|
|
Gabs 351
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 15 aug 2011 - 12:24 | |
| |
|
| |
788
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 15 aug 2011 - 12:44 | |
| Soms zou ik willen dat ik een normale hond had XD En ik wil beginnen met Deathpaw D; |
|
| |
Gail 952
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 15 aug 2011 - 12:45 | |
| mulan II is minder leuk dan mulan I xD jup ik kijk ze nu alle 2 achter elkaar |
|
| |
788
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 15 aug 2011 - 12:46 | |
| De oude Disney films zijn sowieso leuker dan die nieuwe :') |
|
| |
Gail 952
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 15 aug 2011 - 12:47 | |
| uhu x) vroeger wou ik altijd mulan zijn xD |
|
| |
788
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 15 aug 2011 - 12:48 | |
| |
|
| |
128 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 15 aug 2011 - 12:55 | |
| Ik wil met Ashy beginnen, dus geloof ik weet ik wel hoe je je voelt Deathpaw x') Maar ik ben aan het twijfelen; Zou ik Spore installeren op mijn laptop? Er is geen twijfel dat hij het niet zou trekken, hij is nieuw; heeft veel geheugen. Dus dat is het probleem niet. Maar ik weet het gewoon niet D:.. |
|
| |
788
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 15 aug 2011 - 12:58 | |
| - Ashpaw schreef:
- Ik wil met Ashy beginnen, dus geloof ik weet ik wel hoe je je voelt Deathpaw x')
Maar ik ben aan het twijfelen; Zou ik Spore installeren op mijn laptop? Er is geen twijfel dat hij het niet zou trekken, hij is nieuw; heeft veel geheugen. Dus dat is het probleem niet. Maar ik weet het gewoon niet D:.. Ik zou het op een computer doen, laatst had ik ook zo'n situatie en.. nou mijn laptop overleed :') maar hij was ook niet echt geheel nieuw. Maar wel met veel geheugen, geheel leeg etc... Tja ik weet het niet XD |
|
| |
128 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 15 aug 2011 - 13:00 | |
| Nu durf ik niet meer D: Maar ik wil het zo graag spelen. Maar iedere keer als ik het probeer op de computer van mijn vader; Die duizenden virussen heeft overleefd, en helemaal volstaat met troep, Crashed de computer >< |
|
| |
788
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 15 aug 2011 - 13:01 | |
| Oh ja dat is niet zo fijn XD Vraag je eigen PC? En wie weet lukt het wel.
Let's see... er zijn door één spel al drie computers vermoord hier en ik heb dat spel nog nóóit meer dan een half uur kunnen spelen tot mijn spijt :c Hoeveel geheugen heeft je Laptop? Énd, wat voor merk? :3 |
|
| |
Captain America 3633 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 15 aug 2011 - 13:02 | |
| D:, lijkt me echt rot als je computer zo crasht! Zijn we opnieuw begonnen met het A-O-Topic? |
|
| |
128 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 15 aug 2011 - 13:04 | |
| Ik heb net m'n eigen laptop o_o.. En ik was zo slim om op vakantie een zijden kleedje te kopen met een waarde van 210 euro. Dus ik heb nu niets meer aan geld x')
Ik heb een Asus. Met Windows 7, dacht ik. En op de D-schijf, waar ik de gewoonte mee heb daar alles op te pleuren, Heb ik nog 327 GB beschikbaar voor troep 8D
Vraag me niets over de C-schijf, die is kleiner en bovendien is die al half gevuld met dingen die er al op stonden. |
|
| |
788
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 15 aug 2011 - 13:07 | |
| ... Heb je ook een Videokaart die hoger is dan 66? |
|
| |
128 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 15 aug 2011 - 13:08 | |
| 66 wat o3o?
En ik weet niet hoe goed hij is, Mijn broer zegt dat hij oké is; en goed genoeg voor Spore. En hij zal het wel weten, Aangezien hij een hele eigen computer toren in elkaar gaat zetten of zo o3o |
|
| |
Lizle 178
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 15 aug 2011 - 13:10 | |
| Spoe galaxy is leuk...wie speelt hier Minecraft? |
|
| |
788
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 15 aug 2011 - 13:11 | |
| Hé shit, ik weet niet meer hoe ik mijn videokaart waarde moet opzoeken XD Nou je broer zal het dan wel weten, maar aangezien Spore nogal erg groot is, zou een Videokaart van.. in de 200 (of was het nou 2000? o.o) Wel voldoende moeten zijn. Én ik weet niet meer hoe je dat opzoekt XD
Silverpaw: ICH 8D |
|
| |
Lizle 178
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 15 aug 2011 - 13:12 | |
| |
|
| |
128 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 15 aug 2011 - 13:12 | |
| Op een stikkertje op mijn laptop staat; 'HD 5470 GRAPHICS 1 GB' En volgens mijn broer was dat goed o3o Hoewel ik hem niet snapte, derp. |
|
| |
788
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 15 aug 2011 - 13:14 | |
| Hm.. lijkt me ook prima ;D Probeer het zou ik zeggen :3 Als hij overlijd, dan breng je hem naar een computer shop om hem te laten maken XD |
|
| |
128 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 15 aug 2011 - 13:16 | |
| Ghehe, maar dan ga ik hem niet op hoogste waarde draaien; Dat vertrouw ik niet genoeg >< |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|