|
| | Onderwerp: My story Corner zo 14 aug 2011 - 19:44 | |
| Hier houd ik een lijstje bij met welke Storys ik bezig ben, en ik wil afmaken, welke ik af heb enzovoort. Sommige storys zou ik hier ook mét hoofdstuk plaatsen. Buiten Devils Daughter dan. ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
In Ontwikkeling; Devils Daughter - A Hogwarts Story Devils Daughter - English Version Life on the streets - Rupert Grint Story Crazy People - One Direction Story A Different Chapter - A Hogwarts Story
Beëndigd; None yet
Desperatly want to finish; Devils Daughter - Both versions Life on the streets Crazy People A Different Chapter
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~- LIFE ON THE STREETS:
Selene Jill Moore leeft al haar hele leven op de straat. Ze danst bij de beste dancecrew, en is bovendien ook leidster van de groep. De meest goede battles hebben ze overwonnen, en daarom behoren ze bij de top. Nadat hun geldprijzen zijn gestolen, beroven ze mensen die uit de supermarkt komen. Als ze net de tas uit iemands armen heeft gegrepen, en weg wilt rennen, word ze bij haar pols gegrepen. De jonge man die ze heeft beroofd, blijkt niet zomaar een persoon te zijn. Hij stelt zich voor als acteur 'Rupert Grint.' En dan weet Selene de beste manier om hun verloren geldprijzen terug te krijgen, en haar crew rijk te maken.
21 Jarige acteur Rupert Grint is bezig met de opnames van de laatste Harry Potter film. Op een kalme Zaterdag besluit hij vermomd boodschappen te doen, tot hij op brute wijze word beroofd. Hij laat het hier niet bij, en rent het meisje achter na. Ze blijkt van de straat te zijn, Rupert is vastberaden haar te helpen.
- CRAZY PEOPLE:
Yenthe Ramirez Liam Payne Louis Tomlinson Zayn Malik Niall Horan Harry Styles Start; 14'08'11 PP' PearlLe Productions
LETMEKNOW<3 |
| | | Lizle 178
| |
| | | | Charlie 135
| |
| Onderwerp: Re: My story Corner ma 15 aug 2011 - 14:16 | |
| |
| | | Sanne (: 2461 Be balanced
| |
| Onderwerp: Re: My story Corner ma 15 aug 2011 - 14:37 | |
| `Heb twee hoofdstukken van Crazy People, en één hoofdstuk van Life on the streets<33333333 De laatste vind ik goed geslaagd, maar dat hartje is voor de awsomeness Rupert<3333 - 1 || Life on the streets:
~ Selene Point Of View ~ 'Godverdomme!' Schreeuwde ik, woedend trapte ik tegen het dichts bijzijnde voorwerp. 'Vuile klootzakken!' Tranen vloeide uit mijn ogen. Onze kluis lag in elkaar getimmert op de grond. 'Heeft iemand ENIG idee wie dit heeft gedaan?' Siste mijn stem, kwader kon niet. 'Weet je wel hoe hard we hiervoor gewerkt hebben?' Ik pakte de kluis op en smeet deze door de kamer. 'Kom bij je zinnen,' hoorde ik een stem achter me. 'Je hoeft ons niet te beschuldigen, Selene, we weten hoe je je voelt.' Twee lichtgetinte armen draaide me om. 'We slaan ons er wel doorheen, baby.' Glimlachte hij, terwijl hij een kus op mijn lippen drukte. 'Kom, lets dance.' Hij pakte mijn hand, en trok me mee naar de dansvloer. 'Ik wil niet, Seth.' Tegenstribbelend zakte ik neer op mijn knieën. Mijn handen lagen op mijn schoot, en met lange uithalen begon ik te huilen. Mijn lichaam werd omhoog getrokken, 'Andy start de muziek.' De muziek liet me wat beter voelen. De bewegingen gingen zo automatisch. Samen met Seth kon ik altijd zo heerlijk dansen, zelfs een klein lachje op mijn gezicht was verschenen. Bij het volgende nummer kwamook Andy er bij, dit was een iets ruiger nummer waarbij ik mezelf wat beter kon vinden. Toen de volledige dans was afgerond, begon mijn crew te klappen. Seth tilde me liefdevol in zijn armen, hij draaide me eenmaal in het rond en zette me toen weer neer. 'Hoe zit het nou met onze verloving?' We moeten misschien nog even wachten, maar als we de World Jam weer winnen, kan ik een verlovingsring voor je kopen.' Hij drukte zijn lippen op die van mij, en ik zoende hem terug. Een kuchje deed ons opkijken, waarna ik grinnikend naar Kate keek. 'Moeten we niet naar de politie?' Vroeg ze aan ons. 'Natuurlijk niet! De meeste battles zijn illegaal, we worden opgepakt als we het er over hebben.' De crew fluisterde door elkaar heen, en ik sloot mijn ogen. Het was tijd mijn taak als leidster weer eens te gaan gebruiken. Ik sprong op een van de loungebanken, 'jongens!' Meteen werd de groep tot stilte gemaand. 'We hebben maar een optie, aangezien we geen geld meer hebben voor eten, zouden we moeten stelen.' Protesterend praatten de verschillende mensen naar me. 'Bekken dicht!' Snirde ik kwaad. 'Doe niet alsof jullie het niet eerder hebben gedaan,' mijn stem was scherp, maar gebroken. 'Het is ook niet wat ik wil, maar het is de enige oplossing. We zenden verschillende groepen uit. Maar we stelen ALLEEN eten! We gaan vermomd, en de supermarkt op de hoek is ons doelwit.' Sommige stribbelden nog wat tegen, maar accepteerde mijn keus uiteindelijk. Ik ga gelijk een groep verdelen voor vandaag. 'Andy, Lillian, Kate en Sarah gaan vanavond. Morgen gaan ik, Seth, Aiden en Liam. Daarna zien we wel weer verder.' De Crew verspreidde zich door het huis, sommige gingen naar hen slaapkamer om zich om te kleden. 'Ik drukte de oude tv aan, waar Nickelodeon op stond. Spongebob's lach schalde door het huis.' Zelf zakte ik op de bank, en Seth kwam naast me zitten. En als de groep het huis verliet, streelde hij zachtjes door mijn haren. 'Goed gedaan, Selene.' Zei hij zachtjes. Maar ik voelde me niet goed, en de tranen liepen al weer over mijn wangen. 'Als we weer geld hebben, gaan we trouwen, Seth. Dan blijven we voor altijd samen, oke?' Snikte ik. 'Ik hou van je, and I promise.'
- Crazy People:
One Crazy Person Gehaast en onhandig rende ik over de grijze vloer. Mijn haren zaten warrig door elkaar, ik bond ze snel in een knotje waarneer ik mijn weg door de gangen verder vervolgde. Met de loeizware boeken in mijn handen, vervolgde ik mijn weg naar de eerste les van dit jaar. Mijn blik werd gericht op het verfrommelde briefje in mijn handen, die aangaf op welke afdeling ik moest zijn. Aangezien ik al bijna te laat was, had ik geen tijd gehad mijn lenzen in te doen. Met die verschrikkelijke bril voelde ik me altijd onzeker. Er kwam een reusachtige deur in zicht, kamer Q102, daar moest ik zijn. Toen ik de onhandig aan de deurklink rukte, werden er velen blikken naar mij geworpen. Sommige leerlingen keken met opgetrokken wenkbrauw, iets wat me nerveus maakte. 'So..sorry.' Hijgde mijn stem, terwijl ik de laatst overgebleven lab jas aan trok. De docent voor de klas reageerde niet, ging verder met praten. Ik verbaasde me over het lage aantal mensen dat in de kamer stond, maar lang kon ik er niet over na denken, want een luid geklop liet me opschrikken. Na mijn boeken bij de andere neergeploft te hebben, zag ik een overgebleven plekje aan het hek dat je weerhield van het rondbazuinen in de ruimte. Het geklop werd harder, en ging sneller dan voorheen. Het machtige gespierde lichaam van een zwarte volbloed. Naast me stonden machines, die duidelijk zijn hartslag aangaf. Het paard stond op een loopband, verbaasd keek ik er naar toe, als de snelheid alsmaar werd opgevoerd. 'Dit is voor paarden met blessures, hier kunnen ze weer herstellen. Dit is alleen een ervaren paard.' Hoorde ik een stem achter me uitleggend zeggen. Ik keek om, en glimlachtte verlegen. 'Roan,' hij stak een hand naar me uit. Aarzelend pakte ik hem aan, 'Yenthe Romirez.'
