Your name is Blurryface and you care what I think - Pagina 2
❮
❯
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
Onderwerp: Re: Your name is Blurryface and you care what I think za 21 jan 2017 - 22:32
Hij kreeg het gevoel dat Blur zich op hem kon focussen en daardoor in deze wereld bleef. "Ze hadden me verteld dat... Dat ze me veilig zouden houden. Weg van gevaar. Zolang ik naar ze luisterde." Begon hij en Amber knikte het... Ze... Ze doen het op hun manier, zeg maar. Ze dreigen met het spel. Dat het allemaal geen realiteit is. En dat had mijn moeder ook verteld. Ik... Ik was jong, oké? Ik wist niet wat er precies was en iemand had me verteld dat het wel met de jaren weg zou gaan. maar het lijkt erger te worden en ik... Het was duidelijk een probleem in Blur's hoofd. Niet zoals gek zijn, meer als een trauma. "Ik wil er gewoon van af." Fluisterde de jonge leerling erachteraan en dat begreep Amber wel, natuurlijk wilde hij ervan af. "Kan het zijn... dat, er iets is gebeurt. Vroeger bedoel ik, waardoor je nu dingen ziet en hoort die er niet zijn? Een trauma misschien?" Vroeg hij voorzichtig.
Onderwerp: Re: Your name is Blurryface and you care what I think zo 22 jan 2017 - 10:44
Al snel werd hij weer rustig. De stemmen werden zachter en minder. Wat meer kwam omdat hij weer rustiger werd en er iets anders was om op te focussen. "Kan het zijn... dat, er iets is gebeurt. Vroeger bedoel ik, waardoor je nu dingen ziet en hoort die er niet zijn? Een trauma misschien?" Kwam de vraag. Waardoor de bruine kater er even stil bij stond. "Ik... Ik weet niet. Ik heb dit al zolang ik me maar kan herinneren." Miauwde hij zachtjes. Zijn bruine ogen starend in het niets.
Onderwerp: Re: Your name is Blurryface and you care what I think zo 22 jan 2017 - 10:50
Amberhunt was verbaasd door wat hij aan het doen was, hij was iemand aan het helpen met een probleem waarvan ze beide niet echt wisten wat het was. En het vreemdste: Blur vertrouwde hem hiermee. "Ik... Ik weet niet. Ik heb dit al zolang ik me maar kan herinneren." Miauwde de leerling, nog steeds zachtjes. Het leek de rossige warrior een aangeboren probleem, kon het iets te maken hebben met Starclan? Zou dat het kunnen zijn? "Ooit iets speciaals gezien in dromen? iets dat... je deed denken aan Starclan?"
Onderwerp: Re: Your name is Blurryface and you care what I think zo 22 jan 2017 - 10:58
Blur kon alleen maar focussen op de woorden dat de warrior uitsprak. Echt goed met alle zintuigen werken was hij nooit echt geweest. "Ooit iets speciaals gezien in dromen? iets dat... je deed denken aan Starclan?" StarClan. StarClan... Geloofde hij daar wel in? Als hij in de stemmen geloofde dat in zijn hoofd zaten geloofde hij tuurlijk wel in StaClan. Maar nog nooit had hij ze echt kunnen zien. Wat wel normaal zou zijn, toch? De sterren gaven al genoeg antwoord, was het laatste wat zijn moeder hem verteld had. "Het... Nee, StarClan is niet zo." Mompelde hij. StarClan werd als een rustgevend uitzicht beschreven. Met vrede en geluk en liefde en licht en alles wat je zou willen na je dood. Niet duisternis en verderf en... Wat hij ook soms kon krijgen nadat hij zijn oogleden gesloten had. "Dark Forest misschien."
Onderwerp: Re: Your name is Blurryface and you care what I think zo 22 jan 2017 - 11:09
De Warrior kreeg een onaangenaam gevoel door waar dit gesprek heen ging "Het... Nee, StarClan is niet zo." Mompelde de tabby leerling. Er was echter een andere groep of wat het ook was die wel zo was; The Dark Forest. Hopelijk was het dat niet... "Dark Forest misschien." Bevestigde Blur zijn gedachten en Amber keek hem een tijdje aan. "Je denkt dat Dark Forest achter die schimmen en stemmen zit?" Vroeg hij en hij zuchtte, het zou vreselijk zijn als het waar was dat deze Apprentice werd lastiggevallen door de Dark Forest katten. "Maar waarom.." Miauwde hij in zichzelf.
Onderwerp: Re: Your name is Blurryface and you care what I think zo 22 jan 2017 - 12:23
Eerlijk gezegd voelde hij zich niet totaal op zijn gemak bij de kater. Maar het leek alsof hij tenminste zijn best deed het te begrijpen hoe de situatie eigenlijk was. En na zijn paniekaanval leek het nogal verwarrend als hij hem zonder vragen achterliet. "Je denkt dat Dark Forest achter die schimmen en stemmen zit?" Kwam de vraag dat Blur liever wou vermijden. Toch hield hij zijn schouders op. Alsof hij al opgegeven had. "Ik denk... Eh... Hoop het niet." Mompelde hij. "Ik heb er niet over nagedacht. Maar ik heb ze niks aangedaan, toch?" Hij spitste zijn oren bij het horen van wat de warrior daarna te zeggen had. "Maar waarom.." Al leek het meer alsof hij eerder tegen zichzelf praatte. "Ik... Nee... Ik ben gewoon zo geboren. Ik weet niet wie of wat mij zo heeft gemaakt. Maar het is gewoon oneerlijk."
Onderwerp: Re: Your name is Blurryface and you care what I think di 24 jan 2017 - 20:37
"Ik denk... Eh... Hoop het niet." Mompelde hij. "Ik heb er niet over nagedacht. Maar ik heb ze niks aangedaan, toch?" Amber had niet bepaald het gevoel dat het nodig was om ze iets aan te doen... "Ik... Nee... Ik ben gewoon zo geboren. Ik weet niet wie of wat mij zo heeft gemaakt. Maar het is gewoon oneerlijk." Zo geboren? Zou het waar zijn? Zou hij al vanaf zijn geboorte de schimmen en stemmen zien en horen? "Ik... Ik weet niet hoe je te helpen..." Zuchtte de rode kater, hij kon echt niks voor Blur doen "Ik ben hier niet goed in"
:☩:
Bedankt Robin!
Thanks Rebecca!
Thanks Marlie!
Gesponsorde inhoud
Onderwerp: Re: Your name is Blurryface and you care what I think