|
| What do I need to teach you? [FINISHED] | |
| |
Freedje 2403 Actief
| |
| Onderwerp: Re: What do I need to teach you? [FINISHED] ma 23 jan 2017 - 13:27 | |
| Shark had de reactie van Draco wel opgemerkt toen hij op de tom was gesprongen, maar had er voor de rest niet al te veel op gereageerd. Hij durfde te wedden dat als Zira of Claw zo op hem gesprongen zou zijn dat hij ook zo gereageerd zou hebben. Dat de witte tom instincten had en deze zichzelf over liet nemen zelfs tegenover zijn deputy of leader, een rank die je wel kon vertrouwen mits je je best deed, was alleen maar goed. Hij wist niet hoe Claw daarover dacht, maar hij vond het een goed ding dat de tom zo behoedzaam was voor eventuele aanvallen. Plus dan kwam er natuurlijk ook nog het feit bij kijken dat je Shark’s tanden absoluut niet in je nek wilde hebben; de grootte van zijn tanden was groter dan die van de gemiddelde kat. Vandaar zijn naam dus. Lekker Elite-achtig. Hij ging zitten toen de tom zijn uitleg deed en demonstraties gaf. De demonstraties waren goed en waren precies zoals Shark ze wilde zien, hoewel zijn uitleg van de tweede fighting move niet helemaal klopte. Ja, het was de bedoeling dat je het kopje van de kat in je voorpoten hield, maar je moest zijn achterpoten onder hem uit meppen om hem tegen de grond te krijgen en niet hem via zijn kopje naar beneden duwen. Het hele gedeelte met de achterpoten was juist de reden waarom een kat tegen de grond ging. Shark hield dat in zijn gedachten terwijl hij verder luisterde naar de tom. Het leek erop dat Draco wel doorhad hoe hij alles moest doen, hoewel Shark kort zijn oortje afkeurend naar achteren trok toen hij de derde fighting move niet demonstreerde. Was hij bang dat hij de koprol nog eens fout zou doen? Dat zou dan jammer zijn, maar Shark had gevraagd om ze allemaal, op opdracht twee na, te demonsteren. Dan verwachtte hij ook dat dat gebeurde. Echter voordat hij daar een opmerking over kon maken, sprong Draco opeens zijn richting op. Shark besefte dat hij bij de vierde opdracht was en boog zijn rug al zodanig dat hij Draco van zich af kon krijgen als hij iets probeerde, maar de bek van de tom was gesloten. In tegenstelling tot Draco had hij immers genoeg reden om de member nog even niet te vertrouwen. ‘Heel goed,’ sprak hij. En vervolgens deed hij net alsof hij op ging staan zodat Draco los kon laten, maar in plaats daarvan liet hij zich op zijn zij vallen zodat de lucht hopelijk uit zijn longen geslagen zou worden. ‘Goed,’ sprak hij alsof er niets gebeurd was. ‘Je uitleg bij de eerste, de derde en de vierde waren goed. Je tweede uitleg was onvolledig. Het is namelijk niet alleen met je voorpoten dat je tegen het kopje gaat drukken om hem tegen de grond te krijgen, maar je gaat ook met jouw achterpoten de zijne onder hem uit meppen. Meestal hoef je hem daarna zelfs niet meer tegen de grond te houden omdat de klap tegen zijn kin en keel al genoeg gaat zijn om de lucht uit zijn longen te persen.’ Hij keek Draco strak aan. ‘Bij de derde had ik een demonstratie verwacht. Je hoefde bij de tweede geen demonstratie te geven, maar je gaf er wel een en dan ook nog eens de verkeerde. Het is juist omdat je die koprol niet in orde hebt dat je moet blijven proberen om hem wél goed te krijgen deze keer.’ Hij onderdrukte een zucht. ‘Voor deze ene keer zal ik het laten rusten, maar als ik de volgende keer een demonstratie van alles vraag, wil ik ook een demonstratie van àlles hebben. Maakt me niet uit of je jezelf voor schut zet of niet.’ Hij keek de tom met een kille blik aan. ‘Dan hebben we voor vandaag genoeg getraind, hoewel ik wel nog een vraag voor je had. Wil je de volgende training met je final assesment beginnen of wil je de simpele basistechnieken nog eens herhalen? Als je een beetje oefent op de derde vechttechniek denk ik wel dat je klaar bent voor je final assesment.’
