We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 28 nov 2016 - 19:54
Ja, t is inderdaad bijzonder... Maar ja, de spelers er achter houden het denk ik wat in de gaten. Maar op ten duur is het gewoon niet meer in de gaten te houden. Wanneer deze kittens warriors zijn en kittens krijgen, en die kittens weer... dan raak je op ten duur de draad toch wel kwijt, maar dan ben je ook zo ver weg van de oorsprong, dat het niet heel veel meer uit maakt.
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 28 nov 2016 - 19:57
Heavykit schreef:
Bo|| Je bent gewoon vet slim dus je gaat die exames gewoon heel hard nailen En ja ik had ook niet anders verwacht xD
Ik hoop het :") Momenteel sta ik voor dit jaar voor alles een 9 en 10... En dan moet ik nog examens doen volgende week. Ben van plan om echt perfecte score te halen om even te bewijzen aan m'n ouders dat ze fout zijn :"") en mss een beetje uh... steun voor januari ;w; Alleen gwn, dierengeneeskunde ziet er zo eng uit en tis altijd al m'n droom geweest het te doen, maar... Tis gwn eng om zo gwn in januari te beginnen an al >.<
There is a firefly loose tonight, better catch it before it burns this place down
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 28 nov 2016 - 19:59
Na een aantal generaties maakt het indd niet zo heel veel meer uit Toch heb ik geloof ik nog een complete stamboom liggen ergens
Ik weet precies wat je bedoeld dat had ik ook dat ik begon met de accountant opleiding Maar negens en tienen zijn zo hoog dat je je wss niet zo druk hoeft te maken (Zolang je leert dan)
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 28 nov 2016 - 20:07
Heavykit schreef:
Ik weet precies wat je bedoeld dat had ik ook dat ik begon met de accountant opleiding Maar negens en tienen zijn zo hoog dat je je wss niet zo druk hoeft te maken (Zolang je leert dan)
Dat dus. M'n ouders waren gewoon zo boos dat ik niet meer leerde maar wel nog echt vet goed scoorde in een opleiding met 16u wiskunde en 12u wetenschappen... Gelukkig ben ik echt wel gemotiveerd om ergens te beginnen <3 Maar de stress man, de stress XD
There is a firefly loose tonight, better catch it before it burns this place down
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 28 nov 2016 - 20:08
Roughflower schreef:
Ja, t is inderdaad bijzonder... Maar ja, de spelers er achter houden het denk ik wat in de gaten. Maar op ten duur is het gewoon niet meer in de gaten te houden. Wanneer deze kittens warriors zijn en kittens krijgen, en die kittens weer... dan raak je op ten duur de draad toch wel kwijt, maar dan ben je ook zo ver weg van de oorsprong, dat het niet heel veel meer uit maakt.
sowieso, in clans waar eigenlijk iedereen familie is van iedereen kom je op den duur sowieso wel uit op incest, dat kan bijna niet anders.. Zolang het niet al te dichtbij is maakt het denk ik niet zo veel uit :') (dus geen vader/dochter of broer/zus of zelfs oom/nicht koppels haha rip tall x wind)
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 28 nov 2016 - 20:11
Redpaw* schreef:
Roughflower schreef:
sowieso, in clans waar eigenlijk iedereen familie is van iedereen kom je op den duur sowieso wel uit op incest, dat kan bijna niet anders.. Zolang het niet al te dichtbij is maakt het denk ik niet zo veel uit :') (dus geen vader/dochter of broer/zus of zelfs oom/nicht koppels haha rip tall x wind)
Is er ergens een stamboom oid van Shadowclan?
a leash can be pulled from either end.
Baneflower
Member
James 347 Actief "There is a firefly loose tonight, better catch it before it burns this place down"
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 28 nov 2016 - 20:15
Bitterpaw schreef:
Redpaw* schreef:
Roughflower schreef:
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 28 nov 2016 - 20:16
Roughflower schreef:
Bitterpaw schreef:
Redpaw* schreef:
Roughflower schreef:
Is er ergens een stamboom oid van Shadowclan?
Ja volgens mij wel... ik zal eens zoeken c:
oehh die wil ik echt zien! Ben benieuwd hoe groot ze ondertussen is haha xD
Baneflower
Member
James 347 Actief "There is a firefly loose tonight, better catch it before it burns this place down"