Ice cold - Pagina 2

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

Ice cold

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Khione
Member
Ice cold - Pagina 2 Tumblr_static_tumblr_static_tumblr_static_regina-the-evil-queen-regina-mills-28643281-500-281
Dodo
323
Actief
I pretended to be brave,
I didn't shed a tear
As I watched you walk away,
Little did you know,
That was my biggest fear.
My heart broke
While my soul quickly shattered,
Why did I let you go
When you were all that mattered?

CAT'S PROFILE
Rank:
Khione
BerichtOnderwerp: Re: Ice cold   Ice cold - Pagina 2 Icon_minitimema 26 dec 2016 - 18:26

Met een klein stemmetje zei ze dat het goed ging. De wind waaide steviger en de kou nam toe. Corra drukte haar lichaam nog dichter tegen Khione aan en de witte She-cat drukte haar neus in haar vacht, de tabby rook lekker. "Weet je het zeker?" Haar stem was niets meer dan een gefluister en haar tong gleed een keer over te gestreepte kop van de kattin.
Terug naar boven Ga naar beneden
Corra
Member
Ice cold - Pagina 2 67ur9w
Bo3
244
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Corra
BerichtOnderwerp: Re: Ice cold   Ice cold - Pagina 2 Icon_minitimema 26 dec 2016 - 19:18

Ahh!! Khione drukte haar kop tegen Corra aan en vroeg heel lief of ze het echt zeker wist. Waarom was de witte she-cat zo lief voor haar? Zij was zelf toch niet zo aardig geweest of wel dan? "J-ja het... gaat" Miauwde ze stotterend. Hoe kon dit? Hoe kon het dat de altijd zo zelfverzekerde Corra nu oppeens piepte als een kitten? Kwam het echt doordat Khione bij haar was?
Khione
Member
Ice cold - Pagina 2 Tumblr_static_tumblr_static_tumblr_static_regina-the-evil-queen-regina-mills-28643281-500-281
Dodo
323
Actief
I pretended to be brave,
I didn't shed a tear
Little did you know,
My heart broke
Why did I let you go

CAT'S PROFILE
Rank:
Khione
BerichtOnderwerp: Re: Ice cold   Ice cold - Pagina 2 Icon_minitimema 26 dec 2016 - 19:28

Zachtjes giechelde ze om het gestotter van Corra wat ze verschrikkelijk schattig vond. "Stop it," Haar gemiauw klonk niet boos, het kwam er alleen een beetje grof uit. Just stop being so cute. Ze dacht het, opende haar mond en sloot deze weer. De muur die ze in al die moons had opgebouwd werd door een kattin die ze net kende omgegooid. Ze liet een onbekende kant zien, een die niemand kende en zijzelf al helemaal niet. De altijd grove, kille kattin had plaatsgemaakt voor een verliefde kitten. Of nouja, verliefd? Wat was dat eigenlijk? Je hart openleggen voor iemand? Of was het iets kompleet anders? Ze schudde zachtjes haar kop, dat kwam later wel weer.
Corra
Member
Bo3
244
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Corra
BerichtOnderwerp: Re: Ice cold   Ice cold - Pagina 2 Icon_minitimema 26 dec 2016 - 20:10

Oh nee wat een ramp, nu giechelde Khione ook nog om haar domme gestotter. Waarschijnlijk vond ze Corra maar een dom klein katje die niet eens een gesprek kon voeren. Ze miauwde dat ze moest stoppen, gelukkig niet boos, meer geamuseerd. Corra keek de witte kattin opnieuw verlegen aan, hoe was het zover gekomen dat ze niet eens een zin kon vormen? "Sorry, ik wilde het niet ongemakkelijk maken" Fluisterde ze en ze keek naar de grond. Waardoor kwam het nou? Door khione's aanwezigheid?
Khione
Member
Dodo
323
Actief
I pretended to be brave,
I didn't shed a tear
Little did you know,
My heart broke
Why did I let you go

CAT'S PROFILE
Rank:
Khione
BerichtOnderwerp: Re: Ice cold   Ice cold - Pagina 2 Icon_minitimema 26 dec 2016 - 21:17

"sorry, ik wilde het niet ongemakkelijk maken" De kattin keek naar de grond en Khione bleef staan. "Ongemakkelijk maken?" Ze hield haar kop een beetje scheef. "Je maakt helemaal niks ongemakkelijk, your Just cute." Haar bek viel open van het laatste wat ze zei. Gaf ze het nou toe? Vertelde ze het nou net? Ongemakkelijk staarde ze naar de grond.
Corra
Member
Bo3
244
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Corra
BerichtOnderwerp: Re: Ice cold   Ice cold - Pagina 2 Icon_minitimema 26 dec 2016 - 21:37

Khione miauwde dat ze het niet ongemakkelijk had gemaakt maar dat ze juist heel schattig was. Corra bloosde en keek Khione aan "denk je dat echt? Vind je me schattig?" Vroeg ze verbaasd. Normaal zou ze een scherp antwoord hebben gegeven maar nu vond ze het juist wel fijn. Misschien vond Khione haar wel leuk, dat gevoel had Corra ook, Khione was gewoon zo mooi.... Wat was ze nou weer allemaal aan het denken?!
Khione
Member
Dodo
323
Actief
I pretended to be brave,
I didn't shed a tear
Little did you know,
My heart broke
Why did I let you go

CAT'S PROFILE
Rank:
Khione
BerichtOnderwerp: Re: Ice cold   Ice cold - Pagina 2 Icon_minitimema 26 dec 2016 - 21:58

Ze knipperde een keer snel voordat ze weer realiseerde wat ze net gezegd had. Corra keek haar aan. "Denk je dat echt? Vind je me schattig?" Haar gemiauw was verbaasd. "Nog schattiger dan het achterwerk van een kitten, en zeg nou zelf, die zijn schattig." Zachtjes grinnikte ze en liep ze weer naar haar toe. Haar tong gleed nog een keer over haar kop voordat ze ging zitten en in de prachtige ogen van Corra staarde.
Corra
Member
Bo3
244
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Corra
BerichtOnderwerp: Re: Ice cold   Ice cold - Pagina 2 Icon_minitimema 26 dec 2016 - 22:03

AAHH!!!! "Nog schattiger dan het achterwerk van een kitten, en zeg nou zelf, die zijn schattig." grinnikte Khione en ze likte Corra's kopje opnieuw voordat ze ging zitten in haar in haar ogen keek. Khione was duidelijk groter dan Corra, die nogal klein was. "Ehm ja oke... maar zo leuk ben ik toch niet?" Vroeg ze blozend terwijl ze in die mooie blauwe ogen. Corra was toch helemaal niet zo speciaal? ze was toch niet genoeg voor iemand als Khione?
Khione
Member
Dodo
323
Actief
I pretended to be brave,
I didn't shed a tear
Little did you know,
My heart broke
Why did I let you go

CAT'S PROFILE
Rank:
Khione
BerichtOnderwerp: Re: Ice cold   Ice cold - Pagina 2 Icon_minitimema 26 dec 2016 - 22:15

"Ehm ja oke... maar zo leuk ben ik toch ook weer niet?" Khione trok een bedenkelijk gezicht, alsof ze er over na moest denken dat de tabby schattig was. "Mmm, daar heb je gelijk in," Ze zuchtte een keer diep. "Natuurlijk ben je veel schattiger dan het achterwerk van een kitten!" Haar hartslag versnelde en ze drukte haar kop tegen die van Corra. Haar blauwe ogen sprankelde een manier die ze nog nooit gedaan hadden en ze genoot er van.
Corra
Member
Bo3
244
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Corra
BerichtOnderwerp: Re: Ice cold   Ice cold - Pagina 2 Icon_minitimema 26 dec 2016 - 22:24

"Mmm, daar heb je gelijk in," Miauwde Khione, zie je wel! Ze was helemaal niet zo speciaal en leuk. "Natuurlijk ben je veel schattiger dan het achterwerk van een kitten!" Vervolgde De witte kat toen, oh mijn..... Corra keek haar vriendin aan toen die haar kop tegen de hare aan drukte. Corra hoorde haar hartslag snel gaan en die van haar zelf ging ook een stuk sneller. Ze was zo lief, maar Corra kon die verwachtingen nooit waarmaken! "ik... ik.... Jij bent prachtig" Miauwde Corra toen.. Nee!! had ze dat echt gezegd?? was ze gek geworden???
Khione
Member
Dodo
323
Actief
I pretended to be brave,
I didn't shed a tear
Little did you know,
My heart broke
Why did I let you go

CAT'S PROFILE
Rank:
Khione
BerichtOnderwerp: Re: Ice cold   Ice cold - Pagina 2 Icon_minitimema 26 dec 2016 - 22:46

Haar hartslag klopte luid waardoor die van Khione ook versnelde en al snel klopte beide harten bijna gelijk. "Ik... ik... Jij bent prachtig." Meer bloed werd naar haar hoofd gepompt terwijl ze nu verlegen naar de tabby keek. "Je laat het klinken alsof jij niet oogverblindend bent, Corra." Zachtjes giechelde ze terwijl ze haar staart om haar voorpoten sloeg. Ze wiebelde met haar oortjes en keek weer diep in de ogen van Corra.
Corra
Member
Bo3
244
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Corra
BerichtOnderwerp: Re: Ice cold   Ice cold - Pagina 2 Icon_minitimema 26 dec 2016 - 22:56

Ze hadden nu beide een snelle hardslag en toen miauwde Khione: "Je laat het klinken alsof jij niet oogverblindend bent, Corra." ze giechelde en ze keek weer in Corras ogen. "dat ben ik ook niet, ik ben maar gewoontjes... jij..." Fluisterde ze en ze keek khione aan voordat ze naar voren leunde en met haar neus die van de witte she-cat aanraakte. Ze wilde best meer genegenheid tonen maar ze was te verlegen op het moment.
Khione
Member
Dodo
323
Actief
I pretended to be brave,
I didn't shed a tear
Little did you know,
My heart broke
Why did I let you go

CAT'S PROFILE
Rank:
Khione
BerichtOnderwerp: Re: Ice cold   Ice cold - Pagina 2 Icon_minitimema 26 dec 2016 - 23:04

"Dat ben ik ook niet, ik ben maar gewoontjes... jij..." Ze kwam dichterbij met haar hoofd en Corra deed hetzelfde. Neus aan neus stonden ze tegenover elkaar op de straat. Khione sloot haar ogen en mauwde verder. "Je bent niet gewoontjes, je bent prachtig, knap, mooi, vriendelijk en zo veel meer," Ze fluisterde haar hart en ziel naar de kattin. Haar ogen waren nog steeds gesloten en haar hart klopte sneller -als dat al mogelijk was-.
Corra
Member
Bo3
244
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Corra
BerichtOnderwerp: Re: Ice cold   Ice cold - Pagina 2 Icon_minitimema 26 dec 2016 - 23:10

Khione sloot haar ogen en Corra gaf haar een korte lik over haar wang "Je bent niet gewoontjes, je bent prachtig, knap, mooi, vriendelijk en zo veel meer," Miauwde ze. knap? Mooi? VRIENDELIJK? dacht Corra verward "jij bent de eerste die zulke dingen tegen mij zegt. Ik ben totaal niet aardig en al helemaal niet knap' Miauwde ze terwijl ze daar tegen elkaar aanstonden met gesloten ogen,
Khione
Member
Dodo
323
Actief
I pretended to be brave,
I didn't shed a tear
Little did you know,
My heart broke
Why did I let you go

CAT'S PROFILE
Rank:
Khione
BerichtOnderwerp: Re: Ice cold   Ice cold - Pagina 2 Icon_minitimema 26 dec 2016 - 23:31

