Second Self - Pagina 2

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

Second Self

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
Lola
Member
Second Self  - Pagina 2 2lvg5qf
Elfje
1065
Actief
They started thinking Love is a loaded gun, nobody wants to fight

CAT'S PROFILE
Rank:
Lola
BerichtOnderwerp: Re: Second Self    Second Self  - Pagina 2 Icon_minitimevr 6 jan 2017 - 22:29

Corra glimlachte bij haar worden "Ja dat wist ik, maar het moeilijke deel wordt waarschijnlijk het overleven." Zuchtte de kattin toen. "En als Khione geen rogue wilt worden wordt dat dan ook een probleem..." Dwaalde ze af. Ah, dat was het dus. Het ging vooral om Khione. "Luister, ik weet dat ik niks van dat soort liefde af weet, en dat ik geen recht heb om me er mee te bemoeien" Begon Lola "Maar zelfs al hou je van iemand met heel je hart zul je toch eerst aan jezelf moeten denken. Het is soms hetzelfde als overleven, liefde." Zei ze op simpele toon. Dat was hoe zijzelf het zag en dat zou niet veranderen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Corra
Member
Second Self  - Pagina 2 67ur9w
Bo3
244
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Corra
BerichtOnderwerp: Re: Second Self    Second Self  - Pagina 2 Icon_minitimeza 7 jan 2017 - 17:59

"Luister, ik weet dat ik niks van dat soort liefde af weet, en dat ik geen recht heb om me er mee te bemoeien" Miauwde Lola en Corra zuchtte "Maar zelfs al hou je van iemand met heel je hart zul je toch eerst aan jezelf moeten denken. Het is soms hetzelfde als overleven, liefde." Miauwde ze toen simpel. De kleine grijze poes knikte "Ik weet het maar ik wil Khione ook niet kwetsen doordat ik opeens weg ben" Miauwde ze, natuurlijk, Khi kon zichzelf best zelf redden maar ze wist dat de WItte kattin van haar hield.
Lola
Member
Elfje
1065
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Lola
BerichtOnderwerp: Re: Second Self    Second Self  - Pagina 2 Icon_minitimeza 7 jan 2017 - 20:01

Corra knikte. "Ik weet her maar ik wil Khione ook niet kwetsen doordat ik opeens weg ben" Lola keek haar wat onbegrijpelijk aan. "Je bent toch ook niet opeens zomaar weg. JE kan het tegen haar zeggen en op bezoek gaan" Reageerde ze. Corra zou niet ineens verbannen worden uit de Twoleg Place als ze toch besloot een Rogue te worden. Misschien dacht de grijze kattin daar zelf anders over, maar als haar vader op bezoek zou komen zou ze hem ook niet wegsturen alleen omdat hij geen Rogue meer was.
Corra
Member
Second Self  - Pagina 2 67ur9w
Bo3
244
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Corra
BerichtOnderwerp: Re: Second Self    Second Self  - Pagina 2 Icon_minitimeza 7 jan 2017 - 22:01

Corra was zo blij dat Lola veranderd was. Ze was nu een heel stuk fijner om mee om te gaan. "Je bent toch ook niet opeens zomaar weg. JE kan het tegen haar zeggen en op bezoek gaan" Reageerde ze wat onbegrijpelijk en Corra knikte. "Ja, nu ik erover nadenk.. Het was dom om er zo over te denken. Je hebt gelijk, ik moet soms even aan mezelf denken." Knikte ze en ze keek Lola aan "Bedankt." En ze meende het.
Lola
Member
Elfje
1065
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Lola
BerichtOnderwerp: Re: Second Self    Second Self  - Pagina 2 Icon_minitimeza 7 jan 2017 - 22:50

Lola glimlachte. "Ja, nu ik erover nadenk.. Het was dom om er zo over te denken. Je hebt gelijk, ik moet soms even aan mezelf denken." Daarna bedankte de grijze kattin haar. "Graag gedaan, denk ik" lachte ze. "Het is ook fijn om weer iemand te hebben waarmee ik kan praten, niet veel rogues zijn blij als er een vreemde kat op hun territorium staat om zomaar een praatje te maken." Vervolgde ze wat droogjes. Zelf vond ze Corra en haarzelf nu vrienden, en die had ze er niet veel.
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Second Self    Second Self  - Pagina 2 Icon_minitime

Second Self
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Twoleg place-
Ga naar: