|
|
Freedje 478 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 3 jan 2017 - 17:05 | |
| - Oceanbreeze schreef:
- Oh guys, als ik komende tijd chaggie ben, neem me dan alsjeblieft niet kwalijk!
Je kunt ook gewoon van het AOT wegblijven zodat je niemand per ongeluk beledigt of zo but idk #Kip: Speakeasy x Butter? U mag maken |
|
| |
~Butter(fly)~ 3426 Actief ~Waiting Hurts. Forgetting Hurts. But not knowing which decision to take can sometimes be the most painful.~
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 3 jan 2017 - 17:07 | |
| - Fernpaw. schreef:
- Oceanbreeze schreef:
- Oh guys, als ik komende tijd chaggie ben, neem me dan alsjeblieft niet kwalijk!
Je kunt ook gewoon van het AOT wegblijven zodat je niemand per ongeluk beledigt of zo but idk
#Kip: Speakeasy x Butter? U mag maken Kan, ik denk niet dat ik iemand beledig maar vond het wel netjes te melden dat ik misschien iets kortaf kan zijn. Dat ligt dan in ieder geval dan niet aan jullie ^^" |
|
| |
Bunny 299 Actief "A leopard never loses her spots"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 3 jan 2017 - 17:09 | |
| - Oceanbreeze schreef:
- Fernpaw. schreef:
- Oceanbreeze schreef:
Je kunt ook gewoon van het AOT wegblijven zodat je niemand per ongeluk beledigt of zo but idk
#Kip: Speakeasy x Butter? U mag maken Kan, ik denk niet dat ik iemand beledig maar vond het wel netjes te melden dat ik misschien iets kortaf kan zijn. Dat ligt dan in ieder geval dan niet aan jullie ^^" een voordeel dat je natuurlijk altijd wel hebt met tekst is dat je eens kan herlezen wat je schrijft en dan denken hmm.. Zou dit te kortaf zijn? Maar we snappen het wel hoor, no worries c: |
|
| |
Kip 1232 Actief ✦Innocence dies screaming, honey, ask me i should know✦
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 3 jan 2017 - 17:12 | |
| Aye veel succes Butter! Hopelijk gaat 't snel weer wat beter met je!
@Freedje; doe ik! c: komt wel wat later vanavond, ga zo met wat vrienden bowlen :'D |
|
| |
~Butter(fly)~ 3426 Actief ~Waiting Hurts. Forgetting Hurts. But not knowing which decision to take can sometimes be the most painful.~
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 3 jan 2017 - 17:14 | |
| @Bunny, Ja dat is een voordeel haha. Maar sinds dit misschien enkele maanden af en aan gaat gebeuren. (ik ken mijzelf) Kan het zijn dat het wel iets opvalt.. :")
@Kip, Dankje, hopelijk wel.. Heb namelijk geen zin in drama dit jaar! |
|
| |
Zoébeest 2371 Actief I hold you in my heart
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 3 jan 2017 - 17:16 | |
| Haha, ik kan totaal niet volgen met jullie gesprekken xDD |
|
| |
Ez 172 Actief give it up for the milk carton angel, soaked in vomit, tied up at the kitchen table
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 3 jan 2017 - 17:26 | |
| @Oceanbreeze, we zullen wel gewoon rekening houden met dat je wat kortaf kan doen~ Als het veroorzaakt wordt door iets, dan hoop ik dat je je snel beter voelt.
Iemand die nog een topic met mijn Curdled wilt? |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 3 jan 2017 - 17:29 | |
| @Curdledmilk, dankjewel, nu is het nog niet zo merkbaar, maar denk ik zeg het even voordat het wel merkbaar wordt en iedereen vraagtekens heeft. ~dankje, ik heb expres de reden al even in het lucht-je-hartje topic neer gezet. Zodat men het daar kan lezen mochten ze wel vraagtekens hebben en gewoon omdat ik toen even gek werd haha :") |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 3 jan 2017 - 17:47 | |
| Haha, is er hier nog iemand? :3 |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 3 jan 2017 - 17:48 | |
| - Innerbreeze schreef:
- Haha, is er hier nog iemand? :3
Ik ben er nog :') Ik wacht to de quiche klaar is zodat ik kan eten want ik heb honger hmppffff |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 3 jan 2017 - 17:52 | |
| - Leopardkit** schreef:
- Innerbreeze schreef:
Ik ben er nog :') Ik wacht to de quiche klaar is zodat ik kan eten want ik heb honger hmppffff Ik lust geen quiche xD nog nooit geproefd bedoel ik dan, maar ik ben geen groentenmens (a) |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 3 jan 2017 - 17:54 | |
| - Innerbreeze schreef:
- Leopardkit** schreef:
- Innerbreeze schreef:
Ik ben er nog :') Ik wacht to de quiche klaar is zodat ik kan eten want ik heb honger hmppffff Ik lust geen quiche xD nog nooit geproefd bedoel ik dan, maar ik ben geen groentenmens (a) WAAAAAAT I LOVE QUICHE QUICHE IS LOVE, QUICHE IS LIFE edit; jeeee eteeeeen |
|
| |
Dark lord of Middle-Earth 1429 Afwezig And all the kids cried out,
"Please stop, you're scaring me."
I can't help this awful energy
Goddamn right, you should be scared of me
| CAT'S PROFILEAge: I've been hitting children for 89 moonsGender: She-cat ♀Rank: Member |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 3 jan 2017 - 18:14 | |
| Sorry dat ik paar daagjes inactief was, was namelijk bij me vriendin hihi but I'm back now <3 |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 3 jan 2017 - 18:47 | |
| |
|
| |
Loïs 2051 Actief 'May they sing your names with love and with fury'
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 3 jan 2017 - 19:10 | |
| - Winddancer schreef:
- Panthergrowl schreef:
- Winddancer schreef:
- hmmpf Wind moet echt weer actiever xd
Als je wilt kunnen we een topic Wind x Otter? Moet interessant worden (a) ja leuk c: Zal ik maken dan? ^^
edit; we moeten ook een topicje wind x soft ;3 Is goed, en is goed x3 Dan maak ik die wel aan binnenkort! |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 3 jan 2017 - 19:16 | |
| Ik zal 'm dan wel zien, al kan ik niet beloven wanneer ik post (a) Windje gaat een beetje stroef opt moment :'c |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 3 jan 2017 - 19:26 | |
| En ik ben ook weer terug van mijn spaghetti xD |
|
| |
~ Moo Moo 498 Actief Being Scared is my Biggest Fear
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 3 jan 2017 - 20:06 | |
| Ik heb op mijn tong gebeten en het bloedde en het deed enorm veel pijn en ik ging kijken in de spiegel naar mijn tong. Er zitten tandafdrukken in mijn tong.
RIP tong.
Also, Oceanbreeze, sterkte ^^ Nightthorn ~ Gravelsmoke ~ Silverdew PM's graag naar Silverdew |
|
| |
Ez 172 Actief give it up for the milk carton angel, soaked in vomit, tied up at the kitchen table
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 3 jan 2017 - 20:46 | |
| ik heb honger, hnnnn wilt iemand me kebab halen? c: |
|
| |
Bo3 3455 Actief "Competing feelings so disparate and strange"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 3 jan 2017 - 20:47 | |
| |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |