[GZ] It’s our little secret, and always will be - Pagina 2
❮
❯
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
Onderwerp: Re: [GZ] It’s our little secret, and always will be zo 13 nov 2016 - 10:13
Name: Hell Future name(s): None(?) Gender: Tom-cat Age: 6 Moons Clan: Elite Rank: Kitten/Young ome Former rank(s): x Future rank(s): Young one, Member, Commander(?), Leader(?)
Family
Mother: (?) Father: Shark Siblings: Shallow, Eveningkit, (?) Mate: You can't fall in love with fire Other: Not that I know~
Clan
Clan: Bloodclan Clanleader: Claw Deputy: Shark Med-cat: x Med-cat apprentice: x
Outside
Fur color: Brown, black and white Fur pattern: Tabby Fur length: Kort Type of body Kitten; Normal Young one/Member; Groot/Gespierd/Sterk Eye color(s): Ijsblauw Nose & pawpads: Zwart Ears: Puntig Tail: Normaal Whiskers: Kort Paws: Groot Legs: Lang Claws: Normaal scherp Teeth: Vlijmscherp en sterk Scars: Not yet
Inside
As kitten
Hell is een katertje dat al op vroege leeftijd de grenzen opzoekt om te ontdekken hoe ver hij gaan kan bij katten, hierdoor gaat hij aardig vaak wat te ver en komt wel is in de problemen. Dat komt vaak omdat hij een grote brutale bek tegenover zowel zijn mede siblings als members waar je respect naar moet tonen waardoor hij niet bepaald de meest geliefde kitten van het nestje wordt. Zelfs als hij er op wordt gewezen dat hij niet zo brutaal moet zijn tegenover andere gaat de eigenwijze dondersteen gewoon door alsof er nooit wat tegen hem gezegd is over dat hij eens op zijn manieren letten moet. Ondanks dat hij aardig brutaal en probleem opzoekende is heeft hij natuurlijk ook zijn goede kanten. Hell is een erg beschermd tegenover de katten die hij liefheb en zou altijd voor hun opkomen en beschermen, hij is gewoon een sociale kat die spontaan naar iedereen toeloopt en een gesprek kan aangaan, -niet dat deze gesprekken altijd goed aflopen aangezien hij z'n brutaal karakter heeft- maar natuurlijk eindigen niet alle gesprekken slecht. Naast dit is hij erg nieuwsgierig en leergierig en speelt graag allerlei verschillende soorten spelletjes maar ook wel iets te ruig speelt met zijn mede-kittens omdat hij zijn eigen kracht soms niet kent en een behoorlijk goeie pijngrens heeft en niet snel zou zeggen dat het hem zeer doet.
As Young one
Hell is als young ons niet erg verschillend van hoe hij was toen hij zich nog in de barn two bevond, alhoewel is hij wel wat serieuzer geworden en zijn leergierigheid nog meer gegroeid is. Natuurlijk gaat zijn mentor het hierdoor aardig makkelijk maar ook goed moeilijk krijgen aangezien hij nog steeds het brutale katertje is die hij altijd al was geweest. Desondanks dat hij een hand vol zou zijn om mee te kunnen handelen doet hij uiteraard goed zijn best omdat hij graag erg groot, gespierd en gevreesd wil worden zoals zijn vader en Claw en kijkt dus erg op van zijn vader en leader van de elite. Hell zal dus super zijn best doen maar zo gauw het hem niet lukt zal hij chagrijnig worden en gaan lopen klagen dat zijn mentor slecht is omdat hij vaak niet kan accepteren dat niet alles gelijk in een keer lukt. Naast dat hij aardig hetzelfde is gebleven en zijn mentor een hand vol gaat geven begint de kater zijn interesses voor kattinnen op te borrelen wat leid in dat hij een echte flirt wordt en bij vele kattinnen zijn charmes in het spel probeert te gooien, zelfs als deze al ouder zijn probeert hij alsnog een beetje met ze te flirtten maar of dit nou zo op prijs wordt gesteld komt hij later wel achter.
As Member
Hell heeft nog steeds zijn asociale en brutale karakter in zich zoals hij ook al had toen hij nog een kit en young ons was. Alhoewel, nu hij een member is geworden hij echt goed zijn best doet om te laten zien dat hij iemand is waar je voor moet oppassen en is druk in de weer om zijn hondentanden te verdienen. Hell is dus een sterke en grote member geworden waardoor hij maar al te graag –gevaarlijke- uitdagingen aan zoals andere clan’s territorium ingaan of wat dan ook. Natuurlijk is hij zijn flirterige gedraag bij de kattinnen niet verloren en zal sowieso zijn charmes in het spel gooien bij elke kattin die hem bevalt.