Two Crazy Persons Tegen het middaguur begon mijn maag al redelijk te grommen, we hadden een rondleiding gehad door bijna heel de school, en nual wist ik dat ik het hier ging loven. Roan had net zoals mij gekozen voor de kleine dieren, zoals honden en katten. Verder waren er 5 leerlingen die voor groot vee gingen, zoals paarden ect. Nu we eindelijk pauze hadden, slenterde ik met Roan door de gangen. We zeiden beide geen woord, waarschijnlijk was hij al net zo overdonderd door dit alles als ik. 'Wat doen we na de pauze?' Vroeg ik zachtjes aan hem. Hij glimlachte vriendelijk, en staarde even voor zich uit. 'We gaan naar de kliniek, ze hebben daar nog wat herstellende honden zitten.' Met brede grijns liep ik nu verder, de opgewondenheid over de praktijk was zeer groot. Net toen ik met wat eten, kalm op een bankje in de aula zat, schrok ik op door het getril in mijn kontzak. Razendsnel greep ik mijn mobiel eruit, en drukte op het groene telefoontje. 'Hoi Yenthe!' Ik herkende de warme stem van mijn moeder direct, dus toverde ik al snel een lachje rond mijn lippen. 'He mam!' 'Hoe is het daar?' 'Geweldig, echt geweldig!' Opzij kijkend naar Roan die glimlachend toe keek, luisterde ik naar mijn moeder. 'Je vader en ik hebben je iets leuks te vertellen. Het theater dat je vader bezit, is gevraagd voor X-factor!' Tot mijn eigen verbazing zakte mijn opgewondenheid af. 'Oh, dus hij gaat nog vaker werken?' Merkte ik sarcastisch op. 'Oh liefje, je hebt me niet uit laten praten! Je mag naar hem toe, je mag de artiesten leren kennen!' Ik gromde binnensmonds, dit gaf een raar geluid. 'Wat denk je? Je dochter heeft geen uren schoolwerk liggen, en is bijna elke dag op de universiteit. X-factor is in de weekenden, dan moet ik huiswerk maken!' Van frustratie gaf ik een trap tegen mijn tas aan. 'Maar, liefje, ik dacht dat je X-factor zo'n leuk programma vond.' 'Dat er een keer een band met leuke jongens bij zat, betekend niet dat ik het geweldig vind.' Mompelde mijn stem kwaad. Ik hoorde een zucht aan de andere kant van de lijn. Opeens schalde er een keiharde bel door het gebouw. 'Wij gaan naar de praktijk, doei.' Kortaf sloot ik de verbinding af. Roan keek me vragend aan toen ik op stond, maar al snel had ik het weggewuifd, door hem omhoog te trekken. 'Let's go!' Riep hij enthousiast.
Ontevreden over t laatste hoofdstul..
LET ME KNOW ^^ ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ New story; together with Waz; A Diffrent Chapter || Hogwarts
Severus Snape |
| |
| Onderwerp: Re: My story Corner ma 15 aug 2011 - 17:44 | |
| For my Rupert Grint story;
-- DANCE CREW --
4 Girls 6 Boys
- Selene - Kate - Sarah - Lillian
-------------
- Seth - Aiden - Liam - Andy - Jason - Ryan
------------
Banden;
Seth x Selene; Is nu voor 4 jaar een koppel, hebben plannen voor een verloving. Ryan x Jason; Broers, zwerven al sinds hen zesde op straat, en kwamen op hun 16e bij de Crew Kate x Aiden; Sinds een half jaar een koppel.
------------
CREW NAME;
BOOM BOX RYTHM
RIVALEN;
Overige crews. Maar vooral: HIT IT ze verdenken hen van het stelen van het prijzengeld.
----------------------------------------
DANCE CREW: HIT IT Important persons
Leader; Chris
- Jillian - Jay - Ethan - Abigail
GUYS, reacties D:
Laatst aangepast door Bluestar op ma 15 aug 2011 - 17:57; in totaal 1 keer bewerkt |
| | | Captain America 3633 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: My story Corner ma 15 aug 2011 - 17:51 | |
| wel hwta must i say on this, amazing? Great? Or awesome? Give me a moment please to think about that! ;D |
| |
| Onderwerp: Re: My story Corner ma 15 aug 2011 - 17:58 | |
| |
| | | Gail 952
| |
| Onderwerp: Re: My story Corner ma 15 aug 2011 - 18:14 | |
| Je hebt het er maar druk mee maar wel echt awsome stories me luv it :3 Forgive me Gast, my heart is turned cold and you will be my next prey.Madiebo-Deadstorm-Silverflower-Smeyer-Lucy-Wolfwhisper |
| |
| Onderwerp: Re: My story Corner ma 15 aug 2011 - 22:12 | |
| Hahhaa ik hou zo veel van schrijven<3 vooral over bestaande mensen enzoww:3
RUPERRT<33 |
| |
| Onderwerp: Re: My story Corner di 23 aug 2011 - 14:04 | |
| My Warrior Dog's verhaal, het is niet naageaapt ofzo, maar ik zat al heel lang met dit verhaal un mijn hoofd. - Prologue 1 || Escape:
