403
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Shark
BerichtOnderwerp: Re: "status" van de rivier?   "status" van de rivier? Icon_minitimedo 5 jan 2017 - 14:56

Ik heb gewoon gepost dat hij wat lager staat omdat het me niet bepaald realistisch lijkt dat dadelijk RiverClan én WindClan van de rivier gaan drinken (als WindClan het mag) (: Dus dat hij niet volledig is uitgedroogd, maar dat het wel wat lager staat. Weet niet hoe de rest daar over denkt...?
Bitterpaw
Member
"status" van de rivier? NDtXEx8
Demi
1099
Actief
"For those who value survival, sentimentality is not an option."

CAT'S PROFILE
Rank:
Bitterpaw
BerichtOnderwerp: Re: "status" van de rivier?   "status" van de rivier? Icon_minitimedo 5 jan 2017 - 15:07

Ik schrijf zelf ook dat het water in de rivier wat lager staat dan normaal. Het is immers winter, en een volledige rivier verdampt in zulke koude temperaturen echt niet zo snel. Dit is natuurlijk weer anders voor kleinere stroompjes/beekjes.

Wat ik me wel afvroeg: hoe zit het met het Small Lake van Windclan? Want ook een meer lijkt me niet echt snel verdwijnen op deze manier, en het is toch wel Windclan's hoofdzakelijke bron van water.

"status" van de rivier? ClYGIOd
a leash can be pulled from either end.
Butterstar
StarClan
"status" van de rivier? XbUUF0W
Michelle
6649
Actief
So many men have tried to kill me, I don’t remember all their names.

CAT'S PROFILE
Rank:
Butterstar
BerichtOnderwerp: Re: "status" van de rivier?   "status" van de rivier? Icon_minitimedo 5 jan 2017 - 15:33

De rivier staat nu idd een stuk lager. Ook door het winterse weer begint er een ijslaag op te vormen die elke ochtend stuk gemaakt moet worden ^^

Over small lake zal ik even navragen Smile

One voice may speak you false,
but in many there is always truth to be found.

Evergreen
Member
"status" van de rivier? Rba3jn
Floriske
2583
Actief
Vibrations of tremors that shook long ago
Tear holes in the fabric of all that we know

Can't survive with the secrets we have
All that we have is a lie

CAT'S PROFILE
Rank:
Evergreen
BerichtOnderwerp: Re: "status" van de rivier?   "status" van de rivier? Icon_minitimedo 5 jan 2017 - 15:36

Tja, intussen houdt de droogte al lang aan en van een meer in de enige bron van water de regen, dus ik heb zelf beschreven dat dat wel grotendeels opgedroogd is (ook voor wat meer spanning ^^). De rivier zou wss minder snel opdrogen, omdat die water van ver aangevoerd krijgt (mogelijk ook van plekken waar het nog wel regent).

It is walking evenly between you and me, this truth, this terror
And it stares us in the face, until we break our nose against the mirror

"status" van de rivier? 33kui4l
Spoiler:
Runa
Member
"status" van de rivier? DPKsfdL
Freedje
245
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Runa
BerichtOnderwerp: Re: "status" van de rivier?   "status" van de rivier? Icon_minitimedo 5 jan 2017 - 16:30

Ik heb in mijn posten ook voornamelijk met Crowfur geschreven dat the small lake zo goed als opgedroogd is, want aangezien de WC-cats nu echt hulp gaan vragen aan RC, wilt dat toch zeggen dat ze lang geen voldoening meer kunnen halen uit de waterbronnen die zij hebben... ^^

"status" van de rivier? Runa_signature_2
Firedance
Warrior Goddess Lightning
"status" van de rivier? Fireda11
WazBeer
12040
Actief
Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.

CAT'S PROFILE
Rank: Senior warrior
Firedance
BerichtOnderwerp: Re: "status" van de rivier?   "status" van de rivier? Icon_minitimedo 5 jan 2017 - 18:53

De rivier zal wat gezakt zijn en het meertje in WindClan niet heel veel van over lijkt me so. Aangezien dat vooral gevuld wordt door regen.

"status" van de rivier? RBnHiY7
Moonkit || Skyteller || Firedance || Runeshade || Ghosteyes
Other:
Magpieheart
Member
"status" van de rivier? Jp1agmE
Marieke
43
Actief
It's not geniuses that change the world. It's the ordinary ones who make every effort they can.

CAT'S PROFILE
Rank:
Magpieheart
BerichtOnderwerp: Re: "status" van de rivier?   "status" van de rivier? Icon_minitimedo 5 jan 2017 - 22:39

Oké, bedankt voor de verduidelijkende antwoorden Smile

With effort we can
change the world
Thanks Sarah!

Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: "status" van de rivier?   "status" van de rivier? Icon_minitime

"status" van de rivier?
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Bulletin Board :: Questions-
Ga naar: