| [GZ] You're just like monday, nobody likes you | |
|
M 1126 Actief "Chew bubble gum like a boss"
| |
| Onderwerp: [GZ] You're just like monday, nobody likes you wo 9 nov 2016 - 19:56 | |
| Howdy mates c;
Inplaats van een heel verhaal hier neer te gooien ga ik maar meteen rechtstreeks op mijn doel af, ik wil Vitani's reputatie weer wat opbouwen sinds ik haar weer helemaal heb opgepakt en dat wil ik doen door hondentanden te verdienen en een beetje de clans te treiteren.
Ik zoek dus gewoon leuke simpele topics met katten die ze kan laten schrikken/bang maken, verwonden ect ect. Daarnaast zoek ik nog een paar topics waar ze tanden mee kan verdienen dus denk aan;
x Iemand de Elite te laten joinen Tallpoppy x Iemand nest inpikken x Het territorium van een clan binnendringen waarbij de clan erachter komt en er een gevecht uitbreekt. + Nog één bloodclanner erbij om Vitani te helpen -Jinx&Brat
Hoop dat iemand mij kan helpen ^^
Liefs, M
Laatst aangepast door Vitani op vr 25 nov 2016 - 16:48; in totaal 2 keer bewerkt |
|
| |
Kip 3539 Actief ★You are, I think, an evening star.
The fairest of all stars
| |
| Onderwerp: Re: [GZ] You're just like monday, nobody likes you wo 9 nov 2016 - 19:57 | |
| Ik heb iig Jinx waarmee ze het territorium van en kan an binnendringen? c: |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: [GZ] You're just like monday, nobody likes you wo 9 nov 2016 - 19:59 | |
| Yea dat lijkt me goeie duo kunnen samen hun woede kwijt ;3 |
|
| |
Sans 4445 Actief “Something about her is so tempting to look at. Her anger has a childish aura as if she isn’t made of real evil; just a bratty princess playing with her toy fangs.”
| |
| Onderwerp: Re: [GZ] You're just like monday, nobody likes you wo 9 nov 2016 - 20:20 | |
| Ik heb eventueel Brat die ook meegaat? ^^ want; ze houdt van chaos veroorzaken xD |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: [GZ] You're just like monday, nobody likes you wo 9 nov 2016 - 20:23 | |
| Je bent altijd welkom! Een gezellige 'familiebijeenkomst' x3 Ik stuur jullie beide binnenkort een PM over hoe en wat en welke clan ect |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: [GZ] You're just like monday, nobody likes you do 10 nov 2016 - 19:47 | |
| Nog mensjes die me willen helpen? ^^ |
|
| |
Freedje 2403 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [GZ] You're just like monday, nobody likes you do 10 nov 2016 - 19:58 | |
| Ik wil Fernpaw hier graag voor aanbieden. Ik wil haar karakter een klein beetje laten veranderen. Ze is nu 'n beetje terughoudend en kan 't wel goed vinden met iedereen, maar ik wil haar lichtelijk verbitterd laten worden. Ze denkt nu dat ze het ergste wel gehad heeft met haar vader en dat niks haar verbitterd kan maken, maar misschien kan Vitani haar zo verwonden/laten schrikken dat ze zich niet meer veilig voelt en uit angstreactie wantrouwend wordt naar iedereen c:
Ik wil wel géén verwondingen die er voor kunnen zorgen dat ze geen warrior meer mag worden. Gewoon een paar goede littekens dus c: |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: [GZ] You're just like monday, nobody likes you do 10 nov 2016 - 20:09 | |
| Dat moet lukken! c; Wie opent? |
|
| |
Freedje 2403 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [GZ] You're just like monday, nobody likes you do 10 nov 2016 - 20:19 | |
| Zou jij willen openen pls? c: |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: [GZ] You're just like monday, nobody likes you do 10 nov 2016 - 20:21 | |
| Komt eraan~ linkje stuur ik naar je PM |
|
| |
Territo, teddy, Isis 232 Actief Even angels have their wicked schemes
| |
| Onderwerp: Re: [GZ] You're just like monday, nobody likes you do 24 nov 2016 - 16:28 | |
| Misschien dat Vitani Tallpoppy bloodclan kan laten joinen? |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: [GZ] You're just like monday, nobody likes you do 24 nov 2016 - 16:32 | |
| Sounds good! Wie opent? :3 |
|
| |
Territo, teddy, Isis 232 Actief Even angels have their wicked schemes
| |
| Onderwerp: Re: [GZ] You're just like monday, nobody likes you do 24 nov 2016 - 16:33 | |
| Zou jij dat willen doen? Dan ga ik even een ava maken en haar skills aanvragen :3 |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: [GZ] You're just like monday, nobody likes you do 24 nov 2016 - 16:34 | |
| |
|
| |
| Onderwerp: Re: [GZ] You're just like monday, nobody likes you | |
| |
|
| |
|