Beer 766 Actief Underneath darkened sky
There's a light kept alive
○
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 2 jan 2017 - 16:18 Hee Hannah c:
let love conquer your mind. warrior, warrior. just reach out for the light .
James 588 Actief “Please, touch me, I pray”
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 2 jan 2017 - 16:19 En toen was ik eindelijk alle OTM aan het maken B)
The extreme always seem to make an impression
H 612 Actief Jumpsuit, jumpsuit
Cover me
Zoébeest 2371 Actief I hold you in my heart
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 2 jan 2017 - 16:21 Kent iemand nog goede muziekgroepen?
○
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 2 jan 2017 - 16:23 Doe maar rustig c: ik vrees dat ik alleen naar individuals luister (a) maar The Lumineers zijn goed <3 en Pentatonix ook de enige groep hahah
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 2 jan 2017 - 16:23 The Lumineers, wie zijn dat?
Bunny 2462 Actief I don't wanna be me anymore
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 2 jan 2017 - 16:30 Innerbreeze schreef: The Lumineers, wie zijn dat? die zijn tof ja! Zoek ze es op op Youtube :')
Also een beetje in dezelfde stemming maar misschien wat harder, Mumford & Sons
○
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 2 jan 2017 - 16:31 Redpaw* schreef: Innerbreeze schreef: The Lumineers, wie zijn dat? die zijn tof ja! Zoek ze es op op Youtube :') Also een beetje in dezelfde stemming maar misschien wat harder, Mumford & Sons The Lumineers zijn een groep en ze zingen leuke liedjes xD
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 2 jan 2017 - 16:31 Redpaw* schreef: Innerbreeze schreef: The Lumineers, wie zijn dat? die zijn tof ja! Zoek ze es op op Youtube :') Also een beetje in dezelfde stemming maar misschien wat harder, Mumford & Sons Mumford & sons ken ik, maar het is niet echt m'n ding
De laatste tijd ben ik meer voor kpop haha
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 2 jan 2017 - 16:39 Innerbreeze schreef: Redpaw* schreef: Innerbreeze schreef: The Lumineers, wie zijn dat? die zijn tof ja! Zoek ze es op op Youtube :') Also een beetje in dezelfde stemming maar misschien wat harder, Mumford & Sons Mumford & sons ken ik, maar het is niet echt m'n ding De laatste tijd ben ik meer voor kpop haha daar ken ik niet veel van, sorry (a)
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 2 jan 2017 - 16:39 Redpaw* schreef: Innerbreeze schreef: Redpaw* schreef: Innerbreeze schreef: The Lumineers, wie zijn dat? die zijn tof ja! Zoek ze es op op Youtube :') Also een beetje in dezelfde stemming maar misschien wat harder, Mumford & Sons Mumford & sons ken ik, maar het is niet echt m'n ding De laatste tijd ben ik meer voor kpop haha daar ken ik niet veel van, sorry (a) Haha, da's niet erg ^^
giro555 1285 Actief "Uncertainty is the most stressful thing."
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 2 jan 2017 - 16:50 dus wie wilt er een topic
It's a nouk 4981 Actief It's just another war
Just another family torn
Just a step from the edge
Just another day in the world we live
677 IC CAT'S PROFILE Age :
I'm burning 60 moons in hell Gender :
Tomcat ♂ Rank :
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 2 jan 2017 - 16:51 Futuresong schreef: dus wie wilt er een topic Ik heb Hell en Rouse voor je dus kies maar
en maak >:3
Freedje 225 Actief
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 2 jan 2017 - 16:54 Futuresong schreef: dus wie wilt er een topic Butter x Future en jij maakt ;D
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 2 jan 2017 - 16:56 Futuresong schreef: dus wie wilt er een topic RED X GLOW
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 2 jan 2017 - 16:59 ofcOUrse maar bun, wil jij die dan wel maken ;w;
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 2 jan 2017 - 17:00 Haha, iedereen wil een topic xD
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 2 jan 2017 - 17:03
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 2 jan 2017 - 17:10
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 2 jan 2017 - 17:10 Haha, ouwe taart xD Ik heb nooit goede titels
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic