|
|
Maaike 1518 Actief
| |
| Onderwerp: Re: M a n i p s \\ za 19 nov 2011 - 19:14 | |
| Oke guys. Omdat ik beter wil worden in het maken van manips, heb ik besloten hier aanvraagjes te gaan doen! :3 Ik maak dus op aanvraag setjes zoals die van Littlepaw, er zitten echter wel een paar regeltjes aan vast: × Ik ga geen plaatje voor je zoeken, die moet je dus bij leveren. Houd er rekening mee dat de plaatjes van goede kwaliteit moeten zijn, niet te klein, en de achtergrond wel bij je kat moet passen. Ga dus geen ingezoomde kat geven en een ver uitgezoomd bos, dat heeft geen zin. Als je bijvoorbeeld echt geen passende achtergrond kan vinden wil ik misschien wel een uitzondering maken, maar hangt ervan af.
× Gebruik alleen plaatjes die je mag gebruiken, zoals van Flickr etc. Op Deviantart mag je dus niet zomaar de eerste de beste foto pakken, het moeten wel stock images zijn.
× Ik heb het wel nog heel druk met school enzo, dus ik doe maar 1 aanvraag tegelijk! Als er dus al iemand voor jou heeft gepost, heb je pech, en mag je dus ook niet posten (comments zijn uiteraard nog wel altijd welkom. c:). Doe je dit wel wordt je post gewoon verwijdert. Wie het eerst komt, wie het eerst maalt.
× Heb geduld, het kan lang duren voordat de aanvraag af is. Lijstje: - Code:
-
[b]Account:[/b] [b]Afbeeldingen:[/b] [b]Naam:[/b] ja/nee (Zo ja: geef ook aan hoe je de naam graag wilt) [b]Beschrijving:[/b] (hoe je de manip wilt hebben) What do you wish for at night? |
|
| |
FiredanceWarrior Goddess Lightning
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
| CAT'S PROFILEAge: 108 Moons OldGender: She-cat ♀Rank: Senior warrior |
| |
| |
Maaike 1518 Actief
| |
| |
| |
FiredanceWarrior Goddess Lightning
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
| CAT'S PROFILEAge: 108 Moons OldGender: She-cat ♀Rank: Senior warrior |
| |
| |
Maaike 1775 Actief "No cause is lost if there is but one fool left to fight for it."
| |
| Onderwerp: Re: M a n i p s \\ ma 5 dec 2011 - 17:37 | |
| Me nieuwste manip. Tis een comission van iemand die ik ken op Wolfstory. :3 |
|
| |
Marieke 2083
| |
| Onderwerp: Re: M a n i p s \\ ma 5 dec 2011 - 17:38 | |
| O.o
Ik ben echt jaloers op wat jij allemaal kan... Waarom kan ik dat niet?! *is uberjaloers* |
|
| |
Sascha 148
| |
| Onderwerp: Re: M a n i p s \\ ma 5 dec 2011 - 17:48 | |
| WOW! *Is jaloers* Als die van Fireheart af is ga ik zeker proberen iets aan te vragen! |
|
| |
Michelle 2469 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: M a n i p s \\ ma 5 dec 2011 - 17:53 | |
| awh Maaike ots so epiccc <333 I'm comming home I'm comming home tell the world I'm comming home |
|
| |
433
| |
| |
| |
Maaike 1775 Actief "No cause is lost if there is but one fool left to fight for it."
| |
| Onderwerp: Re: M a n i p s \\ ma 5 dec 2011 - 18:33 | |
| Allemaal kan..? XD Dat valt echt wel mee hoor Suntail, er is nog zoveel dat ik moet leren en beter kan. Geloof me, veel oefenen en jij kan dit ook. ^^ En super bedankt guys, altijd leuk om zulke reacties te lezen. En ik ben bezig met die van Fireheart. Iemand toevallig een (vrij groot) plaatje van een omgevallen boomstam? |
|
| |
846
| |
| |
| |
| |
| Onderwerp: Re: M a n i p s \\ ma 5 dec 2011 - 19:06 | |
| Die voor Littlepaw heb ik al gegeven, pagina 6. :3 En voor de commission heb ik deze pics gebruikt: AchtergrondWolf |
|
| |
216
| |
| |
| |
Herbert 439
| |
| Onderwerp: Re: M a n i p s \\ ma 5 dec 2011 - 19:32 | |
| Waauuw het is prachtig ^.^ |
|
| |
Quinty 1249
| |
| Onderwerp: Re: M a n i p s \\ ma 5 dec 2011 - 19:36 | |
| |
|
| |
Maaike 1518 Actief
| |
| Onderwerp: Re: M a n i p s \\ di 3 jan 2012 - 12:06 | |
| Yeay, me nieuwste manip: Klik!Ik ben echt trots op deze. =D En als je op eentje dernaast klikt zie je kleine Tharu. «3 What do you wish for at night? |
|
| |
Viktor 1075 Actief
| |
| |
| |
Kallista 532
| |
| Onderwerp: Re: M a n i p s \\ di 3 jan 2012 - 12:13 | |
| Wauw.. Je manips zijn écht geweldig.. Als ik eentje mag aanvragen na Fire ofzo... Dan weet ik al wat! =D |
|
| |
Maaike 1518 Actief
| |
| |
| |
Quinty 1249
| |
| Onderwerp: Re: M a n i p s \\ di 3 jan 2012 - 15:37 | |
| Meh D: Ik wil ook zo manipuleren ;-;
Mooi werk Maaike <3 |
|