We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 4 dec 2016 - 20:33
.Winterkit schreef:
Joanne schreef:
Settledkit schreef:
Yay weer even met Settled posten <3
ik vind het zo moeilijk om met een pasgeboren kit te posten ahh
Same. Ze kunnen gwn zo weinig :"D
Same, same, alleen Lurk was leuk, want hij was toen al een idioot <3
Want je kan ze zelfs niet eens herinneringen laten maken op dit moment. Ze zullen alles vergeten like wuutt? :')
Settledstar I remember the minute It was like a switch was flipped— I was just a kid who grew up strong enough To pick this armor up and suddenly it fit
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 4 dec 2016 - 20:35
.Winterkit schreef:
Settledkit schreef:
.Winterkit schreef:
Joanne schreef:
Settledkit schreef:
Yay weer even met Settled posten <3
ik vind het zo moeilijk om met een pasgeboren kit te posten ahh
Same. Ze kunnen gwn zo weinig :"D
Same, same, alleen Lurk was leuk, want hij was toen al een idioot <3
Want je kan ze zelfs niet eens herinneringen laten maken op dit moment. Ze zullen alles vergeten like wuutt? :')
Ja maar Lurk was leuk want hij zorgde ervoor dat Ace in de problemen kwam <3
Ohh haha, dan snap ik het wel ghehe c:
Settledstar I remember the minute It was like a switch was flipped— I was just a kid who grew up strong enough To pick this armor up and suddenly it fit
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 4 dec 2016 - 21:13
Omg ik had dat topic van Silver/Shrike helemaal niet gelezen en toen was je naam opeens veranderd en ik dacht wtf en toen heb ik het toch maar even gelezen. Omg het is zo leuk! c:
Those who dream by night, in the dusty recesses of their minds, wake in the day to find that it was vanity...
But the dreamers of the day are dangerous men, for they may act their dream with open eyes, to make it possible.
Shallow
Member
ryan ! 1509 Actief For all I know the best is over and the worst is yet to come
CAT'S PROFILE Age: 50 moons Gender: She-cat ♀ Rank: Member
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 4 dec 2016 - 21:17
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 4 dec 2016 - 21:54
Aspenpaw schreef:
Omg ik had dat topic van Silver/Shrike helemaal niet gelezen en toen was je naam opeens veranderd en ik dacht wtf en toen heb ik het toch maar even gelezen. Omg het is zo leuk! c:
Hehe thanks! <3 Tis echt fijn om te horen dat leuk is, aangezien Beer en ik echt onze nek over sommige dingen hebben zitten breken XD
There is a firefly loose tonight, better catch it before it burns this place down