Dark lord of Middle-Earth 1429 Afwezig And all the kids cried out,
"Please stop, you're scaring me."
I can't help this awful energy
Goddamn right, you should be scared of me
| CAT'S PROFILEAge: I've been hitting children for 89 moonsGender: She-cat ♀Rank: Member |
| Onderwerp: Voornemers 2016-2017 wo 14 dec 2016 - 16:13 | |
|
Met de voornemens van vorig jaar in mijn achterhoofd gehouden, heb ik weer een aantal kleine voornemens voor 2017 op een rijtje gezet c': Af en toe komen er zo leuke en nutteloze dingen in mijn hoofd die ik toch graag zou willen behalen voor 2017. Nu het nog begin december is dacht ik ook waarom niet? Het is dus tijd om onze Warrior cats voornemers/doelen de wereld in te brengen!
Hoe gaat het nou precies in de werking? Het is eigenlijk best simpel, je bedenkt een doel die je graag wilt behalen voor 2017 met je account en schrijft ze dus hier op, het zijn dus gewoon grappige en eigenlijk 'nutteloze' dingetjes die je kunt bedenken en kunt uitvoeren. Bijvoorbeeld; Ik wil met Sweetheart voor 2017 een topicje met ... hebben gehad - of - Ik wil met Sweetheart 1000 berichten halen
En zo kun je nog meerdere dingen verzinnen~! En als je eenmaal je doel(en) heb bereikt kun je zelfs een kleine prijsje winnen ^-^ succes!
Liefs, M
|
|
Eline 695 Actief No use getting angry at the way that you're wired
| |
| Onderwerp: Re: Voornemers 2016-2017 ma 26 dec 2016 - 17:14 | |
| Ik wil erin slagen om 3 accounts actief te houden. Een onmogelijke opgave voor mij :'). |
|