|
|
M 95 Actief "I like birds. Because they can fly away when things get too crazy"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 11 nov 2016 - 20:03 | |
| - Thornfang schreef:
- Je hebt op Google een Warrior cats name generator en volgens mij kun je daar ook BC-namen op zoeken! c:
Bedankt voor de tip! :3 *gaat googlen* @Bunny; Leuke naam maar past niet bij de karakter dus hijs mooi voor jou <3 bedankt voor het meezoeken ik zuig in namen oeps~ |
|
| |
Bunny 1497 Actief She was a storm, begging to be understood in a world that loves sunny days.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 11 nov 2016 - 20:04 | |
| Hehe, ik vind Latijnse namen altijd leuk voor Bloodclanners xD Maar misschien ben ik wat gebrainwasht door 5 jaar latijn te leren oeps~~
@Beer; waarom ben je niet op skype? :cc |
|
| |
Freedje 197 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 11 nov 2016 - 20:04 | |
| #Above: Idd! In het Latijns vind je via Nederlands of Engels naar Latijns vertalen ook wel meestal mooie namen! c:
--
Thorn heeft net z'n moeder verloren, laat 'm met rust ja :c |
|
| |
Blob de Beer 22 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 11 nov 2016 - 20:05 | |
| Snizzle ik vergeet al de goede accounts xD
Ik kom ik kom
oké, zal Hare hem een beetje opvrolijken? |
|
| |
(nath)aleesi 3099 Actief
| CAT'S PROFILEAge: || We counted 25 moons || AgelessGender: She-cat ♀Rank: |
| Shadowclan mag reageren op Innerstar's dood |
|
| |
M 95 Actief "I like birds. Because they can fly away when things get too crazy"
| |
| Latijnse namen zijn gewoon babe <3 |
|
| |
Loïs 282 Actief I'll be going back to these streets, this is all I could be
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 11 nov 2016 - 20:06 | |
| - Beekit' schreef:
- @Waz; Wahahahaha! T is zo sad :c
Omg... Trump is een geldig voorvoegsel. Trump betekend troef. Een troef is iets dat een speciale betekenis of extra waarde heeft. Bij diverse kaartspellen, zoals rikken, klaverjassen en bieden is er een kaartkleur troef, die daarmee een hogere waarde en andere puntentelling heeft dan de overige kleuren. De betekenis kan echter ook symbolisch zijn, dan is de troef iets dat je pas later kenbaar maakt, maar wat je wel een voorsprong op de rest kan geven. Trumphate Trumpdick Trumpdeath Trumpkill Trumpbye |
|
| |
Isabelle 111 Actief What makes you different makes you dangerous.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 11 nov 2016 - 20:07 | |
| Jongens, ik heb het zwaar met het verwerken van de dood van Inner... HELP ME AUB! XD Ik heb haar altijd al een geweldige kat gevonden. Ze was het voorbeeld voor Moon. Ze gaat ook in de RPG een groot voorbeeld voor Moon zijn. En ik zou natuurlijk een Trumpkit aan kunnen maken!B) Sorry als ik niet vaak online kom, ik heb het momenteel druk met school... Bedankt voor dit mooie Os'je! <3 |
|
| |
The A Doc 3682 Afwezig "Whatever"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 11 nov 2016 - 20:07 | |
| God man... God... Ik ben echt even niet goed ;w; Rip Augurkielurkie - ♥:
|
|
| |
Loïs 282 Actief I'll be going back to these streets, this is all I could be
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 11 nov 2016 - 20:08 | |
| - Lurkingshade schreef:
- God man... God... Ik ben echt even niet goed ;w;
Wat is er? Als je me wilt PM-en mag dat hé! |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 11 nov 2016 - 20:09 | |
| - Azola schreef:
- Lurkingshade schreef:
Wat is er? Als je me wilt PM-en mag dat hé! Okay ik ga even een pm sturen, want man... Gvd... Rip Augurkielurkie - ♥:
|
|
| |
Freedje 197 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 11 nov 2016 - 20:13 | |
| #Above: Ik kan ook een luisterend oor bieden als je wilt? Soms kan je verhaal doen meer oplossen dan iemand die je echt raad gaat geven c: (ik hoop dat je begrijpt wat ik hiermee bedoel)
--
HAHA, ik weet niet of Thorn opgevrolijkt KAN worden, but you can try |
|
| |
Blob de Beer 22 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 11 nov 2016 - 20:16 | |
- Azola schreef:
- Lurkingshade schreef:
Wat is er? Als je me wilt PM-en mag dat hé! Okay ik ga even een pm sturen, want man... Gvd... je mag me altijd een skypje sturen of een pmetje *hugs* |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 11 nov 2016 - 20:19 | |
| - Lightkit, schreef:
- #Above: Ik kan ook een luisterend oor bieden als je wilt? Soms kan je verhaal doen meer oplossen dan iemand die je echt raad gaat geven c: (ik hoop dat je begrijpt wat ik hiermee bedoel)
--
HAHA, ik weet niet of Thorn opgevrolijkt KAN worden, but you can try Heel erg bedankt maar ik denk dat ik het gwn zo wat laat. Haha... Het is niet echt dat het advies kan hebben ofzo, het is gwn een echte schok die opeens aankomt en het gebeurd... En tis gwn, tja, ik vind het niet normaal... Ik heb het nooit eerder meegemaakt maar, god... Ik denk dat het beste gewoon even posten is, of gwn... Gwn even iets anders doen, hopen dat ik het even vergeet... Rip Augurkielurkie - ♥:
|
|
| |
ryan ! 1509 Actief For all I know the best is over and the worst is yet to come
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 11 nov 2016 - 20:23 | |
| Ik heb een leuke verhaallijn voor dit meisje maar dat zal haar karakter niet effecteren :3 |
|
| |
Freedje 197 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 11 nov 2016 - 20:24 | |
- Lightkit, schreef:
- #Above: Ik kan ook een luisterend oor bieden als je wilt? Soms kan je verhaal doen meer oplossen dan iemand die je echt raad gaat geven c: (ik hoop dat je begrijpt wat ik hiermee bedoel)
--
HAHA, ik weet niet of Thorn opgevrolijkt KAN worden, but you can try Heel erg bedankt maar ik denk dat ik het gwn zo wat laat. Haha... Het is niet echt dat het advies kan hebben ofzo, het is gwn een echte schok die opeens aankomt en het gebeurd... En tis gwn, tja, ik vind het niet normaal... Ik heb het nooit eerder meegemaakt maar, god...
Ik denk dat het beste gewoon even posten is, of gwn... Gwn even iets anders doen, hopen dat ik het even vergeet... Ik wilde je ook niet per se advies geven, ik wilde gewoon aantonen dat je je verhaal aan me mocht doen als je dat wilde, maar dat moet je zelf weten :3 |
|
| |
Blob de Beer 22 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 11 nov 2016 - 20:25 | |
| Heb je de peeeenis van Rasputin gezien? Want dan snap ik je helemaal Booterham <3 xD niet grappig sorry
En post ander met drama kiddo Silver
Laatst aangepast door Otterkit' op vr 11 nov 2016 - 20:26; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| |
FiredanceWarrior Goddess Lightning
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
| CAT'S PROFILEAge: 108 Moons OldGender: She-cat ♀Rank: Senior warrior |
| |
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 11 nov 2016 - 20:28 | |
| Bedankt Freedje <3 Maar nu ik het aan wat mensen heb kunnen vertelleen voelt het al wat beter ^^
Ohmy Beertje haha en nja, ik zie nog met Silver tbh, wss met Lurkie en Nevertje vanav ^^
Ohmygod Waz, Artax was echt gwn, dat was echt een scene waar ik elke keer bij moest janken ;w; Rip Augurkielurkie - ♥:
|
|
| |
Kip 1108 Actief ➳ I wasn't born to be soft and quiet, I was born to make the world shatter and shake at my fingertips
| CAT'S PROFILEAge: ✘ 41 moons strongGender: She-cat ♀Rank: ✘ Deputy |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 11 nov 2016 - 20:31 | |
| Ben ik de enige die echt een stronthekel heeft aan groepsopdrachten? Ik zit dus met 3 jongens in een groepje, waarvan 1 ongeveer 3 keer op school is gekomen dit jaar en de andere twee voeren letterlijk geen flikker uit. Moesten het project dus voor vrijdag avond inleveren. Nou, ik heb alleen mijn eigen stukje :') Gods of slaughter's favorite daughter Slap Count: 08 Kill Count: 02 |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|