|
|
Julia 6308 Afwezig The way surviving hard winters makes a tree grows stronger, the growth rings inside it tighter
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 8 nov 2016 - 12:14 | |
| Omg jongens is het al bijna pauze, het wil allemaal niet vandaag XD I'm hunting with StarClan#ButterForPresident |
|
| |
Renske 650 Actief “Listen, smile, agree, and then do whatever the f*ck you were gonna do anyway.”
| |
| |
| |
ryan ! 1509 Actief For all I know the best is over and the worst is yet to come
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 8 nov 2016 - 15:12 | |
| |
|
| |
Loïs 242 Actief We want that crown
And we want it now
To be the selfish kings
Of a worthless empire
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 8 nov 2016 - 15:31 | |
| |
|
| |
ryan ! 1509 Actief For all I know the best is over and the worst is yet to come
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 8 nov 2016 - 15:59 | |
| |
|
| |
Bunny 1497 Actief She was a storm, begging to be understood in a world that loves sunny days.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 8 nov 2016 - 16:13 | |
| Der moet echt nog es een cool nestje komen in Riverclan jongens. :') |
|
| |
Bob 150 Actief Without losing a piece of me
How do I get to heaven?
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 8 nov 2016 - 16:21 | |
| |
|
| |
Cynthia 3768 Actief
| CAT'S PROFILEAge: Dead (120 moons)Gender: Tomcat ♂Rank: Ancient leader |
| |
| |
Sanne (: 2461 Be balanced
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 8 nov 2016 - 16:29 | |
| - Amberpaw\" schreef:
- Der moet echt nog es een cool nestje komen in Riverclan jongens. :')
;-) |
|
| |
Bunny 2607 Actief "They say there are two really loud noises in the world - a bang when you expected a click, and a click when you needed a bang"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 8 nov 2016 - 16:29 | |
| - Bluewisp schreef:
- Amberpaw\" schreef:
- Der moet echt nog es een cool nestje komen in Riverclan jongens. :')
;-) Oeh heb je eentje in riverclan gepland? : D |
|
| |
Elfje 1065 Actief They started thinking Love is a loaded gun, nobody wants to fight
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 8 nov 2016 - 16:32 | |
| Wnnr je niet weet dat je vandaag mondeling tekenen had en het hebt gemist |
|
| |
Bunny 2607 Actief "They say there are two really loud noises in the world - a bang when you expected a click, and a click when you needed a bang"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 8 nov 2016 - 16:34 | |
| - Lola schreef:
- Wnnr je niet weet dat je vandaag mondeling tekenen had en het hebt gemist
Mondeling tekenen? Hoe doe je dat? :') |
|
| |
Elfje 1065 Actief They started thinking Love is a loaded gun, nobody wants to fight
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 8 nov 2016 - 16:36 | |
| - Winddancer schreef:
- Lola schreef:
Mondeling tekenen? Hoe doe je dat? :') Praten over je schetsen en eindwerken enzo |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 8 nov 2016 - 16:37 | |
| - Lola schreef:
- Winddancer schreef:
- Lola schreef:
Mondeling tekenen? Hoe doe je dat? :') Praten over je schetsen en eindwerken enzo Coowl. Is het like een kunst school ding? (ik heb geen idee wat je het zou noemen in Nederland, sorry xD) |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 8 nov 2016 - 16:37 | |
| - Winddancer schreef:
- Lola schreef:
- Winddancer schreef:
- Lola schreef:
Mondeling tekenen? Hoe doe je dat? :') Praten over je schetsen en eindwerken enzo Coowl. Is het like een kunst school ding? (ik heb geen idee wat je het zou noemen in Nederland, sorry xD) Neej, maar ik heb het dus gemist. Ik ben zo slim XD |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 8 nov 2016 - 16:38 | |
| - Lola schreef:
- Winddancer schreef:
- Lola schreef:
- Winddancer schreef:
- Lola schreef:
Mondeling tekenen? Hoe doe je dat? :') Praten over je schetsen en eindwerken enzo Coowl. Is het like een kunst school ding? (ik heb geen idee wat je het zou noemen in Nederland, sorry xD) Neej, maar ik heb het dus gemist. Ik ben zo slim XD Kun je niet met de leerkracht afspreken om het een andere keer te doen dan? c: |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 8 nov 2016 - 16:39 | |
| - Winddancer schreef:
- Lola schreef:
- Winddancer schreef:
- Lola schreef:
- Winddancer schreef:
- Lola schreef:
Mondeling tekenen? Hoe doe je dat? :') Praten over je schetsen en eindwerken enzo Coowl. Is het like een kunst school ding? (ik heb geen idee wat je het zou noemen in Nederland, sorry xD) Neej, maar ik heb het dus gemist. Ik ben zo slim XD Kun je niet met de leerkracht afspreken om het een andere keer te doen dan? c: Ja dat moet ik dus morgen doen, maar ze hebben het ook helemaal niet op mijn rooster gezet |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 8 nov 2016 - 16:43 | |
| - Lola schreef:
- Winddancer schreef:
- Lola schreef:
- Winddancer schreef:
- Lola schreef:
- Winddancer schreef:
- Lola schreef:
Mondeling tekenen? Hoe doe je dat? :') Praten over je schetsen en eindwerken enzo Coowl. Is het like een kunst school ding? (ik heb geen idee wat je het zou noemen in Nederland, sorry xD) Neej, maar ik heb het dus gemist. Ik ben zo slim XD Kun je niet met de leerkracht afspreken om het een andere keer te doen dan? c: Ja dat moet ik dus morgen doen, maar ze hebben het ook helemaal niet op mijn rooster gezet Tsja, da's dom natuurlijk. gewoon de hele situatie uitleggen, moet 'ie wel begrijpen toch? ^^ |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 8 nov 2016 - 16:45 | |
| - Winddancer schreef:
- Lola schreef:
- Winddancer schreef:
- Lola schreef:
- Winddancer schreef:
- Lola schreef:
- Winddancer schreef:
- Lola schreef:
Mondeling tekenen? Hoe doe je dat? :') Praten over je schetsen en eindwerken enzo Coowl. Is het like een kunst school ding? (ik heb geen idee wat je het zou noemen in Nederland, sorry xD) Neej, maar ik heb het dus gemist. Ik ben zo slim XD Kun je niet met de leerkracht afspreken om het een andere keer te doen dan? c: Ja dat moet ik dus morgen doen, maar ze hebben het ook helemaal niet op mijn rooster gezet Tsja, da's dom natuurlijk. gewoon de hele situatie uitleggen, moet 'ie wel begrijpen toch? ^^ Ja we hadden wel zo'n brief ofz daarover maar die had ik niet dusja, dan shiet ik ook niet veel op. |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 8 nov 2016 - 16:47 | |
| Tsja. Hopelijk kan je het een andere keer doen dan hee :') |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|