|
|
H 612 Actief Jumpsuit, jumpsuit
Cover me
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 30 nov 2016 - 20:21 | |
| - Wolfkit., schreef:
sorrynotsorry WHAHAHA |
|
| |
Renske 650 Actief “Listen, smile, agree, and then do whatever the f*ck you were gonna do anyway.”
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 30 nov 2016 - 20:22 | |
| - Wolfkit., schreef:
sorrynotsorry ik voel me zo ongemakkelijk |
|
| |
Bunny 2041 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 30 nov 2016 - 20:28 | |
| Oh gosh dat is echt creepy -gaat het in profiel plaatsen- |
|
| |
The A Doc 3682 Afwezig "Whatever"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 30 nov 2016 - 20:29 | |
| |
|
| |
Cover me
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 30 nov 2016 - 20:30 | |
| Omg Bunny ik hou van je XD |
|
| |
Bunny 2041 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 30 nov 2016 - 20:31 | |
| Also ik weet nog de tijd dat white een groen en een blauw oog had (ik realiseer me nu dat zijn ava echt eerder blauw en amber is oeps) |
|
| |
Kip 1108 Actief ➳ I wasn't born to be soft and quiet, I was born to make the world shatter and shake at my fingertips
| CAT'S PROFILEAge: ✘ 41 moons strongGender: She-cat ♀Rank: ✘ Deputy |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 30 nov 2016 - 20:32 | |
| OMG NEE MIJN NAAM STAAT ER ONDER :'DD Bunny what have you done |
|
| |
Bunny 2041 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 30 nov 2016 - 20:42 | |
| Ja als je zo'n dingen doet kip, wat verwacht je dan (a) |
|
| |
Nathalie 1266 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 30 nov 2016 - 20:44 | |
| *staart naar geschiedenis boek*
Voor de kindjes van de toekomst zal Geschiedenis echt Mousedung zijn met Trump en stuff |
|
| |
Loïs 2971 Actief And we all still die
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 30 nov 2016 - 20:44 | |
| - Reigndeer schreef:
- Whitelion schreef:
- Ja maar wel een gebleekte Donald trump hee, met wit haar en niet zo oranje (a)
Voor de rest denk ik wel dat leeftijd etc ongeveer kan kloppen 8) maar trump's oranje vind je terug in white's oog HOLY SHIT DEZE NAAM EN DIT SETJE DIT IS ÉÉN VAN DE MOOISTE KATTEN DIE IK OOIT HEB GEZIEN |
|
| |
Cover me
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 30 nov 2016 - 20:48 | |
| Alright, wie van dit heel actieforum zal een Trumpsetje willen maken voor White als Bun ooit meedoet aan IDY |
|
| |
Bunny 2041 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 30 nov 2016 - 20:51 | |
| - Smokegaze schreef:
- *staart naar geschiedenis boek*
Voor de kindjes van de toekomst zal Geschiedenis echt Mousedung zijn met Trump en stuff geschiedenis word steeds een erger vak omdat er steeds meer geschiedenis komt om over te leren En ja, iemand moest eigenlijk een trumpsetje gemaakt hebben voor white maar jaaa.. Windje had een cool setje gekregen maar ik heb te snel opgegeven oepss xD edit; maar ik ga nu, tot morgen guys ^^ |
|
| |
Cover me
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 30 nov 2016 - 20:58 | |
| Ik ga slapen guys, ziek zijn, oogarts, huiswerk, ruzie, bleh misschien moet ik even rusten <3 maar bye, trusten, zorg goed voor jezelf |
|
| |
Amy 27 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 30 nov 2016 - 20:59 | |
| Guys help me Ik ben dus al een paar jaartjes enorm had verslaafd aan Teen Wolf (valt niet op hoor :3) En tja ik ga nu gezellig een katje aanmaken genaamd Stiles(yes een kater, surprise!) Maar ehm tja ik zoek alvast mensjes die die slungelige, onhandige maar oh zo slimme, sarcastische en knappe Stiles wilt ontmoeten :3 Plus, is meteen een mooie oefening voor mij om een kater te bespelen :3 Oh trouwens, haii iedereen :3 Heb net season 6, episode 3 van Teen Wolf's final season gezien :3 |
|
| |
Bo3 3455 Actief "Competing feelings so disparate and strange"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 30 nov 2016 - 21:03 | |
| - Howlingpaw schreef:
- Guys help me Ik ben dus al een paar jaartjes enorm had verslaafd aan Teen Wolf (valt niet op hoor :3) En tja ik ga nu gezellig een katje aanmaken genaamd Stiles(yes een kater, surprise!) Maar ehm tja ik zoek alvast mensjes die die slungelige, onhandige maar oh zo slimme, sarcastische en knappe Stiles wilt ontmoeten :3 Plus, is meteen een mooie oefening voor mij om een kater te bespelen :3
Oh trouwens, haii iedereen :3 Heb net season 6, episode 3 van Teen Wolf's final season gezien :3 Ik heb een Kittypet genaamd Corra, zou dat een goede kandidaad zijn voor Stiles? |
|
| |
Daan 3043 Actief The road to hell is paved with good intentions.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 30 nov 2016 - 21:03 | |
| Ik ga waarschijnlijk geschiedenis studeren, lekker alle kindjes vertellen over Trumpie xD *dies* |
|
| |
The A Doc 3682 Afwezig "Whatever"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 30 nov 2016 - 21:04 | |
| Ahahaha omg Daan lekker XD
Alsooo! Tbh wil ik wel een topic Fawn en Lurk c: |
|
| |
Amy 27 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 30 nov 2016 - 21:14 | |
| - Amberhunt schreef:
- Howlingpaw schreef:
- Guys help me Ik ben dus al een paar jaartjes enorm had verslaafd aan Teen Wolf (valt niet op hoor :3) En tja ik ga nu gezellig een katje aanmaken genaamd Stiles(yes een kater, surprise!) Maar ehm tja ik zoek alvast mensjes die die slungelige, onhandige maar oh zo slimme, sarcastische en knappe Stiles wilt ontmoeten :3 Plus, is meteen een mooie oefening voor mij om een kater te bespelen :3
Oh trouwens, haii iedereen :3 Heb net season 6, episode 3 van Teen Wolf's final season gezien :3 Ik heb een Kittypet genaamd Corra, zou dat een goede kandidaad zijn voor Stiles? Jups :3 |
|
| |
Bo3 3455 Actief "Competing feelings so disparate and strange"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 30 nov 2016 - 21:15 | |
| - Howlingpaw schreef:
- Amberhunt schreef:
- Howlingpaw schreef:
Oh trouwens, haii iedereen :3 Heb net season 6, episode 3 van Teen Wolf's final season gezien :3 Ik heb een Kittypet genaamd Corra, zou dat een goede kandidaad zijn voor Stiles? Jups :3 Mooi C: |
|
| |
Amy 27 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 30 nov 2016 - 21:21 | |
| - Amberhunt schreef:
- Howlingpaw schreef:
- Amberhunt schreef:
- Howlingpaw schreef:
Oh trouwens, haii iedereen :3 Heb net season 6, episode 3 van Teen Wolf's final season gezien :3 Ik heb een Kittypet genaamd Corra, zou dat een goede kandidaad zijn voor Stiles? Jups :3 Mooi C: Trouwens Boootjuhh je weet toch dat Amber de mentor van Howling is geworden hea :3 Duss ehm we zouden eigenlijk eens een trainingstopic moeten maken, maar weet wel ze is echt niet gemakkelijk :3 |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|