|
|
Sean 2114 Actief Je remue le ciel, le jour, la nuit. Je danse avec le vent, la pluie.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 20 dec 2016 - 21:34 | |
| IK WIL MOANA ZIEN hahah maar ze draaien hem niet in uh belgie in de originele versie (of toch nie waar ik woon in de omgeving) en ik wil gwn gaan omdat Dwayne gaat zingen... Maar gvd ik ga wss met Bo1 gaan HAHAHA in nl en dat maakt me zo blij en idk why HAHA |
|
| |
Renske 650 Actief “Listen, smile, agree, and then do whatever the f*ck you were gonna do anyway.”
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 20 dec 2016 - 21:39 | |
| Aahhh super nice! Ik wil Moana ook nog zo graag zien help!!! |
|
| |
Sean 2114 Actief Je remue le ciel, le jour, la nuit. Je danse avec le vent, la pluie.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 20 dec 2016 - 21:39 | |
| - Aspenpaw schreef:
- Aahhh super nice! Ik wil Moana ook nog zo graag zien help!!!
Omg! Maar die songs ervan zijn gwn zo goed, ik ga janken xD |
|
| |
:eye: 88 Actief → Sticks and stones may break your bones,
but word leave psychologic wounds that will never heal ←
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 20 dec 2016 - 21:40 | |
| OH DIE FILM daar wil ik ook nog heen ;w; de bios is hier 5 minuten vandaan, maar geen van m'n vrienden willen met me mee rip Aye maar alvast veel plezier!! <3 |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 20 dec 2016 - 21:42 | |
| Ik wilde eerst gaan met mijn zus maar wilde geen Nederlandse brol gaan kijken... Dus tja XD
En also! Mijn kits zijn plots heel bang van een mini zeehonden knuffeltje XD en het is ergens echt zo zielig dat ze helemaal op poofen als ze dat ding zien god :") |
|
| |
Renske 650 Actief “Listen, smile, agree, and then do whatever the f*ck you were gonna do anyway.”
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 20 dec 2016 - 21:42 | |
| - Burnetkit schreef:
- Aspenpaw schreef:
- Aahhh super nice! Ik wil Moana ook nog zo graag zien help!!!
Omg! Maar die songs ervan zijn gwn zo goed, ik ga janken xD Jaa Lin heeft ze geschreven ik bedoel help??? Same problem, ik heb niemand om mee te gaan :') |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 20 dec 2016 - 21:44 | |
| Ik ga anders wel alleen :v die film wil ik sws nog zien hmm Also, ik zocht een mooi Gifje voor m'n mini avatar, kom ik dit tegen :'DD |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 20 dec 2016 - 21:46 | |
| |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 20 dec 2016 - 21:47 | |
| Tbh, ik zou ook wegrennen van een enorme kip |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 20 dec 2016 - 21:48 | |
| Ik heb geen idee :'DD dat krijg je als je chicken gif opzoekt kennelijk HAHA |
|
| |
Freedje 478 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 20 dec 2016 - 21:49 | |
| Butterpact is zo'n arrogante zak dat niet veel katten hem mogen. Fernpaw's leven gaat dramatisch veranderen. Jaypaw denkt dat iedereen hem haat omdat zijn vader van de BC is. Lightkit is happy af. Oké, niet echt, want haar vader heeft haar in de steek gelaten. maar nu heeft ze Cloudgaze yay Crowfur moet voor zijn dochter en zijn Clan verzwijgen dat hij verliefd is geworden op iemand van RC en daar nog steeds stiekem beetje verliefd op is en heeft serieuze vertrouwensproblemen Shark is... Shark. Nee, oké, bijna al z'n kinderen houden niet van 'm en z'n Clan haat 'm ongeveer Zuko kent zijn moeder niet, zijn moeder is dood en hij weet het niet en zijn vader is van SC en hij weet niet eens dat dat zo is. Zijn betrouwbare mentor is dood en hij woont voornamelijk alleen Thorfang heeft een partner die z'n moeder heeft vermoord zonder dat hij het weet en hij is ongelukkig af omdat z'n moeder dood is Runa heeft voor nu nog een goed leven, maar dat gaat ook dramatisch veranderen
Doe ik mijn katten iets aan? Neeeeeeee |
|
| |
✮ Draco Malfoy 72 Actief ✮ My father will hear about this!
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 20 dec 2016 - 21:50 | |
| |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 20 dec 2016 - 21:52 | |
| je bent vergeten dat Thornfang ook nog een partner heeft die altijd aan tall kwijlt xDDD |
|
| |
Freedje 478 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 20 dec 2016 - 21:53 | |
| - Burnetkit schreef:
- je bent vergeten dat Thornfang ook nog een partner heeft die altijd aan tall kwijlt xDDD
DAAR PROBEERDE IK EXPRES NIET OP TE LETTEN LAAT ME MET RUST JA :C Het was Nath's acc. Zij heeft dit toegelaten, niet ik ;D *kijkt met een trots gezicht rond* Ach. Ooit zal Sin wel van Thorn houden. Oprecht. Ooit <3 |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 20 dec 2016 - 21:54 | |
| HEY LOLO <3 alles goed?
@Freedje; awhh poor souls :'D Ik zou ze knuffelen als ik kan, ook Cookie |
|
| |
✮ Draco Malfoy 72 Actief ✮ My father will hear about this!
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 20 dec 2016 - 21:57 | |
| Niet zo goed want ik heb net zo'n zielige film gekeken #rip my heart ik had hem toch niet nodig How I live now, voor jullie nieuwsgierige aagjes die dan dalijk aan me vragen wélke film dan wel niet c': |
|
| |
Freedje 478 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 20 dec 2016 - 22:00 | |
| - Speakeasy schreef:
- HEY LOLO <3
alles goed?
@Freedje; awhh poor souls :'D Ik zou ze knuffelen als ik kan, ook Cookie Are you picking a fight, miss? .... JE BENT NIET MEER LIEF HOOR! :c Edit: Ik ga een kittypet aanmaken die zo'n Mousedung knappe tom is en waarvan niemand zou denken dat het een kittypet is en dan heeft hij zo als hobby om Clan cats te versieren. #BestIdeaEver |
|
| |
Kip 3539 Actief ★You are, I think, an evening star.
The fairest of all stars
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 20 dec 2016 - 22:05 | |
| - Fernpaw. schreef:
- Speakeasy schreef:
- HEY LOLO <3
alles goed?
@Freedje; awhh poor souls :'D Ik zou ze knuffelen als ik kan, ook Cookie Are you picking a fight, miss?
....
JE BENT NIET MEER LIEF HOOR! :c
Edit: Ik ga een kittypet aanmaken die zo'n Mousedung knappe tom is en waarvan niemand zou denken dat het een kittypet is en dan heeft hij zo als hobby om Clan cats te versieren. #BestIdeaEver Nee hoor (a) Als Jinx daar ooit achter komt om :'D En doe dat!! Geweldig idee haha @Loïs; nooit van gehoord tbh xD de vreselijkste film blijft toch wel Hachi, enige film die me kan laten janken ;w; |
|
| |
Kiek 121 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 20 dec 2016 - 22:21 | |
| Aaahhh jaa Moana was zo nice!! Lin-Manuel heeft de muziek geschreven en zelf ook gezongen!! B) |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 20 dec 2016 - 22:21 | |
| Omg een sexy kittypet hahaha :')
Hachi is echt een Foxdung, niet grappig.
ik jank echt zo makkelijk bij films het is niet oké :') |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|