"Je bent de eerste die zulke dingen tegen mij zegt. Ik ben totaal niet aardig en al helemaal niet knap." Verbaast trok ze haar wenkbrauwen samen. "Hoe kan iemand je nooit verteld hebben hoe mooi je bent?" Ze voelde woede groeien, er moest toch iemand zijn die haar prachtig vond? Al was het haar twoleg! "En als niemand het je heeft verteld, blijf ik bij je even vertel ik het je elke dag, elke dag zo vaak dat je me zat word en het zelf geloofd en zelfs dan blijf ik het je keer op keer vertellen."
Corra
Member
Bo3
244
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Corra
BerichtOnderwerp: Re: Ice cold   Ice cold - Pagina 2 Icon_minitimedi 27 dec 2016 - 9:50

Werd Khione nou boos? Omdat niemand dat ooit tegen haar gezegd had? Dat was zo lief! Ze miauwde zelfs dat ze, als niemand het aan Corra vertelde, gewoon voor altijd bij haar zou blijven en keer op keer zou vertellen. Corra verwijde haar ogen en drukte toen haar kop tegen die van Khione, "Je bent zo lief voor me" Fluisterde ze met tranen in haar ogen terwijl ze de witte poes haar vacht likte.
Khione
Member
Dodo
323
Actief
I pretended to be brave,
I didn't shed a tear
Little did you know,
My heart broke
Why did I let you go

CAT'S PROFILE
Rank:
Khione
BerichtOnderwerp: Re: Ice cold   Ice cold - Pagina 2 Icon_minitimedi 27 dec 2016 - 10:33

Met tranen in haar ogen stond Corra daar haar aan te kijken na wat ze gezegd had. Had ze wat verkeerds gezegd? "Je bent zo lief voor me" Ze likte haar vacht en Khione begon te spinnen. "Maar je verdient zo veel meer," Mauwde ze terwijl ze haar ogen half sloot. "Veel meer dan ik je kan geven."
Corra
Member
Bo3
244
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Corra
BerichtOnderwerp: Re: Ice cold   Ice cold - Pagina 2 Icon_minitimedi 27 dec 2016 - 10:46

Corra voelde Khione spinnen terwijl ze miauwde dat Corra zoveel meer verdiende. De grijze tabby schudde haar kop "Niet waar, er is een reden waarom niemand dat ooit tegen me gezegd heeft. Ik ben het allemaal gewoon niet" Zuchtte ze terwijl ze haar kop in Khione's vacht begroef "en jij geeft mij meer dan genoeg"
Khione
Member
Dodo
323
Actief
I pretended to be brave,
I didn't shed a tear
Little did you know,
My heart broke
Why did I let you go

CAT'S PROFILE
Rank:
Khione
BerichtOnderwerp: Re: Ice cold   Ice cold - Pagina 2 Icon_minitimedi 27 dec 2016 - 10:52

"Niet waar, er is een reden waarom niemand er ooit tegen me gezegd heeft. Ik ben het gewoon niet." Met haar kop nu in de vacht van Khione sprak ze verder. "En jij geeft me meer dan genoeg." Ze schudde met haar kop. "Dan zijn ze gestoord. Dan hebben ze je nooit goed bekeken. Je bent prachtig, Princess en elke verdomde kat zou jaloers op je moeten zijn. Meer dan genoeg is niet genoe-" Middenin haar zin stopte ze en zetten ze een stap achteruit. "Kom." Mauwde ze snel en ze rende weg naar de bosrand.
Corra
Member
Bo3
244
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Corra
BerichtOnderwerp: Re: Ice cold   Ice cold - Pagina 2 Icon_minitimedi 27 dec 2016 - 10:56

"Dan zijn ze gestoord. Dan hebben ze je nooit goed bekeken. Je bent prachtig, Princess en elke verdomde kat zou jaloers op je moeten zijn. Meer dan genoeg is niet genoe-" Miauwde Khione en Corra glimlachte een beetje. Toen stopte de poes met praten en miauwde ze: "Kom." En ze rende weg. Verbaasd rende Corra erachteraan tot aan de bosrand. "Khione, wat is er? Waar breng je me naar toe?" Vroeg ze toen ze haar vriendin inhaalde.
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Ice cold   Ice cold - Pagina 2 Icon_minitime

Ice cold
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 4Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Twoleg place-
Ga naar: