Headfirst

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

Headfirst

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Slithercoax
Member
Headfirst Giphy
✮ Draco Malfoy
72
Actief
✮ My father will hear about this!

CAT'S PROFILE
Rank:
Slithercoax
BerichtOnderwerp: Headfirst   Headfirst Icon_minitimedi 20 dec 2016 - 17:51

De witte, dikke staart van Slithercoax stak omhoog, terwijl hij geconcentreerd naar voren sloop. De ondergrond sopte met iedere stap die hij zette, en zijn hart bonkte in zijn keel. Het was vreemd dat het konijn hem nog niet opgemerkt had, maar hem hoorde je niet klagen. Straks, zodra hij het dier gevangen had waarschijnlijk wel; dan kwam hij erachter hoe vies hij was door de modder. De reden van de natheid van de grond was niet regen. In tegendeel zelfs, het was immers al een lange tijd droog. Maar dit konijn zat bij de rand van de rivier, die al een flink aantal centimeters gezonken was. Vandaar dat, hoe dichterbij hij kwam, hoe drassiger de grond werd. Zich volledig concentrerend op de prooi, merkte de jonge warrior niet op dat nog iemand anders ook op het konijn jaagde. Toen hij sprong, en met een pijnlijke stoot tegen iemand anders aankwam, was hij hier dan ook volledig op onvoorbereid! Zijn lichaam draaide zo, dat zijn staart en achterpoten het water in verdwenen. Met geluk - en dankzij zijn reflexen - wist hij zich nog vast te klampen aan de rand, en kon hij zich overeind trekken voordat hij helemaal het water in denderde. Met grote ogen keek hij op. Wat precies was er aan de hand?

- Er zit een prompt aan dit topic! Zowel Slither als jouw kat jagen op dezelfde prooi, en vangen in plaats van de prooi, elkaar. Wat zal er gebeuren?
- Dit topic is zeer zeker open! C:
Terug naar boven Ga naar beneden
Speakeasy
Member
Headfirst Tumblr_ngog7bwfOA1tb8426o1_500
:eye:
88
Actief
→ Sticks and stones may break your bones,
but word leave psychologic wounds that will never heal ←

CAT'S PROFILE
Rank:
Speakeasy
BerichtOnderwerp: Re: Headfirst   Headfirst Icon_minitimedi 20 dec 2016 - 20:55

De droogte bleef maar voortduren en hoewel zij van alle clans de beste beschikking tot water hadden, moest ook Riverclan de gevolgen voelen. Natuurlijk was dat afschuwelijk, maar Speakeasy zag er haar voordelen in; juist nu kon ze bewijzen dat ze boven de rest uit stak. Ze was nooit bepaald ambitieus geweest; dat was haar veel te veel moeite. Toch zag Speakeasy, nu Futuresong zo haar fouten had gemaakt, ergens een kleine kans. Zoals Criedwolves, ofwel Luvon, zou ze nooit zijn. Nee, haar aanpak zou veel subtieler zijn, zonder al het geweld en bloed. Maar goed, vertelde ze zichzelf ferm, dat was iets voor later; nu zou ze zich moeten focussen op het konijn voor haar. Ze had hem in de juiste positie gedreven en waagde het op een lenige sprong waarmee ze het kunnen pakken, ware het niet dat een witte schim volledig tegen haar opbotste. "Oef!" bracht ze uit toen ze tegen de kat opbotste en vervolgens op de modderige grond knalde. Haastig krabbelde ze overeind en sloeg haar klauwen wat geërgerd uit toen ze het konijn weg zag rennen. "Wel, daar gaat mijn kans." sprak ze droogjes, waarna ze zich omdraaide naar de witte kater. Nu pas herkende ze hem als Slithercoax, de zoon van Slivercoarse. Oh-ho. "Charmant, Slithercoax, zeer charmant."Grinnikte ze zachtjes terwijl ze toe keek hoe de half natte kater uit de rivier klom, zonder ook maar een poot uit te steken om hem te helpen.
Slithercoax
Member
Headfirst Giphy
✮ Draco Malfoy
72
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Slithercoax
BerichtOnderwerp: Re: Headfirst   Headfirst Icon_minitimedi 20 dec 2016 - 21:55

