|
|
Sean 2114 Actief Je remue le ciel, le jour, la nuit. Je danse avec le vent, la pluie.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 11 jan 2017 - 20:41 | |
| Thanks guys <3 Komende tijd word een goede tijd nu ik eindelijk kan doen wat ik wil doen <3 |
|
| |
Freedje 2403 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 11 jan 2017 - 20:42 | |
| Internet kan me echt zo pissig maken soms. Net een artikel gelezen over twee mensen in de zorgsector die een oma van 98 mishandelden als ze hun "werk" deden. Ugh. De wereld is soms zo oneerlijk. |
|
| |
Marijn 162 Actief ''If nobody comes from the future to stop you, how bad of a decision can it be?''
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 11 jan 2017 - 20:46 | |
| - Shark schreef:
- Cliff schreef:
- Shark schreef:
- #Marijn:
1. Start your computer. 2. Open Warrior Cats. 3. Open the topic you want to answer to. 4. Open Word or something in which you can write. 5. WRITE!!!!!!!!
Pfffff... Ga ik dat laatste uurtje nog posten of YouTube-filmpjes kijken hmmmmmm?
lol
Tot morgen iedereen! xD thanks for the tutorial, i will try. currently having trouble with step 5 Shut down Warrior Cats and do something else; it's clearly not your day to write. don't wanna leave my people waiting < 3 well i made a short post and im hoping they dont mind |
|
| |
Freedje 2403 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 11 jan 2017 - 20:51 | |
| Tbh heb ik liever dat mensen één dag langer wachten en dan posten dan dat ze met een post zonder inhoud komen aanzetten waar ik bovendien ook nog niet eens iets mee kan + zichzelf zitten te pushen terwijl ze er geen zin in hebben. Maar dat is mijn mening ^^ |
|
| |
Marijn 162 Actief ''If nobody comes from the future to stop you, how bad of a decision can it be?''
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 11 jan 2017 - 20:52 | |
| - Shark schreef:
- Tbh heb ik liever dat mensen één dag langer wachten en dan posten dan dat ze met een post zonder inhoud komen aanzetten waar ik bovendien ook nog niet eens iets mee kan + zichzelf zitten te pushen terwijl ze er geen zin in hebben. Maar dat is mijn mening ^^
*sweats nervously* |
|
| |
41 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 11 jan 2017 - 20:55 | |
| - Spoiler:
niet helemaal zeker hoe dit is gebeurd maargoed xD |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 11 jan 2017 - 20:55 | |
| Dat heb je als je te snel notificaties wil wegklikken xD |
|
| |
H 612 Actief Jumpsuit, jumpsuit
Cover me
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 11 jan 2017 - 21:10 | |
| Blurry is de enige die zo soepel post WHY |
|
| |
Freedje 2403 Actief
| |
| |
| |
Cover me
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 11 jan 2017 - 21:25 | |
| - Shark schreef:
- Cliff schreef:
- Shark schreef:
- Tbh heb ik liever dat mensen één dag langer wachten en dan posten dan dat ze met een post zonder inhoud komen aanzetten waar ik bovendien ook nog niet eens iets mee kan + zichzelf zitten te pushen terwijl ze er geen zin in hebben. Maar dat is mijn mening ^^
*sweats nervously* Het was goed bedoeld Well.... f*ck xd |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 11 jan 2017 - 21:29 | |
| i done goofed
ehh ik wil meestal minstens binnen een week reageren, zodat het topic niet doodgaat. ik wacht altijd tot vrijdag wanneer ik alle tijd heb om rustig een post te bedenken xD |
|
| |
Freedje 2403 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 11 jan 2017 - 21:35 | |
| Ik wil zo veel... *kijkt zielig naar schema van droppingtopic*
|
|
| |
~ Moo Moo 498 Actief Being Scared is my Biggest Fear
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 11 jan 2017 - 22:42 | |
| - Shark schreef:
Fijn dat je mijn situatie met Light x Silver, Gravel x Jay, Thorny x Thorn(fang), en Thorny x Fernpaw begrijpt Vooral die laatste is heel zielig :') |
|
| |
Bo3 3455 Actief "Competing feelings so disparate and strange"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 12 jan 2017 - 6:52 | |
| |
|
| |
Julia 6308 Afwezig The way surviving hard winters makes a tree grows stronger, the growth rings inside it tighter
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 12 jan 2017 - 7:30 | |
| |
|
| |
Michelle 6649 Actief So many men have tried to kill me, I don’t remember all their names.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 12 jan 2017 - 8:34 | |
| |
|
| |
Cover me
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 12 jan 2017 - 8:51 | |
| Twee uur uitval is nice maar wat moet ik nu doen xd |
|
| |
Freedje 314 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 12 jan 2017 - 14:11 | |
| Jaypaw zijn nieuwe ava gegeven - sorry Kip, maar hij is zo mooi en ik wilde je wat werk afnemen, but feel free to try yourself <3 - zijn geschiedenis wat geüpdatet en zijn karakter een kleine wending gegeven <3 Hij's helemaal klaar voor warrior te worden <3 |
|
| |
Bo3 3455 Actief "Competing feelings so disparate and strange"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 12 jan 2017 - 15:01 | |
| |
|
| |
Hamilton-trash 31 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 12 jan 2017 - 15:12 | |
| Hullu! Ik heb besloten dat ik hier actief ga worden ^^ |