|
|
Ez 994 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 30 nov 2016 - 13:39 | |
| Ohja de komma zat vanvoor xD Wie kan ik het beste PMn voor zijn naam trouwens want die is nooit veranderd Never thought I'd let a rumor ruin my moonlight
|
|
| |
Bunny 1497 Actief She was a storm, begging to be understood in a world that loves sunny days.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 30 nov 2016 - 13:40 | |
| Emma wss, op Tallshadow ^^ Ik heb toch het gevoel dat zij het snelste reageert xD Anders Wazz/Firedance ook ofc |
|
| |
Beertje 58 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 30 nov 2016 - 13:41 | |
| Mims of Emma of Waz c:
ze reageren alle drie vrij snel en jaja Dandelion
me so happy want iedereen comes back |
|
| |
Yep she's back || Tess 98 Actief
| |
| |
| |
Ez 1355 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 30 nov 2016 - 13:42 | |
| |
|
| |
H 612 Actief Jumpsuit, jumpsuit
Cover me
| |
| |
| |
| |
| |
| |
Nathalie 1266 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 30 nov 2016 - 13:44 | |
| Eeeyy, Ez! Da's lang geleden (: |
|
| |
Cover me
| |
| |
| |
Bunny 2607 Actief "They say there are two really loud noises in the world - a bang when you expected a click, and a click when you needed a bang"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 30 nov 2016 - 13:46 | |
| Ik ben zo happy dat mensjes terugkomen iehhh x3 Also, Ezz, een paar recente dingen in dawn's familie (en co) die je gemist hebt (want ik weet niet goed wat voor lange termijn dingen je gemist hebt en wat niet, haha xD) Roughflower en Lurkingshade zijn samen en hebben net een nestje gekregen van vier kitties Winddancer was zwanger zonder dat ze het wist (van een onbekende kater wbw) en bevallen in het territorium terwijl Emberspark erbij was. Ze wou de kittens niet opvoeden dus hebben ze ze naar het camp gebracht (nog niet in de rpg gebeurd) en verteld dat ze ze gevonden hebben, ember is pleegvader van die vier kitties. Duss, tsja. Niemand weet dat het winds kits zijn behalve ember haha :') En dan zijn er wss nog wat dingen, maar dunno. |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 30 nov 2016 - 13:46 | |
| - Blurrykit schreef:
- Whaha, Heavy heeft een grotere fantasie dan Blurry en Blurry ziet allemaal schaduwen omg
Hey dun be mean he is really bothered by his enemy and I love it xD Make it just a bad nightmare, wake up, Team Heavy |
|
| |
Cover me
| |
| |
| |
Ez 1355 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 30 nov 2016 - 13:48 | |
| TESS I MISSED U TOO AAA <3
Jaaa inderdaad Nathalie (:
Bunny, rip Dawn dan xD Ik doe wel hetzelfde als bij Lost, een tijd uit het kamp verdwenen (a) |
|
| |
(nath)aleesi 3099 Actief
| CAT'S PROFILEAge: || We counted 25 moons || AgelessGender: She-cat ♀Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 30 nov 2016 - 13:52 | |
| @Ez; welkom terug!
Misschien nog wat belangrijke updates als aanvulling op dat van Bunny: - Innerstar is dood - Tallshadow wordt leader, Acorndust nieuwe deputy
Verder weet ik niet echt of er belangrijke gebeurtenissen zijn geweest in SC of algemene stuff. |
|
| |
| |
| |
| |
Fien, Fifi, Fibeest :3 86 Actief And I've been sitting at the bottom of a swimming pool for a while now, drowning my thoughts out with sounds.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 30 nov 2016 - 13:53 | |
| Zijn er wc katten die met Soot willen? :3 |
|
| |
Fien, Fifi, Fibeest :3 86 Actief And I've been sitting at the bottom of a swimming pool for a while now, drowning my thoughts out with sounds.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 30 nov 2016 - 13:54 | |
| Zijn er wc katten die een topic met Soot willen? :3 |
|
| |
Cover me
| |
| |
| |
Ez 1355 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 30 nov 2016 - 13:55 | |
| @Nath, dankje en dankje! Ik zal proberen zo gauw mogelijk weer mee te zijn met alles haha.
@Tess BE HAPPY YES en hahaha ik moet hem een fatsoenlijk setje geven |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 30 nov 2016 - 13:55 | |
| - Blurrykit schreef:
- Heavykit schreef:
- YAAAY ME IS SO HAPPY NOW <3
Ghehe nu past zn sig tekst pas echt bij um Omg Heavyfly, shippp <3
Nein nein nein nein Succes Ezz xD Remember Inner x Sliver, cutest ship ever on my cats Make it just a bad nightmare, wake up, Team Heavy |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|