We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 12 dec 2016 - 20:55
Redpaw* schreef:
Hazelfray schreef:
Redpaw* schreef:
Hazelfray schreef:
Aw mijn arme hart, ik heb zo'n medelijden met Red en Hazel tegelijk :C
Nou ik heb geen medelijden met hazel hoor >.> just kidding ofcours aww mijn hart
HAHAHAH Maar even Hazel is wel een giant dick atm maar hij kan !! het gewoon niet accepteren het arme schaap
Ja indeed Hazel is echt een gemene vriendjessteler >d
Oooh maar wie is hier de vriendjessteler? Was het niet Hazel die eerder een crush had?? xD Nee ik weet het niet meer wie er eerder hoteldebotel op Branch was hmmm
i'm breakable, unbreakable
im shakeable, unshakeable and finally it drives me mad
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 12 dec 2016 - 20:55
Hazelfray schreef:
Redpaw* schreef:
Hazelfray schreef:
Redpaw* schreef:
Hazelfray schreef:
Aw mijn arme hart, ik heb zo'n medelijden met Red en Hazel tegelijk :C
Nou ik heb geen medelijden met hazel hoor >.> just kidding ofcours aww mijn hart
HAHAHAH Maar even Hazel is wel een giant dick atm maar hij kan !! het gewoon niet accepteren het arme schaap
Ja indeed Hazel is echt een gemene vriendjessteler >d
Oooh maar wie is hier de vriendjessteler? Was het niet Hazel die eerder een crush had?? xD Nee ik weet het niet meer wie er eerder hoteldebotel op Branch was hmmm
hmm Red van zodra ze 'm ontmoette wbw Btw, Branch heeft het echt wel op red hoor nehhh >D
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 12 dec 2016 - 21:05
En ik zit hier, lekker ontsnappend aan alle drama ghehehehe
A silver line, a disease on the horizon. A whistling in the trees - it marches on. It's like a tide - impatient and insincere. A threat born on the wind - it marches on. A weight on the air I feel it in the silence. Take a second to listen, the earth starts to shake, the sky begins to fall. Can you hear it coming down?
Snowdance
StarClan
Nynke 2345 Actief ➤ Snow reminded me of the beauty and mystery of creation, of the essential joy that is life.
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 12 dec 2016 - 21:09
Hehehe ik switch eens naar Bramblepatch
en poor Snowdance, wou ze Branch ondervragen komt Hazel het verpesten xD
Volgens mij weet ik al wie de kater is die Snowdance gaat bezwangeren xD ik ga wel geen kitten maken sorry not sorry want ik heb 13 accounts en ik sterf
let love conquer your mind. warrior, warrior. just reach out for the light .
Draco
Member
Kaiden 1966 Actief We are outgunned
Outmanned
Outnumbered
Outplanned