|
|
Wolf 409 Actief Tonight, we hunt.
| |
| Onderwerp: Re: [vol] Rogue One vr 6 jan 2017 - 23:48 | |
| Welkom bij de club B)
Enig idee hoe Farai bij de groep is geraakt? c:
Also; Tank trekt ineens wel heel veel she-cats aan hahaha |
|
| |
⇴ Kip 285 Actief Leave me unholy & dirty & beautiful
| |
| Onderwerp: Re: [vol] Rogue One za 7 jan 2017 - 0:16 | |
| komt omdat Tank gewoon een hete beer is
Eh, well Farai zou best wel eenzaam kunnen worden en zou dit zien als een soort nieuwe kans c': Dus misschien dat ze verhalen over de groep heeft gehoord en dan opzoek is gegaan naar Tank?
|
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: [vol] Rogue One za 7 jan 2017 - 0:18 | |
| Klinkt goed! Ik kan anders het topic wel aanmaken dat Tank langs de grenzen van het territorium loopt te 'patrouilleren' en dat ze hem daar benaderd?
Dan is de vraag alleen, zijn jullie er allemaal ok mee dat het topic XX wordt (of hoe moet ik dit zeggen haha), dus dat er gedood kan worden zonder toestemming van de eigenaar? |
|
| |
⇴ Kip 285 Actief Leave me unholy & dirty & beautiful
| |
| Onderwerp: Re: [vol] Rogue One za 7 jan 2017 - 0:19 | |
| Jep is goed voor mij! Bedankt, ik zie 'm wel verschijnen ^^
En voor mij is dat oké |
|
| |
Eline 695 Actief No use getting angry at the way that you're wired
| |
| Onderwerp: Re: [vol] Rogue One za 7 jan 2017 - 10:41 | |
| Ik vind dat eigenlijk niet zo'n fijn idee ^^' |
|
| |
M 95 Actief "I like birds. Because they can fly away when things get too crazy"
| |
| Onderwerp: Re: [vol] Rogue One za 7 jan 2017 - 11:35 | |
| Voor mij is het prima c: wel rekening mee houden dat Flush nog niet super sterk is~
Laatst aangepast door Tate op za 7 jan 2017 - 11:59; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| |
Loïs 242 Actief We want that crown
And we want it now
To be the selfish kings
Of a worthless empire
| |
| Onderwerp: Re: [vol] Rogue One za 7 jan 2017 - 11:56 | |
| Guys, onze rogues zitten in een groep hé. Er is eigenlijk geen kans dat jouw account doodgemaakt wordt c: Het is meer dat ons topic eigenlijk alleen voor deze groepgenoten is, en als iemand toch nog binnenvalt dat dat prima is, maar dat die dan wel een kans heeft om gedood te worden. Natuurlijk gebeurt dat ook niet gelijk hé, eerst zal er gevraagd worden of hij gewoon weg kan gaan, blablabla. Maar het kan eigenlijk niet dat je kat, als hij in deze groep zit, vermoord wordt!
Voor mij is het dus trouwens ook prima c: |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: [vol] Rogue One za 7 jan 2017 - 12:43 | |
| Inderdaad ja, ik had misschien iets meer uitleg moeten geven haha. Sowieso zijn de jagers ook niet verplicht om op een indringer af te lopen, dat is de taak van de beschermers c: als er gevochten wordt, dan trekken de jagers zich terug of vluchten ze weg, dat is allemaal prima. |
|
| |
Demi 171 Afwezig "Well, I met God and she had nothing to say to me."
| |
| Onderwerp: Re: [vol] Rogue One za 7 jan 2017 - 12:45 | |
| Wat mij betreft, is het ook helemaal goed ^^ |
|
| |
F e r n e t j e 34 Actief God is Gracious; Favour; Grace; God has Shown Favour; Ornament
▲
| |
| Onderwerp: Re: [vol] Rogue One za 7 jan 2017 - 13:27 | |
| Wauw XX is echt heel lang geleden c:
Ik vind het helemaal prima, maakt het ook uitdagend en spannend |
|
| |
Eline 695 Actief No use getting angry at the way that you're wired
| |
| Onderwerp: Re: [vol] Rogue One za 7 jan 2017 - 13:52 | |
| Ik ben te gehecht aan mijn Amaretje om haar te laten sterven. Maar als ik het zo hoor is het prima ^^ |
|
| |
Starboi 5 Actief Believe what you want, but neither you nor I are special. I've already learned that lesson.
| |
| Onderwerp: Re: [vol] Rogue One zo 22 jan 2017 - 0:18 | |
| Naam: o3o Naam rogue: Darlene Taak: Jager Motivatie: Nou je rogue groep is echt super gaaf en natuurlijk met ze bij d'r halfbro in dezelfde groep zitten, I mean, yes. Omdat ze een stukje kleiner is dan Tank leek 't me beter dat ze een jager is en daarmee kan ze veel voor de groep betekenen. En in een groep lijkt het actief blijven een stuk makkelijker! c: |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: [vol] Rogue One ma 30 jan 2017 - 10:47 | |
| Omg hoezo zie ik dit nu pas shame on me??¿¿ (we blamen de examens) Maar ofcourse mag Darlene er bij!! Topicje doen waar hij het 'intakegesprek' doet? c: |
|
| |
M ♔ 158
| |
| Onderwerp: Re: [vol] Rogue One ma 30 jan 2017 - 16:17 | |
| Is het misschien goed dat Flush word geswitch naar Octavia? Ik kan namelijk geen inspiratie uit haar krijgen en ik wil graag O actief maken c:
|
|
| |
It's a nouk 4981 Actief It's just another war
Just another family torn
Just a step from the edge
Just another day in the world we live
677 IC
| CAT'S PROFILEAge: I'm burning 60 moons in hellGender: Tomcat ♂Rank: |
| Onderwerp: Re: [vol] Rogue One ma 30 jan 2017 - 17:08 | |
| Heya Wölfie, ik ga het er denk ik toch op wagen met Sica als een van de verdedigers ^^ |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: [vol] Rogue One di 31 jan 2017 - 15:03 | |
| @M; het is aangepast c: @Anouk; Sicarius is ook geaccepteerd maar dat wist je al -aa- |
|
| |
N y n 69 Actief Til I hit the dance floor
Hit the dance floor
I got all I need
| CAT'S PROFILEAge: My mother put me on this terrible earth around 24 moons agoGender: Tomcat ♂Rank: |
| Onderwerp: Re: [vol] Rogue One wo 8 feb 2017 - 15:14 | |
| Naam: Nynke Naam rogue: Kenway Taak: Jager Motivatie: Nou, ja, ik wil Kenway gewoon actief krijgen want het is een leuk karakter xD en ik zat dit eerst even aan te kijken omdat ik niet zeker wist om 'm actief te krijgen maar het lijkt me echt leuk dus ja. c': En bovendien past Kenway wel in zo'n roguegroep aangezien 'ie heel sociaal is! |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: [vol] Rogue One do 9 feb 2017 - 18:45 | |
| Alright sounds good to me! Hoe is Kenway bij de groep verzeild geraakt? c: |
|
| |
Nynke 2345 Actief ➤ Snow reminded me of the beauty and mystery of creation, of the essential joy that is life.
| |
| Onderwerp: Re: [vol] Rogue One do 9 feb 2017 - 21:31 | |
| Ik denk dat 'ie dan verhalen heeft gehoord van deze groep en dat hij nieuwsgierig werd en dan Tank zou opzoeken ofzo c: en dat hij dan vraagt of hij bij de roguegroep mag omdat hij van mening is dat je samen sterker bent, zoiets xD |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: [vol] Rogue One do 9 feb 2017 - 21:38 | |
| Aight klinkt perfect! Topicje doen dan maar? Ik kan ten vroegste maar zaterdag aanmaken tho |
|
| |
| Onderwerp: Re: [vol] Rogue One | |
| |
|
| |
|