|
Sanne (: 2461 Be balanced
| |
| Onderwerp: Account give away ma 7 nov 2016 - 19:04 | |
| Hoi allemaal! Ik heb even heel diep gegraven naar mijn oude IP adres en welke accounts hier allemaal opstonden. Nou dat was uiteraard een hele waslijst, dus ik heb even een lijstje gemaakt van alles waar ik toch nooit meer iets mee ga doen. Over een aantal twijfel ik nog maar als ik die alsnog weg wil doen dan komen die hier te staan.
- Hutch }{ Rogue }{ Tom-cat
Oud account van mijn zus, een vriendelijke goedzak en een rogue. Mag alles mee gedaan worden.
- Tenebrae }{ Rogue }{ She-cat
Mag alles mee gedaan worden
- Foxheart }{ ShadowClan }{ She-cat
- Ivypaw }{ ex-SkyClan }{ She-cat
Ivy zat in SkyClan, er mag dus een nieuwe Clan voor haar gekozen worden. Mag alles zelf bepalen.
- Ebony }{ Kittypet }{ She-cat
Ebony is een Kittypet met een behoorlijke air. Ze vind haar vacht vooral erg belangrijk, maar dit mag veranderd worden.
- Ivykit }{ Clanloos }{ She-cat
Mistyfoot }{ RiverClan }{She-cat
Dochter van Bluestar
- Robinwing }{ RiverClan }{Tom-cat
Vriendelijk, maar mag ook alles mee gedaan worden
Glazepaw }{ ThunderClan }{ Tom-cat
Zoon van Brightspots x Polarbear, ik heb nog niet zoveel met hem gedaan dus het karakter ligt nog open--- Let me know wat je wilt, hoeft geen uitgebreide voorbeeldpost ofzo
Laatst aangepast door Bluewisp op di 8 nov 2016 - 23:24; in totaal 5 keer bewerkt |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Account give away ma 7 nov 2016 - 22:20 | |
|
- Glazepaw }{ ThunderClan }{ Tom-cat
Zoon van Brightspots x Polarbear, ik heb nog niet zoveel met hem gedaan dus het karakter ligt nog open |
|
| |
Inge 1991 Actief "Big results require big ambitions."
| |
| |
| |
~Butter(fly)~ 3426 Actief ~Waiting Hurts. Forgetting Hurts. But not knowing which decision to take can sometimes be the most painful.~
| |
| Onderwerp: Re: Account give away di 8 nov 2016 - 14:51 | |
| Heb opzich wel intresse in Mistyfoot... hoe oud is ze als ik vragen mag? |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Account give away di 8 nov 2016 - 18:04 | |
| @Inge: ik zal het even aan Nathalie voorleggen! @Oceanbreeze: ze staat nu op 12 manen maar ze is eigenlijk al wel een stukje ouder. Poppyleaf zit in het nestje ervoor en die is 32 manen, dus je mag het zelf invullen! Als je dr wilt zal ik het ww opsturen!
----
Iemand nog een andere? (: |
|
| |
~Butter(fly)~ 3426 Actief ~Waiting Hurts. Forgetting Hurts. But not knowing which decision to take can sometimes be the most painful.~
| |
| Onderwerp: Re: Account give away di 8 nov 2016 - 23:18 | |
| Ik wil haar wel. Zou je willen helpen met haar op orde stellen met alle familieleden etc? Dat ik je daar een pb over kan sturen mochten er vragen zijn? Misschien 24 Moons? Zijn er nog enige karaktereigenschappen die ik moet kennen? |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Account give away di 8 nov 2016 - 23:23 | |
| Mistyfoot en Glazepaw zijn weg!
Als er nog geïnteresseerden zijn hoor ik het graag! |
|
| |
1
| |
| Onderwerp: Re: Account give away wo 9 nov 2016 - 10:13 | |
| Heb het wachtwoord ontvangen! |
|
| |
Isabelle 111 Actief What makes you different makes you dangerous.
| |
| Onderwerp: Re: Account give away wo 9 nov 2016 - 12:01 | |
| Hey, zou ik Ivypaw mogen overnemen? Onthoud wel dat ik nieuw ben en geen RPG ervaring heb! :/ Maar het lijkt me een leuke kat. Ik ga haar een leuk, vriendelijk karakter geven! Maar heeft ze ook familie ofzo?
Groetjes, Isabelle Sorry als ik niet vaak online kom, ik heb het momenteel druk met school... Bedankt voor dit mooie Os'je! <3 |
|
| |
14 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Account give away wo 9 nov 2016 - 17:00 | |
| hutch lijkt me wel leuk om te spelen |
|
| |
| Onderwerp: Re: Account give away | |
| |
|
| |