|
|
Beertje 71 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 26 dec 2016 - 22:25 | |
| - Burnetkit schreef:
- Tinglepace schreef:
- Heee
Beerie <3 Bootiee c: I stand behind the wall of people and thoughts, mind controlling ♡
|
|
| |
Bo3 3455 Actief "Competing feelings so disparate and strange"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 26 dec 2016 - 22:26 | |
| |
|
| |
Sean 2114 Actief Je remue le ciel, le jour, la nuit. Je danse avec le vent, la pluie.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 26 dec 2016 - 22:27 | |
| Yooo andere Boo hehe
Omg, jankende kittens, dit gaat zo lekker! If I could begin to be half of what you think of me I could even learn how to love |
|
| |
Beertje 71 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 26 dec 2016 - 22:28 | |
| SOS ze moeten geholpen worden I stand behind the wall of people and thoughts, mind controlling ♡
|
|
| |
| |
| |
|
| |
Sean 2114 Actief Je remue le ciel, le jour, la nuit. Je danse avec le vent, la pluie.
| |
| If I could begin to be half of what you think of me I could even learn how to love |
|
| |
Renske 650 Actief “Listen, smile, agree, and then do whatever the f*ck you were gonna do anyway.”
| |
| |
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 26 dec 2016 - 22:30 | |
| - Aspenpaw schreef:
- Ik zou Grey langs kunnen laten komen, maar hij is zó slecht met kitttens: "Jongens, stop. Plz?"
Omg dat klinkt zo grof stop even met janken ok doei If I could begin to be half of what you think of me I could even learn how to love |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 26 dec 2016 - 22:31 | |
| |
|
| |
Renske 59 Actief "They call him the young wolf"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 26 dec 2016 - 22:32 | |
| - Burnetkit schreef:
- Aspenpaw schreef:
- Ik zou Grey langs kunnen laten komen, maar hij is zó slecht met kitttens: "Jongens, stop. Plz?"
Omg dat klinkt zo grof stop even met janken ok doei Ja hij is wel lief hoor. Alleen, hij kan er niets mee. |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 26 dec 2016 - 22:33 | |
| Ze vechten ook zo hard, een mepje en ze gaan beide janken, de een van de pijn, de ander omdat de een aan het janken is :"D JUST LIKE RL BABYS OMG
Iedereen is gwn lief op zijn eigen unieke manier <"3 jank If I could begin to be half of what you think of me I could even learn how to love |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 26 dec 2016 - 22:34 | |
| |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 26 dec 2016 - 22:36 | |
| umg ergens lijken ze een beetje op mijn eigen kittens haha
ze doen iets verkeerds zitten ergens vast en gaan dan janken als wat xD oh sigh :") If I could begin to be half of what you think of me I could even learn how to love |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 26 dec 2016 - 22:36 | |
| |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 26 dec 2016 - 22:38 | |
| Niet echt nee, god :") Ik hou het wel bij mijn kattenbabys, pupzels en veulentjes HAHA If I could begin to be half of what you think of me I could even learn how to love |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 26 dec 2016 - 22:39 | |
| |
|
| |
Beertje 71 Actief
| |
| hahaha jaa true Hound en Burnet zijn echt te cute samen xD I stand behind the wall of people and thoughts, mind controlling ♡
|
|
| |
| |
| Jaaaaa, het is zo leuk die twee cutterds hehe <3 If I could begin to be half of what you think of me I could even learn how to love |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 26 dec 2016 - 22:40 | |
| |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 26 dec 2016 - 22:41 | |
| Wow ik dacht net ana het onmogelijk Voor 2017 1000 posts met Burbur halen
HAHA rip me gaat nooit lukken fml If I could begin to be half of what you think of me I could even learn how to love |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|