Zodra de schok weg begon te vagen, kwam er een boze uitdrukking op zijn gezicht. Het maakte hem om eerlijk te zijn echt geen drol uit wie er nu voor hem stond, zelfs al was het Butterstar zelf. Hij was simpelweg niet goed in zijn emoties inhouden en op het moment was hij woedend. De kater trok zichzelf overeind, om er alleen maar achter te komen dat zijn rechtervoorpoot flink wat pijn deed. Hij siste kort tussen zijn tanden door, waarna zijn blauwe blik naar de kattin voor hem gleed, die gewoon niets deed. StarClan, hij had van verschillende katers mogen aanhoren over hoe geweldig ze wel niet was, maar hij kon het nergens vinden. "Vermaak je jezelf?" vroeg hij dan ook geïrriteerd na haar woorden. "En ik ben altijd charmant," vervolgde hij met een boos fronsje. Toen hij eenmaal volledig overeind was gekomen, voelde hij opnieuw een flinke steek door zijn rechtervoorpoot heen trekken. Verstuikt? Als het maar niet gebroken zou zijn.
Speakeasy
Member
88
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Speakeasy
BerichtOnderwerp: Re: Headfirst   Headfirst Icon_minitimedi 20 dec 2016 - 22:01

Oh, ze had de kater duidelijk een rothumeur bezorgd. Speakeasy keek enkel met fonkelende ogen toe hoe zijn gelaat op onweer stond. Hij kon boos zijn wat hij wilde, Slithercoax had dit volgens haar echt over zichzelf uitgeroepen. Zij was op dat beest aan het jagen; dat hij nu half nat was, was enkel een gevolg van karma. "Vermaak je jezelf?" werd haar geïrriteerd gevraagd. De kleine poes trilde geamuseerd met haar snorharen. "Oh zeker, al had ik het nóg leuke gevonden als mijn prooi er niet vandoor was gegaan," klonk haar stem toonloos en even trok de poes met haar oor. Medelijden was ver te zoeken, al helemaal voor een kater die zo'n arrogante air om zich heen had als deze witte haarbal. "En ik ben altijd charmant," ze keek even naar haar eigen modderige lichaam en toen naar zijn eigen vieze, natte vacht. "Ik merk het, ja." Sprak ze lichtelijk sarcastisch, waarna haar ogen bleven haken op zijn poot. Ach gut. Even keek ze hem plagend aan. "Heb je je bezeerd, Slither?"
Slithercoax
Member
Headfirst Giphy
✮ Draco Malfoy
72
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Slithercoax
BerichtOnderwerp: Re: Headfirst   Headfirst Icon_minitimeza 24 dec 2016 - 23:32

Hij hoefde niet eens antwoord te hebben op zijn vraag om deze te weten, maar Speakeasy wreef er toch mooi in dat ze zich zeer zeker wel vermaakte om zijn verschijning. Hij liet een zacht grommetje horen, en trok zich met moeite overeind. Bovendien had hij pijn en hij liet een - lichtelijk aangesteld - kreuntje horen. "Au," merkte hij bovendien er nog even bij op. "Ja, ik heb me bezeerd. Vind je dat ook al grappig? Sadist." beet hij haar toe en fronste boos. Hij mocht haar niet. Bah.
Speakeasy
Member
88
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Speakeasy
BerichtOnderwerp: Re: Headfirst   Headfirst Icon_minitimema 26 dec 2016 - 1:27

De kater gromde zachtjes en trok zich met moeite overeind. Speakeasy wiebelde enkel met haar oren, maar sprak haar gedachtes niet uit. Zelfs niet toen hij een overdreven kreuntje liet horen, al werd het haar toen we moeilijk gemaakt. "Au," voegde Slither er nog even aan toe. Poor thing. "Ja, ik heb me bezeerd. Vind je dat ook al grappig? Sadist." ze keek hem onschuldig aan en hield haar kop schattig schuin. "Ik? Ik lach niet hoor, ik vind het heel erg voor je Slithercoax." ze knikte begrijpelijk, alsof ze zijn situatie daadwerkelijk vreselijk vond. Ze was een goede actrice, dat mocht duidelijk zijn. De poes stond op en zuchtte even. "Komop, zieligerd, laten we dan maar terug gaan. Chivypaw en Nightstream zullen wel wat hebben." De mooie poes, die nu wel onder de modder zat, zette een paar stappen vooruit maar keek toen vriendelijk glimlachend om. "Of heb je soms iemand nodig om op te steunen, hm?"
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Headfirst   Headfirst Icon_minitime

Headfirst
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: RiverClan territory :: RiverClan territory :: River-
Ga naar: