|
|
Julia 71 Actief I never give advice unless someone asks me for it. One thing I've learned, and possibly the only advice I have to give, is to not be that person giving out unsolicited advice based on your own personal experience
| |
| |
| |
Yanthe 695 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 11 dec 2016 - 17:05 | |
| |
|
| |
Julia 71 Actief I never give advice unless someone asks me for it. One thing I've learned, and possibly the only advice I have to give, is to not be that person giving out unsolicited advice based on your own personal experience
| |
| |
| |
Yanthe 695 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 11 dec 2016 - 17:08 | |
| Naahw
Trouwens, Bark is niet heel blij met Brindleleaf's vertrek D: |
|
| |
| |
| |
| |
Yanthe 695 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 11 dec 2016 - 17:11 | |
| Eén groot verdrietig drama xD
Maar ik <3 haar! |
|
| |
Kip 2278 Actief ↠He thinks that faith might be dead
Nothing kills a man faster than his own head
| CAT'S PROFILEAge: ↠ 9 years {108 moons} forever Gender: Tomcat ♂Rank: |
| |
| |
Dark lord of Middle-Earth 1429 Afwezig And all the kids cried out,
"Please stop, you're scaring me."
I can't help this awful energy
Goddamn right, you should be scared of me
| CAT'S PROFILEAge: I've been hitting children for 89 moonsGender: She-cat ♀Rank: Member |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 11 dec 2016 - 17:14 | |
| - Jinx schreef:
- Eh, vandaag 7 vakken leren :v
Dat krijg je als je alles blijft uit stellen -w- I feel ya :"D |
|
| |
Demi 1896 Afwezig "I was not born to be forced. I will breathe after my own fashion. Let us see who is the strongest."
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 11 dec 2016 - 17:14 | |
| - Barksound schreef:
- Naahw
Trouwens, Bark is niet heel blij met Brindleleaf's vertrek D: neither is Quiet oeps ze kunnen wel een therapiegroep beginnen samen i can't explain what i mean
and even if i could, i'm not sure i'd feel like it |
|
| |
Kip 2278 Actief ↠He thinks that faith might be dead
Nothing kills a man faster than his own head
| CAT'S PROFILEAge: ↠ 9 years {108 moons} forever Gender: Tomcat ♂Rank: |
| |
| |
Julia 6308 Afwezig The way surviving hard winters makes a tree grows stronger, the growth rings inside it tighter
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 11 dec 2016 - 17:15 | |
| Als Brindle toch eens wist wat ze heeft aangericht allemaal XD I'm hunting with StarClan#ButterForPresident |
|
| |
Yanthe 128 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 11 dec 2016 - 17:18 | |
| - Creamyfrost schreef:
- Als Brindle toch eens wist wat ze heeft aangericht allemaal XD
Wist ze dat maar, ja x3 @Demi, goed plan! x'D |
|
| |
A N N I - S E N S E I 111 Actief "If the elevator to success is broken, take the damn stairs."
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 11 dec 2016 - 17:19 | |
| |
|
| |
Bunny 1497 Actief She was a storm, begging to be understood in a world that loves sunny days.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 11 dec 2016 - 17:21 | |
| - Quietstep schreef:
- Barksound schreef:
- Naahw
Trouwens, Bark is niet heel blij met Brindleleaf's vertrek D: neither is Quiet oeps
ze kunnen wel een therapiegroep beginnen samen Amberpaw kan er ook gezellig bij! |
|
| |
Demi 1896 Afwezig "I was not born to be forced. I will breathe after my own fashion. Let us see who is the strongest."
| |
| |
| |
Yanthe 128 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 11 dec 2016 - 17:46 | |
| |
|
| |
Chi 2726 Actief the soul that sees beauty may sometimes walk alone
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 11 dec 2016 - 18:21 | |
| Geprobeerd Diablo te tekenen.... achja :') Voor ff snel tussen de examens door is t best gelukt XD Niet letten op hoeven - ik ben een ramp met hoeven en heb nog geen tijd gehad me erin te 'verdiepen' |
|
| |
Nynke 2345 Actief ➤ Snow reminded me of the beauty and mystery of creation, of the essential joy that is life.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 11 dec 2016 - 18:22 | |
| - Pearlykit schreef:
- Snowdance schreef:
- hnnnngh, ik wil snow wat rustiger krijgen maar wil het ook niet zo één, twee, drie doen maar echt in de rpg. :c iemand ideeën?
Misschien hoeft ze niet per se iets mee te maken maar gewoon volwassener worden? Also, Wind is volwassen geworden omdat der vader stierf, maar ik denk niet dat dat echt een optie is haha :') (glow mag nog niet dood dat overleefd red niet ;-; ) misschien de stress van het warriorleven ofzo? :') Offf dat ze zich heel veel zorgen maakt om red? :') |
|
| |
Bunny 1497 Actief She was a storm, begging to be understood in a world that loves sunny days.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 11 dec 2016 - 18:38 | |
| - Snowdance schreef:
- Pearlykit schreef:
- Snowdance schreef:
- hnnnngh, ik wil snow wat rustiger krijgen maar wil het ook niet zo één, twee, drie doen maar echt in de rpg. :c iemand ideeën?
Misschien hoeft ze niet per se iets mee te maken maar gewoon volwassener worden? Also, Wind is volwassen geworden omdat der vader stierf, maar ik denk niet dat dat echt een optie is haha :') (glow mag nog niet dood dat overleefd red niet ;-; ) misschien de stress van het warriorleven ofzo? :') Offf dat ze zich heel veel zorgen maakt om red? :') Dat kan ook ofc xD 't probleem is dat ze al veel heeft meegemaakt de laatste tijd en ik wil der ook weer niet te veel aandoen :') |
|
| |
Yanthe 132 Actief Back in town, babe
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 11 dec 2016 - 19:09 | |
| Knap Chi!!
Kheb deze jongen ook maar eens gepimpt c; |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|