We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 1 dec 2016 - 21:53
Snowpaw. schreef:
heee thanks Zoé xD Ik twijfel of ik ook een winterssetje ga nemen, maar eigenlijk vind ik dat niet kunnen nu ik idy heb gestart c':
+1, heb net superveel plaatjes voor running gevonden en ik kan ze niet eens gebruiken mehhh, ik wil niet zo vroeg opgeven XD EDIT: omg ik moet nog steeds dat topic tussen snow en running maken XD ik maak hem denk morgen
h e ' s s o b a d b u t h e d o e s i t s o w e l l
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 1 dec 2016 - 22:09
Als je met rooms Romeo bedoelt, dan komt die tekst idd uit dezelfde song (ik hype echt op die song man), maar hij heeft absoluut niet hetzelfde karakter hahaha
Nog steeds slightly twisted maar op een andere manier Van welk forum ken je Romeo? Van waar ken ik jou? .. Kèn ik jou? D;
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 1 dec 2016 - 22:09
Innerbreeze schreef:
Lurkingshade schreef:
Wanneer je opeens twee zusjes rijker bent...
*gulp*
is dat niet tof dan? xD wel een grote verandering
Niet echt, want tgaat met een scheiding van mam en stiefpap (waarmee ik dus ben opgegroeid alsof dat ie mijn eigen papa is) En nu heeft m'n mam opeens een nieuwe vriend... Wat betekend dat zijn dochters mijn stiefzussen worden... Echt leuke kindjes maar... Dit doet echt even pijn...
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 1 dec 2016 - 22:11
Lurkingshade schreef:
Innerbreeze schreef:
Lurkingshade schreef:
Wanneer je opeens twee zusjes rijker bent...
*gulp*
is dat niet tof dan? xD wel een grote verandering
Niet echt, want tgaat met een scheiding van mam en stiefpap (waarmee ik dus ben opgegroeid alsof dat ie mijn eigen papa is) En nu heeft m'n mam opeens een nieuwe vriend... Wat betekend dat zijn dochters mijn stiefzussen worden... Echt leuke kindjes maar... Dit doet echt even pijn...
2016 is echt even een minder jaar hoor..
ah ja, dat... zal zeker pijn doen ofc :/ ik had ook met een scheiding te maken, maar m'n stiefpa en mam zijn al uiteen (na 7 jaar tho) Het is beter zonder hem
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 1 dec 2016 - 22:17
Tank schreef:
Als je met rooms Romeo bedoelt, dan komt die tekst idd uit dezelfde song (ik hype echt op die song man), maar hij heeft absoluut niet hetzelfde karakter hahaha
Nog steeds slightly twisted maar op een andere manier Van welk forum ken je Romeo? Van waar ken ik jou? .. Kèn ik jou? D;
OH MY GOD HAHAHAHAHAHA K JANK KEN JE MIJ ???? WHO KNOWS FF SPACE HOOR
(Eliza is niet mijn echte naam !! Sukkel dat is waarop mijn char gebaseerd is)
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 1 dec 2016 - 22:32
Door al die kittens wil ik bijna zelf een kitten aanmaken.
mheh
Maar eens eerst posten met deze fluffs
Lizardpath
Member
Yanthe 2180 Actief You make me understand how wonderful it is for little lizards when they find that one special rock that's perfect for sunning themselves on