If you could see me now

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

If you could see me now

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Tigergaze
Member
If you could see me now HkPVzSX
Daan
1295
Actief
A man unwilling to fight for what he wants deserves what he gets

CAT'S PROFILE
Rank:
Tigergaze
BerichtOnderwerp: If you could see me now   If you could see me now Icon_minitimedi 29 nov 2016 - 18:21

Hij had te lang gewacht met dit alles. Na de dood van Mousewish en Cheekykit - iets waar hij helemaal kapot van was geweest - had hij zich enorm op de achtergrond gehouden. Hij had niet naar de nursery durven gaan, hij had de vaderrol niet op zich durven nemen. Wat betreft deze kittens had hij nooit echt de kans gehad om het goed te doen, hij had nooit de kans gehad om de vader te zijn. Aan de ene kant omdat alles met hem en Mousewish zo stroef had verlopen, aan de andere kant omdat hij er gewoon nog niet klaar voor was geweest. Tigergaze was nog jong, kittens hadden niet in zijn geweldige toekomstplan gezeten. Maar nu waren ze er, drie van de vier waren nog maar over. En hij wilde er niet nog meer kwijt. Vanaf vandaag ging hij er zijn voor zijn kittens. Hij ging ze claimen als zijn eigen, hij ging ze laten zien dat ze niet alles waren verloren bij de dood van hun moeder en broertje. Hij ging proberen de kleine familie bij elkaar te houden. Tigergaze wist dat Oceanbreeze en Bronzemask nu een beetje de zorg van de kits op hen hadden genomen, maar hij ging proberen de ouderlijke rechten voor zich te winnen.
"Russetkit?" mauwde de kater met zijn zware stem, op een redelijk zachte toon om anderen in de medicine cat's den niet wakker te maken. Hij was naast haar nest gaan zitten, met zijn logge lijf vol littekens. Toch had hij een soort sombere sfeer over zich heen. Logisch. De kattin waarvan hij altijd had gehouden was voor altijd weg. Dit keer was hij er niet bij geweest om haar te redden..
Terug naar boven Ga naar beneden
Russetrose
Member
If you could see me now Tumblr_inline_n4eh7anzeo1sxb10o
Daan
115
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Russetrose
BerichtOnderwerp: Re: If you could see me now   If you could see me now Icon_minitimewo 30 nov 2016 - 0:35

Ja, ook slapen was een probleem geworden bij Russetkit. Als ze in slaap viel was het omdat Lizardpath haar een kleine dosering rustgevende kruiden had gegeven, of omdat ze te moe was geworden van alles wat ze voelde. Ze had last van een ontzettend droge keel, een zeurende koppijn, een vieze smaak in haar bek wat eten en drinken moeilijk maakte en vermagering. Dit liet haar nog kleiner lijken dan dat ze al was. Russetkit opende haar blauwe oogjes bij het horen van haar vaders stem. Zwakjes zette ze een glimlachje op naar Tigergaze. "Papa!" Kwam er enthousiast, maar toch zwakjes uit haar bekjes, al straalde haar doffe oogjes wel van blijheid om haar papa te zien. "Verhaaltje?" Vroeg ze en zette een zwak glimlachje op. Lizardpath had wat nat mos naast haar nest neer gelegd omdat ze er van moest drinken. Misschien kon Tigergaze haar daarbij helpen, omdat Russetkit wel regelmatig een slokje water moest nemen, wat ze slecht deed omdat ze al snel misselijk werd.
Tigergaze
Member
If you could see me now HkPVzSX
Daan
1295
Actief
A man unwilling to fight for what he wants deserves what he gets

CAT'S PROFILE
Rank:
Tigergaze
BerichtOnderwerp: Re: If you could see me now   If you could see me now Icon_minitimeza 3 dec 2016 - 12:06

De kater toverde een zachte glimlach op zijn snuit toen zijn rode dochter hem herkende - gelukkig was hij dus tot nu toe nog niet zo'n slechte vader geweest dat zijn kittens hem niet goed kende. Hij knikte een keer en ging bij haar liggen, trok haar voorzichtig wat tegen zich aan en liet zijn goudkleurige kijkers kort rondgaan. "Maar natuurlijk," zei hij met zijn zware stem terwijl hij met zijn poot het natte mos wat naar hen toe trok en het haar voorhield. "Er was eens een dappere krijger in WindClan.." begon hij terwijl hij afwachtte of ze wat van het mos dronk, want hij wist dat zijn dochter moest drinken om te blijven leven. En StarClan nog aan toe, Tigergaze was niet van plan om nog meer te verliezen dan de kattin waar hij van had gehouden en zijn enige zoon.
Russetrose
Member
If you could see me now Tumblr_inline_n4eh7anzeo1sxb10o
Daan
115
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Russetrose
BerichtOnderwerp: Re: If you could see me now   If you could see me now Icon_minitimeza 3 dec 2016 - 17:16

Russetkit begon zachtjes te spinnen toen haar vader zei dat hij natuurlijk een verhaaltje wilde vertellen. Veel had ze haar vader niet gezien, maar hij was er nog, dus wilde ze hem bij haar hebben. Misschien kon Quietstep haar nieuwe moeder worden, ook al is hij een kater en Tigergaze gewoon haar papa. Dan had ze alsnog een papa en een mama. Mousewish zal dat vast niet erg vinden. Tigergaze schoof het natte mos naar haar toe en hield het voor haar neus. Braaf likte ze twee slokjes water van het mos. Oh wat was het vies en wat ging er een huivering door haar heen. Haar nek haartjes gingen ook kort overeind. Straks meer. Toen begon Tigergaze te vertellen. "Jij bent die dappere krijger, toch?" Piepte ze met haar hese stemmetje en knipperde met haar doffe oogjes. Natuurlijk was Tigergaze de dappere warrior.
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: If you could see me now   If you could see me now Icon_minitime

If you could see me now
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: WindClan territory :: WindClan camp :: Medicine cat's den-
Ga naar: