Rebecca 173 Actief
| |
| Onderwerp: Winderige windclanners [TS] zo 25 dec 2016 - 18:27 | |
|
Ik heb 3 windclanners en ik wil ze graag actief zien c:
Cootsnarl. Deze kater is de broer van Reigndeer. Hij staat een beetje bekend om zijn groffe, maar eerlijke opmerkingen en ook dat hij graag naar het achterwerk van een stevige poes kijkt. Momenteel neemt hij de rol van pleegvader van zich op voor: Burnetkit, Southkit & Abbyskit. Hij is een grapjas, maar doet zijn suffix een eer aan.
Houndkit. Deze drets heeft niemand. Geen ouders, geen broers of zussen en geen vrienden. Gelukkig is hij een enthousiaste en veel te nieuwsgierige poof die snel vriendjes maakt.
Lionpaw. Deze kater is de broer van Hollypaw. Beide zijn problemen zoekers. Waar dit duo is zijn problemen. De kater staat bekend om zijn grappige en brutale mond. Hij houd zijn pootje stijf en wint meestal. Bij het vrouwelijke geslacht is hij enorm populair door zijn silkie haircut en zijn prachtige ogen.
xx
Laatst aangepast door Houndkit op ma 26 dec 2016 - 16:43; in totaal 1 keer bewerkt |
|
Sean 2114 Actief Je remue le ciel, le jour, la nuit. Je danse avec le vent, la pluie.
| |
| Onderwerp: Re: Winderige windclanners [TS] zo 25 dec 2016 - 18:46 | |
| Lion x burbur? <3
Ik kan maken (a)
met de rest heb ik al een topic haha |
|
Rebecca 173 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Winderige windclanners [TS] zo 25 dec 2016 - 18:47 | |
| |
|
Sean 2114 Actief Je remue le ciel, le jour, la nuit. Je danse avec le vent, la pluie.
| |
| Onderwerp: Re: Winderige windclanners [TS] wo 28 dec 2016 - 20:01 | |
| |
|
Rebecca 173 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Winderige windclanners [TS] wo 28 dec 2016 - 20:18 | |
| |
|
| Onderwerp: Re: Winderige windclanners [TS] | |
| |
|