|
| | | Kaiden 1966 Actief We are outgunned
Outmanned
Outnumbered
Outplanned
| |
| Onderwerp: Re: What do I need to teach you? [FINISHED] za 28 jan 2017 - 18:05 | |
| Met beide poten over Shark en zijn scherpe tanden oh zo dicht bij de kwetsbare nek van de tom voelde hij zich even heel machtig. Maar even zijn bek openen en hij kon Shark's leven zo afnemen. De deputy vermoorden, dat zou nog eens wat zijn. Maar niet nu, nog niet. Hij hield zijn tanden stijf op elkaar terwijl hij daar stond. ‘Heel goed,’ sprak de tabby. Draco knikte even kort boven hem. Hij had geprobeerd voor onverwacht te gaan en leek geslaagd te zijn. Maar of course had hij kunnen bedenken dat easy defeat niet in Shark's persoonlijke woordenboek zat. Hij wou al van zijn rug wegstappen toen ze plotseling beide opzij gingen en de lucht uit hem werd geperst. Kreunend zocht hij naar lucht terwijl hij daar lag. ‘Je uitleg bij de eerste, de derde en de vierde waren goed. Je tweede uitleg was onvolledig.' Terwijl Shark al sprak kwam hij overeind. Zijn uitleg was niet volledig geweest maar hij had de move wel in zijn hoofd opgeslagen nu hij herhaald werd. Hij ontmoette Shark's strakke blik en gaf een stevige knik. ‘Bij de derde had ik een demonstratie verwacht.' Yeah, en dan had hij zeker voor schut mogen staan. De tom nam zich wel voor om de koprol eens te gaan oefenen als hij zeker wist dat hij alleen was. 'Wil je de volgende training met je final assesment beginnen of wil je de simpele basistechnieken nog eens herhalen?' Gelukkig hoefde hij niet alles nog een keer te doen al had hij ook wel willen bewijzen dat hij Shark echt wel kon volgen met zijn uitleg. Hij haalde zijn poot over de grond en ontwortelde een paar grassprietjes. Hij wou graag de assesment doen maar zoals hij die vogel had gevangen had voor hem wel bewezen dat hij meer nodig had. "Doe maar de basistechnieken," mauwde hij casual met zijn blik op Shark gericht. Het moest niet klinken alsof hij het wou, het freaking irritant om dat deel nog te moeten doen. Alleen de gedachte al maakte hem chagrijnig en dat scheen door in zijn ogen. |
| | | Freedje 2403 Actief
| |
| Onderwerp: Re: What do I need to teach you? [FINISHED] ma 30 jan 2017 - 11:53 | |
| Shark probeerde een grijns te onderdrukken toen hij het gekreun hoorde van Draco die blijkbaar niet had verwacht dat Shark dit ging doen. Als hij druk had gevoeld in zijn nek en de tom had doorgebeten, had hij wel erger kunnen verwachten van dit. Hoewel Draco een plekje terug wilde in de Elite, wilde dat niet zeggen dat Shark hem blindelings zou vertrouwen. Hoewel hij zelf nooit erg happig was geweest op het feit dat hij Zira had kunnen vermoorden om haar rank te krijgen, wist hij dat er katten waren die dat wel wilden doen. Die dat deden en het vervolgens op een ongeluk lieten lijken. Het zou zomaar kunnen dat Draco besloot om door te bijten en dan kon hij geen kant meer op als hij niet alert was. En dus kende hij de risico’s als hij Draco te lang op zijn rug liet zitten. De witte tom hoefde maar één keer in de verleiding worden gebracht om deputy te worden en dan had je het al zitten. Shark dacht echter niet dat Claw Draco zou kiezen tot zijn nieuwe deputy als Shark vermoord zou worden, maar goed. De tom kon natuurlijk altijd hopen. Shark dacht dat als hij dood zou gaan Claw waarschijnlijk voor Hellhound of iemand anders met veel hondentanden zou kiezen. Maar goed, hij was hier nu wel een tijdje en daar hadden ze het maar mee te stellen. Hij gaf een kort knikje toen Draco koos voor de betere optie. Shark dacht namelijk dat hij nog best wel wat te leren had eer dat hij de final assesment mocht gaan doen, maar als hij deze vier moves al goed beheerste, kwam hij al een heel eind. ‘Dan spreken we over twee zonhogen af bij die boom waar dat je die vogel moest vangen, weer op dezelfde tijd als vandaag. Dan kunnen we dat nog eens oefenen en daarna gaan we gelijk weer naar hier zodat we de basistechnieken kunnen doornemen en de technieken die je vandaag hebt geleerd nog eens kunnen herhalen. Ik wil graag dat je de tijd die ik je nu heb gegeven tussen nu en de volgende training gebruikt om de moves die je vandaag hebt geleerd te herhalen en in te oefenen. Het maakt me niet uit hoe je het doet en wie je daarvoor gebruikt, maar ik verwacht dat je het de volgende training perfect kan uitleggen en perfect beheerst. Anders gaan we nóg een training eraan besteden en duurt het nóg langer eer dat jij je final assesment kunt doen. Begrepen?’ Hij wachtte niet op antwoord en draaide zich al om. ‘Tot de volgende training.’ En met een zwiep van zijn staart liep hij weg van de tom en weer terug naar het camp.
OOC: Topic uit + Ik stuur je de nieuwe link door zodra ik het topic heb aangemaakt (: |
| | | | Onderwerp: Re: What do I need to teach you? [FINISHED] | |
| |
| | | |
| Permissies van dit forum: | Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
| |
| |
| |