14.000 Jaar geleden.
Het woeste geblaf van een groep honden klonk vanuit een smal, stinkend huis. Liggend in hun eigen ontlasting, vechtend met elkaar, puppy’s die opgroeien bij het aanzien van verrottende lijken. Yllin was één van de honden die opgesloten zat in een kooi die nauwelijks groter was dan haarzelf. Ze vond het een schande dat de dieren hier nog steeds bezig hielden met paren als losgeslagen beesten. Ergens verder op hoorde ze jankende puppies, en een moeder die ze zonder succes probeerden te sussen. Één maal per week mochten we naar buiten, op een kleine binnenplek waar je nauwelijks aan je lichaamsbeweging kan werken. Van frustratie kwam er een luide jank uit Yllin haar mond, ze moest eruit het kon zo niet langer. ‘’Mójave.’’ Siste de jonge hond naar de reu in het hok naast haar. ‘’Ik kan zo niet langer meer.’’ Geen reactie. Nerveus klopte mijn hart in mijn keel, sliep hij gewoon of.. nee. Zo kon niet zo denken, ze moest moed houden. Een plotseling fel licht brandde in haar ogen, het was de deur naar ontsnapping die open ging. Onze baas kwam binnen met de schaarse portie voedsel die we af en toe naar binnen konden schrokken. Met nieuwsgierige ogen keek Yllin naar het slot van haar kooi. Het was een simpele schuif, een pin die er door heen geschoven was. Als ze daar net bij kon.. Ze wachtte af, eerst moest meneer weg zijn, dan kon ze eventueel ontsnappen. Mójave’s staart sloeg niet tegen de ijzeren wand tussen hen, toen de baas langskwam. Met een bezorgd gevoel wachtte ze af, ze slikte, de man opende de deur van zijn kooi niet, hij murmelde enkel iets in zijn onverstaanbare mensen taal. Nee. Tranen welden op in Yllin’s helder blauwe ogen, vastberaden te ontsnappen, nam ze de paar droge bokken in haar bek en kauwde er op. Wachtend tot de deur open ging, en weer sloot. Dit was haar kans, dit was de kans waarop ze allemaal hadden gewacht. Yllin duwde haar smalle snuit tussen de tralies, nog een millimeter verwijderd van de ontsnapping. Ze kon er niet bij, met een luide kreet van frustratie zakte ze terug. In de kooi voorhaar keken twee kraalogen haar nieuwsgierig aan, ‘’Probeer er aan te likken, misschien schuift hij dan omhoog?’’ Vroeg hij, de labrador die ze herkende als Lycos. De kop van Yllin knikte, ze stak haar snuit opnieuw tussen de twee ijzeren spijlen, waarna ze er aan begon te likken. Haar zwarte snuit voelde opeens een plofje, enthousiast begon Lycos te blaffen. ‘’Het is je gelukt!’’ Schreeuwde hij vol geluk. Met mijn snuit drukte ik de deur open, eindelijk. Eindelijk vrij. Vlug haastte ze zich naar de kooi naast zich., daar lag Mójave. Zijn flank ging niet heen en weer, zijn regelmatige ademhaling was weg. ‘’Nee,’’ jankte Yllin zachtjes, ‘’Mó sta op!’’ Een luide snik ontsnapte uit haar keel, ‘’opschieten Yllin!’’ Waarschuwde Lycos de 3 jarige hond. Snel herpakte ze zich, en duwde haar snuit onder de pin van de labrador’s kooi. ‘’Help me, het is simpel, je weet hoe het moet.’’ Haar fluweel zachte stem gaf de aanwijzingen vliegenvlug, waarna ze verder ging met de andere honden. Het was een lange rij, maar de moeite waard. Al snel had de groep honden zich bij de deur gevoegd, wachtend op de orders van Yllin. ‘’Pak de pups, en volg elkaar naar het bos, we blijven samen.’’ Riep ze opdringerig. Ze opende de deur, en liet de honden een voor een naar buiten rennen, terwijl ze zich zelf omdraaide en naar de kooi van Mójave heen sleepte. Ze schoof de deur open, en begroef haar neus in zijn koude vacht. ‘’Je blijft mijn nummer één lieve Mó.’’ Fluisterde ze triest, waarna ze de Akita bij zijn nekvel pakte en meesleepte naar buiten, daar stond Lycos op haar te wachten, en glimlachte haar bemoedigend toe. ‘’Kom, je hebt een groep honden te leiden.’’ Mompelde hij, terwijl ze Mójave meenamen klonk er een pistoolschot. Met haar ogen wijd van angst stond Yllin doodstil te kijken. ‘’Auw!’’ Klonk er van naast haar. Lycos was geraakt in zijn poot, ‘laat me gaan. Je hebt een roedel om voor te zorgen, Yllin.’ Een zachte stem, en warme gloed stelde haar gerust, het was de Japanse Akita die ze in haar in haar kaken hield. Ze liet zijn lichaam achter bij een eik, waarna ze Lycos ondersteunde, en samen wegliepen. Naar een nieuw bestaan .
Laatst aangepast door Bluestar op di 23 aug 2011 - 14:08; in totaal 1 keer bewerkt |
| | | Anna/Duckface 136 Actief
| |
| Onderwerp: Re: My story Corner di 23 aug 2011 - 14:05 | |
| |
| | | | Onderwerp: Re: My story Corner | |
| |
| | | |
| Permissies van dit forum: | Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
| |
| |
| |