Ava 19 Actief Yeah I feel I'm watered down, whenever he's around. I put on the crown of clowns and melt slowly to the ground
| |
| Onderwerp: {Kitten gezocht} I'll always protect you ma 2 jan 2017 - 21:42 | |
| Ik heb al een keer in mijn topiczoek topic genoemd, maar Mossystep heeft een korte relatie gehad met een Thunderclan warrior toen ze jonger was. Dit zou ik dus graag iets willen uitbreiden, aangezien ik dan meer heb om over te schrijven met Mossy.
Achterliggende informatie Mossystep is verzot op aandacht van de katers, al sinds ze apprentice was. Het feit dat je een beetje lief kon kijken en met je staart kon zwiepen was toch een fijne gedachte. Toch is ze uiteindelijk terecht gekomen bij een kater die wat rebelser was, aangetrokken tot de spanning van wat 'foutere' types. Mossy is hierbij ook een beetje meegelopen, werd ook rebelser en heeft ook echt wel een grote mond opgebouwd destijds. Totdat Bloodclan binnen viel*. Waar Mossy walgde van de vreemde katten binnen haar clan en de dictatuur, vond haar mannelijke partner het heerlijk. Toch wilde het lot dat Mossy ondertussen al zwanger was van de kater en dat ze dus redelijk, op dat vlak, aan hem vast zat.
Vlak na haar bevalling van één kitten werd Thunderclan bevrijd en verliet haar partner de clan. Mossy bleef in de nursery, haar partner niet volgend. Ze heeft nooit afscheid van hem genomen en hoopt ook niet hem ooit nog tegen te komen.
Het heden Manen gingen voorbij en haar kitten is ondertussen 6 of 7 manen oud. Of het een katertje of een poesje is laat ik in het midden. Uiterlijk is ook geheel vrij aangezien ik niet weet wie de vader is. Ik zoek dus de kitten die Mossy met de kater heeft gekregen. Mossy zal hierbij een echte moederleeuw zijn en het type moeder zijn die boos een topic binnen komt marcheren als iemand haar kind aan het pesten is.
Mogelijk, als iemand zich hiervoor aanbied of dit wil, is de vader ook bespeelbaar! Een bestaand account mag ook.
* Aannemend dat dit binnen de juiste tijdlijn valt, sorry als dat niet zo is! |
|
29 Actief
| |
| Onderwerp: Re: {Kitten gezocht} I'll always protect you di 3 jan 2017 - 16:44 | |
| Ik meld me toch af... Sorry.. Had moeten na denken voor mijn aanmelding te maken.. Sorry - Aanmelding:
::General::
Name: Blackpaw - Blazingpaw - Fraypaw - Ashpaw Former Name(s): Blackkit//Blazingkit//Fraykit//Ashkit Future Name(s): Blackash//Blazingspirit//Frayblood//Ashpeak Age: 6,5 moons old Gender: Male Clan: Thunderclan Rank: Apprentice Future Rank(s): ?Med. App?//Warrior//?Med. Cat?//?Deputy?//?Leader?//Elder Former Rank(s): Kitten Bloodline: TC 100%? Parents: Mossystep X ?? Siblings: None
::Outside:::
Fur: Grijs, wit Eyes: Blauw Nose: Roze Short discription: Deze kater is een sterke kat met best wel wat flexibele onder delen, hij valt onder het woord slank al heeft hij sterke voor en achterpoten om hierbij in bomen te klimmen. Hierbij heeft hij best een goede Thunderclan bouw, veder zal hij een enorme goede vechter zijn en zullen zijn begin states vooral voor de aanval gaan. Hij heeft sterkere voorpoten dan achterpoten, veder heeft hij een vrij spitse snoet om goed prooien op te sporen. Hierbij zal hij een goede jager kunnen zijn, door zijn goede gespierde voorpoten zal hij een prooi gemakkelijk neer kunnen halen. Skills: ::Basic::
Kitten (+0) Strength: 1 Defense: 1 Speed: 1 Stamina: 1 Intelligence: 1
Apprentice (+2) Strength: 4 Defense: 1 Speed: 1 Stamina: 1 Intelligence: 3
::With points::
Kitten (+0) Strength: 1 Defense: 1 Speed: 1 Stamina: 1 Intelligence: 1
Apprentice Strength: 4 + 2 Defense: 1 Speed: 1 Stamina: 1 Intelligence: 3
- Picture:
::Inside::
Likes: Spelen//Wind//Vrienden//Vertrouwen//Plagen//Koud//Zijn eigen ding//Jagen//Vechten// Leren// Dislikes: Door blijven vragen//Verlies//Onderdanigheid//Zwakte//Fouten Character keys: Aardig//Moedig//Moeilijk in keuzes maken//Snel gehecht//Naïef//Plaag geest//Vriendelijk//Vechters baas//Lone wolf//Behulpzaam//Attent//Beschermend//Honger naar kracht// Character Short: "Birds whisper in day light but wolfs howl at night..." Deze jonge kater is eigenlijk helemaal op zichzelf, hij ziet er als een kat uit die eigenlijk een Rogue/Bloodclanner kan zijn. Al is hij ook wel anders dan buiten katten, hij is attent, vriendelijk, heeft geen enkele aandacht voor een hoge rankt en heeft geen ambitie, al is hij vrij leergierig en te naïef om eigenlijk op zichzelf te zijn. Alhoewel zou hij weg willen rennen voor zijn problemen en taken in een Clan maar omdat dat het zijn leven is zou hij er niet voor kunnen vluchten, zelfs als hij het zou willen. Hij zit steeds aan het feit als hij zou weg gaan dat hij zijn leven die hij nu heeft gesticht weg zou gooien en ook omdat hij best gehecht is aan zijn moeder zou hij het niet willen opgeven om bij haar weg te gaan, hij houd ontzettend van haar en zal haar met alles wat hij zou willen haar willen beschermen. Hij heeft een ontzettende verlatingsangst en kan moeilijk iemand los laten, Veder is hij niet zoals elke Clan kat als je deze tekst hebt gelezen, hij wilt vrij zijn, hij wilt niet vast zitten aan taken en is niet loyaal aan zijn Clan. Al doet hij dit alles omdat het moet, veder slaat hij nooit een gevecht af en zal hij soms kwaad overkomen al komt dat door innerlijke woeden die hij niet kan uiten daarom zal hij het in gevechten gaan uiten en zijn kracht niet door hebben of hij een ander pijn doet. Veder is hij vrij moedig met innerlijke angst die hij niet toont in daden maar in woorden, dit zal hem ook zwaar onzeker maken over hoe alles zou gaan en wat hij aan moet... "But sounds are only sounds... It has'nt power in the sounds you make.."
[/font]
::Motivation:: Heya, Ik ben Derpje en doe al een lange tijd aan de RPG.. Al wil ik dit karakter eigenlijk open laten voor meerdere mogelijkheden, vooral aan de RPG en eerlijk gezegd is dat nooit echt bij mij gelukt om alles open te laten aan de RPG ook omdat ik het erg druk had met van alles. Dus eigenlijk wil ik het helemaal opnieuw proberen met deze aanmelding en karakter, ik wil er helemaal voor gaan en ook voor iets wat ik nooit aan de RPG heb over gelaten een verhaallijn. Dus ik hoop hierbij dat ik helemaal opnieuw kan beginnen, veder lijkt het me geweldig om hier aan mee te doen. Om een actief iets te houden en het ook leuk actief houden ^.^, al heb ik vaker zoiets als deze kitten uit geprobeerd. Meerdere keren gefaald dus heb ik hem een beetje gemixt met van alles wat ik eens wil testen, dus wilde ik echter toch vooral over laten aan de RPG net als karakter ontwikkeling maar ook hoe zijn karakter nog meer aangepast kan worden maar ook het verhaallijn en van alles. Met dit karakter wil ik helemaal actief hebben, helemaal nieuw. Ik zal alles proberen om dit karakter actief te houden maar ook hem meer dan actief te houden, ik zag dit zo staan en ik dacht ik moet een aanmelding maken! Dus hier is het, wel een korte maar ik hoop dat deze goed genoeg is om aangenomen te worden. Ik wens dat het echt hele leuke topics worden die we samen zullen hebben en ik wens succes voor de andere aanmeldingen en voor het kiezen!! <3333 Ben zelf heel slecht om quotes te maken -.-
Groetjes, Derpje,
|
|