|
|
Beertje 48 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 8 nov 2016 - 17:29 | |
| |
|
| |
ryan ! 1509 Actief For all I know the best is over and the worst is yet to come
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 8 nov 2016 - 17:30 | |
| - Brat schreef:
- Shallow schreef:
- Brat schreef:
- Shallow schreef:
- Wat als Shallie de BloodClan gaat joinen? :'D
Brat neemt er wel even mee <3 Weet niet zeker tbh, ik ga haar sowieso een onschuldige sweetheartje houden en pijn doen past er niet echt bij xD Das toch juist leuk? echt zo van Brat overtuigd haar dat ze niet voor haar zelf kan zorgen Shallow joined daarom BC en hoort later pas dat ze moet moorden enzo, en dat ze niet weg kan. En dan drama drama voor shallow~ Dat kan op zich wel |
|
| |
Sans 4445 Actief “Something about her is so tempting to look at. Her anger has a childish aura as if she isn’t made of real evil; just a bratty princess playing with her toy fangs.”
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 8 nov 2016 - 17:30 | |
| - Shallow schreef:
- Brat schreef:
- Shallow schreef:
- Brat schreef:
- Shallow schreef:
Brat neemt er wel even mee <3 Weet niet zeker tbh, ik ga haar sowieso een onschuldige sweetheartje houden en pijn doen past er niet echt bij xD Das toch juist leuk? echt zo van Brat overtuigd haar dat ze niet voor haar zelf kan zorgen Shallow joined daarom BC en hoort later pas dat ze moet moorden enzo, en dat ze niet weg kan. En dan drama drama voor shallow~ Dat kan op zich wel kijk maar wat je doet <3 |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 8 nov 2016 - 17:33 | |
| - Brat schreef:
- Shallow schreef:
- Brat schreef:
- Shallow schreef:
- Brat schreef:
- Shallow schreef:
Brat neemt er wel even mee <3 Weet niet zeker tbh, ik ga haar sowieso een onschuldige sweetheartje houden en pijn doen past er niet echt bij xD Das toch juist leuk? echt zo van Brat overtuigd haar dat ze niet voor haar zelf kan zorgen Shallow joined daarom BC en hoort later pas dat ze moet moorden enzo, en dat ze niet weg kan. En dan drama drama voor shallow~ Dat kan op zich wel kijk maar wat je doet <3 Lijkt me wel hilarisch als Shal verwacht dat iedereen om haar geeft, maar dan blijft ze volhouden en gaat ze voor iedereen zorgen en omg zij gaat gewoon regenboogjes uitdelen |
|
| |
Sean 266 Actief two to the one to the one to the three
| |
| - Adderkit schreef:
- Booterhammetje <3
Snjom <3 Ik ga nieuw setje voor deze man maken met zijn mooie nieuwe dingie hihi I TRIED TO SMILE BACK AT YOU, BUT ALL I DID WAS CRY
|
|
| |
Sans 4445 Actief “Something about her is so tempting to look at. Her anger has a childish aura as if she isn’t made of real evil; just a bratty princess playing with her toy fangs.”
| |
| - Shallow schreef:
- Brat schreef:
- Shallow schreef:
- Brat schreef:
- Shallow schreef:
- Brat schreef:
- Shallow schreef:
Brat neemt er wel even mee <3 Weet niet zeker tbh, ik ga haar sowieso een onschuldige sweetheartje houden en pijn doen past er niet echt bij xD Das toch juist leuk? echt zo van Brat overtuigd haar dat ze niet voor haar zelf kan zorgen Shallow joined daarom BC en hoort later pas dat ze moet moorden enzo, en dat ze niet weg kan. En dan drama drama voor shallow~ Dat kan op zich wel kijk maar wat je doet <3 Lijkt me wel hilarisch als Shal verwacht dat iedereen om haar geeft, maar dan blijft ze volhouden en gaat ze voor iedereen zorgen en omg zij gaat gewoon regenboogjes uitdelen OMGG komt ze echt zo bij claw aan ofzo; Heey wil je een regenboog?? ;3 xD |
|
| |
Beertje 48 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 8 nov 2016 - 17:34 | |
| - Silverkit\" schreef:
- Adderkit schreef:
- Booterhammetje <3
Snjom <3 Ik ga nieuw setje voor deze man maken met zijn mooie nieuwe dingie hihi Yaaas het gaat eindelijk beginnen reageer dan wel op het topic dat ik zo mooi gemaakt heb wil je x"D |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 8 nov 2016 - 17:35 | |
| Klauwtje gaat ze wel lastigvallen hoowr, Haaitje ook dus pas maar op
|
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 8 nov 2016 - 17:35 | |
| - Shallow schreef:
- Klauwtje gaat ze wel lastigvallen hoowr, Haaitje ook dus pas maar op
xDD omg ik zie het al voor mee |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 8 nov 2016 - 17:36 | |
| - Adderkit schreef:
- Silverkit\" schreef:
- Adderkit schreef:
- Booterhammetje <3
Snjom <3 Ik ga nieuw setje voor deze man maken met zijn mooie nieuwe dingie hihi Yaaas het gaat eindelijk beginnen reageer dan wel op het topic dat ik zo mooi gemaakt heb wil je x"D Yaaa ik ga al posten <3 I TRIED TO SMILE BACK AT YOU, BUT ALL I DID WAS CRY
|
|
| |
Beertje 48 Actief
| |
| |
| |
Elfje 1065 Actief They started thinking Love is a loaded gun, nobody wants to fight
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 8 nov 2016 - 17:39 | |
| Ik heb echt totaal geen topics meer met Lola |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 8 nov 2016 - 17:40 | |
| - Brat schreef:
- Shallow schreef:
xDD omg ik zie het al voor mee Brat niet tho, tenzij ze echt een hekel heeft aan hyperactieve kittens. |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 8 nov 2016 - 17:41 | |
| - Shallow schreef:
- Brat schreef:
- Shallow schreef:
xDD omg ik zie het al voor mee Brat niet tho, tenzij ze echt een hekel heeft aan hyperactieve kittens. Jaaa ;')) |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 8 nov 2016 - 17:43 | |
| - Brat schreef:
- Shallow schreef:
- Brat schreef:
- Shallow schreef:
xDD omg ik zie het al voor mee Brat niet tho, tenzij ze echt een hekel heeft aan hyperactieve kittens. Jaaa ;')) of aan het woord 'mama'*kuch*ANYWAYS*kuch* Zij wordt typisch de medicijn kat van BC ofz |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 8 nov 2016 - 17:44 | |
| Silver is zo happy en dan moet die stomme rivier weer komen :"( I TRIED TO SMILE BACK AT YOU, BUT ALL I DID WAS CRY
|
|
| |
Beertje 1585 Actief She's my queen
from this day until
my last day
.
| CAT'S PROFILEAge: Full of stars (33 moons) ♡Gender: She-cat ♀Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 8 nov 2016 - 17:46 | |
| - Silverkit\" schreef:
- Silver is zo happy en dan moet die stomme rivier weer komen :"(
aww :c ik ga je even een pm sturen ♡ |
|
| |
Bananamy (Amy) 633 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 8 nov 2016 - 17:46 | |
| Nog iemand zin in een topic met of een kat met een fotografische geheugen genaamd Howlingpaw of met een al iets te oude apprentice, genaamd Smokepaw. :3 Shellshock - Nightshift - Cinderpaw - Howlingpaw |
|
| |
Beertje 1585 Actief She's my queen
from this day until
my last day
.
| CAT'S PROFILEAge: Full of stars (33 moons) ♡Gender: She-cat ♀Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 8 nov 2016 - 17:48 | |
| Allebei kan met Honeykit of Harepaw c: ♡ |
|
| |
Kip 3539 Actief ★You are, I think, an evening star.
The fairest of all stars
| |
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|