Laatst aangepast door Tate op wo 16 nov 2016 - 10:59; in totaal 1 keer bewerkt
Joanne is een pikzwart, ietwat klein poesje. Ze is slank en soepel gebouwd, en beweegt heet gracieus. Haar vacht is egaal en zacht, mede doordat ze hem zeer goed onderhoudt. Ze heeft heldere blauwe oogjes als kitten, maar naarmate ze ouder wordt krijgen deze een diepe, donkerblauwe tint. Verder is deze poes bloedmooi om te zien, en ze heeft vaak een verleidelijke blik in haar ogen. Haar neusje en pootkussentjes zijn net als haar vacht helemaal zwart.
Dat dit poesje een persoonlijkheid is, kun je wel zeggen. Ze is als eerste zeer, zeer zelfverzekerd. Ze weet dat ze de dochter van de commander is, en ze weet dat ze zeer aantrekkelijk is. Hierdoor is ze ook heel erg hooghartig, en voelt ze zich beter dan de meesten. Ze is dus erg arrogant, en vooral tegenover mannen. Ze is er namelijk van overtuigd dat mannen superieur zijn aan vrouwen. Ook is ze erg aandachtgericht: ze houdt er enorm van om in de spotlights te staan, en ze raakt gefrustreerd als anderen haar negeren. Ze kan ook heel bitchy en manipulatief zijn, en ze vindt het leuk om mannen te verleiden, ook al valt ze niet op dezen: ze vindt ze te min om van te houden. Ze heeft dus grote minachting voor alle mannen, behalve eentje: haar vader. Ze is een echt vaderskindje, en is altijd opzoek naar zijn goedkeuring. Ze kan ook erg slijmen, en niet alleen bij hem. Ze zal alles doen om haar zin te krijgen, en kan heel erg boos worden als dat niet gebeurd.
Player: Dieuw Age: 15 Experience: zon 3 jaar, als je pauzes niet meetelt Motivation: Oke, laat ik even beginnen met de voornaamste reden waarom ik me hier heb aangemeld: ik wilde graag een Bloodclanner, al een tijdje lang. Ik vind het systeem van de bc gewoon heel cool, met hondentanden enzo, maar ik heb echt nog nooit een bcer gehad, wat eigenlijk best wel erg vind. Om mijn verdere inspiratie voor dit meisje te begrijpen, moet je eigenlijk weten hoe in aanmeldingen maak. Het begint met als ik een kittensearch zie, en of ik geïtresseerd ben. Dan ga ik een beetje nadenken. Wat past hierbij? Wat heb ik al? Waarop kan ik hem/haar baseren? En dan op een gegeven moment is er gewoon een kitten. Eigenlijk heb ik geen controle over wat voor een type het is: af en toe komt er gewoon een karaktertrek in me op, en dan kan ik deze niet uit mijn hoofd zetten. Dit gebeurde echt precies met Joanne. Ik wilde dus al heel graag een kat in bc, en ik wilde dat het een poes zou zijn. Ik ben op dit moment echt geobsedeerd door het nieuwe album van Lady Gaga, Joanne, dus zo kwam de naam. Haar opvattingen over vrouwen kwamen van mij, omdat ik stiekem zelf ook een beetje een feminatie ben. Haar honger voor aandacht kwam van, jawel, Lady Gaga. Haar flirterige kwam van een liedje genaamd John Wayne, en zo kan ik nog wel even doorgaan. Maar goed, ik vond het ook een heel erg leuke kans, omdat het best wel een deel is van een groot iets met tc en bc waar ik helemaal geen deel van heb uitgemaakt, dus dat vond ik ook intressant. Nou ja, het komt er zo als iedere motivatie altijd op neer dat ik het een heel leuk verhaal vind, ik extreem veel ideetjes heb voor Jo en echt hoop dat ik haar mag spelen ;D
Laatst aangepast door Emberspark op zo 13 nov 2016 - 22:30; in totaal 3 keer bewerkt
Onderwerp: Re: [GZ] It’s our little secret, and always will be zo 13 nov 2016 - 20:34
Shallow schreef:
Dus de kans dat hij erachterkomt dat Shalow in de familie zit is dus erg klein of had je al dat gepland?
Eh... Ik had hier eigenlijk nog geen planning voor omdat ik niet wist dat jij met zo'n karakter aan ging zetten xD Maar ik heb er wel een goede oplossing voor. Zodra alle kittens bekend is kan het zijn dat de moeder een aantal heeft genoemd van kittens dat ze had en gaat hij bij z'n eigen denken van: wie ontbreekt er nu toch? xD En dat hij toch al eens één keer bij Shallow is geweest en zij zijn geur herkent of zo? c:
Fur Color: White with brown tabby Fur lenght: Short/Half long Eye color: Amberish Nose and pads: Pink Built: Big and strong Scars: None yet
Rascal zie je van jongs af aan dat hij zal lijken op zijn vader. Hij bij heeft lange poten, een brede schouders en grote poten. Hij zal opgroeien tot een krachtige, robuuste kater, net als zijn vader. Zijn vacht is iets anders, bruin cypers met wit. De witte vacht zit rond zijn kop, borst, nek en poten en de bruine pels zit voornamelijk op zijn rug, flanken, kop en staart. Zijn ogen hebben een warme, amberachtige kleur. Rascal zal er eigenlijk altijd onverzorgd uitzien, met een wilde, stoffige vacht.
Setje:
Character
Rascal doet zijn naam eer. Hij is een enorme deugniet. Hij is ondeugend, lakt alle regels aan de laars en doet gewoon waar hij zelf zin in heeft. Hij doet niets liever dan alles en iedereen in de zeik te nemen. Vooral zijn siblings zijn vaak het slachtoffer van zijn grappen. En het mooiste vermaak is volgens deze kleine rakker leedvermaak. Rascal is roekeloos en impulsief. Als hij een - volgens hem - goed idee heeft, voert hij het uit, niet nadenkend over ook maar één consequentie. Rascal heeft verder geen interesse in status, hondentanden of wat dan ook. Hij leeft om zo veel mogelijk lol te maken. Toch is hij niet compleet achterlijk, want ergens in dat brein van hem moeten de ideeën komen om grappen en grollen uit te halen. Rascal heeft een groot hart en kan het verder goed met iedereen vinden, mits ze hem kunnen waarderen. Maar hij heeft al snel een oordeel klaarliggen en kan ook niet snel vergeven of vergeten.
Verder zal Rascals persoonlijkheid zich ontplooien in de RPG.
relations
Als Rascal wordt gekozen, wordt dit hoe hij kijkt op zijn relaties.
Naar Shark: Rascal mag zijn vader niet, dit komt omdat zijn vader zich niet naar hem had omgekeerd in de eerste manen van zijn leven. Hij voelt zich compleet genegeerd, doordat hij kennelijk liever aandacht had voor zijn eigen ambities, dan zijn eigen kittens. Zijn promotie tot commander bevestigd Rascal zijn gedachten alleen maar meer. Hij voelt geen enkele band met de kater die zijn vader is. Het enige wat Rascal wil is zijn limieten testen, hem zo veel mogelijk dwars zitten. Rascal kan niet voorstellen dat Shark iets aan zou doen aan zijn eigen zoon.
Naar zijn siblings: Rascal is dol op zijn siblings. Vooral natuurlijk waarmee hij zijn leven in de vroegste manen had gedeeld. Zij waren immers zijn favoriete slachtoffers voor zijn grappen en streken en speelde het liefst de hele dag met hen. Daarmee heeft hij het gevoel dat zij de enige zijn die hem goed begrijpen. Shallow en Eveningkit, hoewel hij die niet vanaf de geboorte kende, zal hij echter ook met open armen ontvangen. Zij zijn immers ook slachtoffers van Shark en zal ze nooit veroordelen waar of hoe ze zijn opgegroeid.
Naar zijn mentor: Rascal zal een regelrechte ramp zijn om te trainen. Groot in deels van de tijd zal hij niet komen opdagen en zich zoveel mogelijk proberen te verstoppen voor zijn training. Daardoor zal hij ook snel achterlopen, maar dat maakt hem geen drol uit. En als hij aanwezig is, zal hij verschrikkelijk tegenwerken. Hij is niet bang om klappen te krijgen. Hij doet gewoon verschrikkelijk hard zijn best om overal onderuit te komen.
Naar Claw: Oi, dat is misschien de enige kat in heel het woud waar Rascal respect voor heeft. Hij weet dat Claw de enige is die hij echt niet boos moet maken, want hij is niet voor niets leider van de Elite. Het liefst vermijdt hij de kater zoveel mogelijk en loopt met een boog om hem heen.
Motivation
Name: Renske Age: 18 Experience: Plusminus 6 jaar Toen ik zag dat jullie baby’s voor Sharl zochten, werd ik al helemaal enthousiast, maar dacht eerst dat ik me moest inhouden. Ik twijfelde of ik nog een account aan kon. Toen kwamen de nieuwe updates van de Bloodclan over het Young Ones systeem en toen begon het nog meer te kriebelen om een Bloodclanner aan te maken. En toen kon ik het niet meer laten en hier is mijn aanmelding. Sinds ik Rascal in mijn hoofd heb, krijg ik meteen zoveel zin om hem te bespelen. Ik denk dat het een interessant karakter wordt waar ik me echt mee kan uitleven. En dit nest is ook super aantrekkelijk om me bij aan te melden. Julia en Freedje, jullie hebben gewoon bewezen dat jullie altijd actief zijn, waar ik dan een goede toekomst van dit nestje bij inzie. Ik weet dat ik niet altijd super actief ben ivm studie, maar ik doe mijn best om elke dag online te komen en eventueel te posten. De laatste tijd ben ik (vind ik) goed actief en heb veel inspiratie voor mijn karakters. Maar ik ga niet meer topics aannemen dan ik aankan. Maar ga ervan aan dat ik me dik en dwars voor dit nestje ga inzetten als ik gekozen mocht worden. Ik wens jullie succes met kiezen en de anderen die zich hebben aangemeld.
Onderwerp: Re: [GZ] It’s our little secret, and always will be ma 14 nov 2016 - 17:53
去 你 的
(shut the f*ck up)
g e n e r a l name: kali (aka sharlsbitch c:) reason: kali is named for a hindu goddess. the name comes from kāla, which means black, time, death, lord of death. clan: the elite, formerly thunderclan bloodline: 100% thunderclan age: 28 moons gender: female gender preference: both, but she is slightly more interested in male. theme:dream big, little one
r e l a t i o n s h i p s leader: claw commander: shark (ex)mate: shark offspring: eveningkit, shallow parents: those suckers are dead as f*ck siblings: never could stand you guys anyway
o u t s i d e fur color: black eyes: mint green fur length: short build: lean, muscled scars: a few, not really visible accesoires: a dark-green collar description: kali is surely a pretty she-cat to watch. with her female build and intimidating green eyes she really makes a lasting impression. she may look flawless on the outside, but she is everything negative on the outside. kali is really lean, a perfect build for the thunderclan territory.
i n s i d e likes: death, chaos, mystery's, bloodclan, claw, zira, her offspring, snakes, autumn / winter dislikes: shark, clans, childish attitudes, thunderclan fears: dogs dreams: becoming a commander, her offspring actually becoming feared character traits: manipulative, cold, aggressive, disciplined, stoic, mother-figure description: kali is a stoic, manipulative she-cat but she does have a heart. she has a lot of high expectations of her offspring, but she still cares about them. kali is really disciplined; she shows a controlled form of behaviour. she's always calm, and knows what she wants. she cares more about her kittens than herself; she wants them to have a better life than she did.
Onderwerp: Re: [GZ] It’s our little secret, and always will be ma 14 nov 2016 - 19:38
Emberspark schreef:
Weten jullie toevallig al wanneer jullie gaan kiezen?
We houden dit nog tot volgende week open en dan gaan we kiezen ^^
Shallow
Member
ryan ! 1509 Actief For all I know the best is over and the worst is yet to come
CAT'S PROFILE Age: 50 moons Gender: She-cat ♀ Rank: Member
Onderwerp: Re: [GZ] It’s our little secret, and always will be ma 14 nov 2016 - 19:43
Shark schreef:
Shallow schreef:
Dus de kans dat hij erachterkomt dat Shalow in de familie zit is dus erg klein of had je al dat gepland?
Eh... Ik had hier eigenlijk nog geen planning voor omdat ik niet wist dat jij met zo'n karakter aan ging zetten xD Maar ik heb er wel een goede oplossing voor. Zodra alle kittens bekend is kan het zijn dat de moeder een aantal heeft genoemd van kittens dat ze had en gaat hij bij z'n eigen denken van: wie ontbreekt er nu toch? xD En dat hij toch al eens één keer bij Shallow is geweest en zij zijn geur herkent of zo? c:
Onderwerp: Re: [GZ] It’s our little secret, and always will be ma 14 nov 2016 - 20:33
Runningpaw schreef:
wait hoe zit het nou cx haten de moeder en shark elkaar nu of zijn ze nog steeds partner ik snap het niet meer xD
Als er wél een moeder zich aanmeldt dan is het sowieso zo dat de she-cat woest op Shark is omdat hij haar zo aan de kant heeft gezet. Ze zijn geen partners meer en de kans dat ze dat weer terug worden is onbestaande. Of ze hem blijft haten hangt van de speler van de moeder af.