We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 9 nov 2016 - 21:35
Alex schreef:
Jinx schreef:
sure, go ahead! c:
THNX KIP <'3 plaatjes zoeken is een hel nu 500px het niet meer doet bij mij
Dan ga ik je m'n geheime tip vertellen <: http://warriorsgraphics.tumblr.com/ Deze tumblr heeft een blog waarin hij/zij allemaal warriors plaatjes zoekt, er zitten een hele hoop goede tussen! Daarbij kan je met tag zoeken welke kat je wilt, dus stel je hebt een witte kat met rode vlekken nodig, zoek je 'white cat red plotches' in de tags c:
"Nostrum divellite corpus et scelerata fero consumite viscera morsu."
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 9 nov 2016 - 22:19
Jinx schreef:
Alex schreef:
Jinx schreef:
sure, go ahead! c:
Dan ga ik je m'n geheime tip vertellen <: http://warriorsgraphics.tumblr.com/ Deze tumblr heeft een blog waarin hij/zij allemaal warriors plaatjes zoekt, er zitten een hele hoop goede tussen! Daarbij kan je met tag zoeken welke kat je wilt, dus stel je hebt een witte kat met rode vlekken nodig, zoek je 'white cat red plotches' in de tags c:
omg dank jee <'3
---- ben bezig met het setje voor running als ie warrior word... WAT HEB IK GECREËERD OMG SATAN ZAT VOOR DE COMPUTER NIET IK.
what happened:
you really have to learn not to trust a fox
Waspsting
Member
Rei 607 Actief Strength of the spirit must be guided. Let me guide and I'll make great warriors.
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 9 nov 2016 - 22:21
Alex schreef:
Jinx schreef:
Alex schreef:
Jinx schreef:
sure, go ahead! c:
omg dank jee <'3
---- ben bezig met het setje voor running als ie warrior word... WAT HEB IK GECREËERD OMG SATAN ZAT VOOR DE COMPUTER NIET IK.
what happened:
dat is zo mooi!!! <3
Waspsting
if you are the flower bearing honey
than i am your wasp that stings
Alex
Member
Jacqueline 104 Actief she's a gorgeous mess of chaos, and you can see it in her eyes.
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 9 nov 2016 - 22:24
Waspsting schreef:
Alex schreef:
Jinx schreef:
Alex schreef:
Jinx schreef:
sure, go ahead! c:
omg dank jee <'3
what happened:
dat is zo mooi!!! <3
ik kan niet met layers werken omg, lolo ik probeer je advies na te doen maar ik kan gwn niet met layers omgaan XD
you really have to learn not to trust a fox
Waspsting
Member
Rei 607 Actief Strength of the spirit must be guided. Let me guide and I'll make great warriors.
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 9 nov 2016 - 22:30
Alex schreef:
Waspsting schreef:
Alex schreef:
Jinx schreef:
Alex schreef:
Jinx schreef:
sure, go ahead! c:
omg dank jee <'3
what happened:
dat is zo mooi!!! <3
ik kan niet met layers werken omg, lolo ik probeer je advies na te doen maar ik kan gwn niet met layers omgaan XD
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 9 nov 2016 - 22:31
@Jacqelien: Mij hoefde je 8 jaar geleden ook niet vertellen wat layers waren :")) Tegenwoordig doe ik niet anders hele dag. Alles is Photoshop en bewerken. B)
You call and I respond The sparrow and the song I miss you when you're gone
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 10 nov 2016 - 7:22
Morgen!
It is both a blessing and a curse
to feel everything so very deeply
Brat
Member
Sans 4445 Actief “Something about her is so tempting to look at. Her anger has a childish aura as if she isn’t made of real evil; just a bratty princess playing with her toy fangs.”