|
| Bo//B//Botje 64 Actief
| |
| Onderwerp: You, I dont like you zo 6 nov 2016 - 20:47 | |
| "Vanaf nu is Shark jullie commander."Het rode katertje bleef de stem van Claw maar horen. Shark als nieuwe commander? Hij wist dat Claw soms gekke ideeën had, maar dit ging te ver. Hoe kon hij dat mormel kiezen inplaats van Pearl? Hij zou beter zijn geweest. Mopperend liep Kronos rond door de Twoleg place. Zijn broer zou de verantwoordelijkheden beter aan gekund hebben. Zijn nagels waren uitgeklapt en hakte gras in de ronte. "Shark dit, Shark dat-" Gromde hij terwijl een grasspriet op zijn kop bellande. "Pearl zou veel beter geweest zijn dan die mislukte kittypet." Hoe kon Claw verwachtte dat hij daar naar luisterde?
Shark
|
| | | Freedje 2403 Actief
| |
| Onderwerp: Re: You, I dont like you di 8 nov 2016 - 19:48 | |
| Shark keek met samengeknepen ogen naar het nest waar hij vroeger gewoond had. Soms verwachtte hij wel eens dat hij zijn zusje terug zou tegenkomen, maar schijnbaar bleek daar nu een andere kittypet te wonen. Een kittypet die geen idee had dat daar ooit een moord was gebeurd, twee zelfs. Shark trok kort met zijn oortje en draaide zich om toen de kittypet naar hem keek. Dik scharminkel dat het was. Was hij even blij dat hij niet meer in dat nest woonde. Misschien waren zijn Twolegs wel verhuisd of zo, waren ze naar een ander nest getrokken omdat ze het gevoel hadden dat hun katten daar niet meer veilig zouden zijn. Twee van de vijf katten waren immers weggelopen, één had het overleefd en de andere twee waren vermoord. Shark wist dat zijn Twolegs nooit zouden weten dat hij het had gedaan, want daar zagen ze hun katten niet voor aan. Ze dachten dat hun katten lieve diertjes waren en gingen er waarschijnlijk van uit dat het gewoon een ongelukje was geweest. Shark draaide zijn kopje en besloot om weg te gaan. Met zijn klauwen vond hij een weg naar boven en liep over het dak van zo’n nest toen hij onder zich gemompel hoorde en zijn naam hoorde vallen. Shark keek naar beneden en keek met een kille blik naar de tom die daar liep. Hij kende de young one wel. Het was Kronos, het broertje van die verrader Pearl. Shark kneep kort zijn ogen samen toen hij hoorde wat er over hem gezegd werd. Hm. Daar moest hij toch wel even reactie op gaan geven. En dus sprong hij van een laag muurtje naar een vuilniscontainer en sprong vervolgens naar de grond toen zodat hij voor Kronos belandde. ‘Wel wel,’ sprak hij met een kille stem. ‘Wat hoor ik daar allemaal? Had Pearl een betere deputy volgens jou geweest, hm? Ik denk het niet, kleintje. Pearl heeft de Elite verraden en is daarvoor zeer hard gestraft geweest. Lijkt me niet zo’n voorbeeldige deputy, denk jij wel dan?’ Hij keek met een lichtelijk spottende blik naar de tom, maar daarna veranderde zijn blik in kil. ‘Jij hebt, net als alle anderen trouwens, gewoon te accepteren dat ik je nieuwe deputy ben. Als ik je nog één keer zo’n grote bek op hoor zetten dan zwaait er wat. Dit is je laatste waarschuwing.’
|
| | | Bo//B//Botje 64 Actief
| |
| Onderwerp: Re: You, I dont like you wo 9 nov 2016 - 21:49 | |
| ‘Wat hoor ik daar allemaal? Had Pearl een betere deputy volgens jou geweest, hm? Ik denk het niet, kleintje. Pearl heeft de Elite verraden en is daarvoor zeer hard gestraft geweest. Lijkt me niet zo’n voorbeeldige deputy, denk jij wel dan?’ Hij schrok zich kapot van de commander die ineens achter hem stond en zijn rode vacht vormde een rode kraag om zijn kop heen. ‘Jij hebt, net als alle anderen trouwens, gewoon te accepteren dat ik je nieuwe deputy ben. Als ik je nog één keer zo’n grote bek op hoor zetten dan zwaait er wat. Dit is je laatste waarschuwing.’ Zachtjes grinnikte de kleine kater. Naar hem luisteren? Shark kon zijn kont kussen. "Nee." Mauwde het katertje. "Ik luister alleen naar Pearl." Zei hij vastbesloten. Misschien dat zijn grote bek voor problemen zou zorgen, maar daar gaf hij niet om. Hij zou zijn mening verdedigen, en zijn broer. |
| | | Freedje 2403 Actief
| |
| Onderwerp: Re: You, I dont like you ma 14 nov 2016 - 20:38 | |
| Ugh. Hij had kunnen verwachten dat familie elkaar onvoorwaardelijk zou steunen en dan vooral familie met klaarblijkelijk dezelfde ideeën. Hij begreep er niets van. Als hij een broer had zitten in de Elite die zich misdroeg en die de Elite zelfs verraadde, dan wist hij wel beter dan tegen de gloednieuwe deputy zijn gal uit te spuwen. Shark kon zich sowieso niet voorstellen dat hij, als hij een broer zoals Pearl had, de tom dan ook maar op één manier zou steunen, maar je had natuurlijk altijd van die tere zieltjes die elkaar per se moesten volgen in hun mening. En het feit was dat als deze tom zijn ideeën voort zou zetten dat hij een groot probleem had. Shark was niet meer zo heel tolerant zoals in het begin en hij zou het zeker niet pikken om uitgedaagd te worden door een young one, door de broer van een verrader. Hij kon Kronos natuurlijk naar het midden van het camp slepen en roepen dat hij net zo’n verrader was als zijn broer Pearl, maar hij dacht niet dat hij veel steun zou krijgen. Het werd tijd dat de Elite cats eens wat meer naar hem op zou kijken en Kronos was daar het perfecte begin van. De tom ontblootte zijn tanden naar de young one en liet zijn klauwen uit zijn hulzen gaan. ‘Dat was je laatste waarschuwing,’ sprak hij tegen de tom. ‘Je zal merken dat het je duur zal komen te staan omdat je enkel naar je lieve broer Pearl wil luisteren. Je zal merken dat het je daar zal komen te staan dat je mij als je deputy negeert.’ Daarna sprong hij tegen Kronos aan zodat hij uit balans werd gebracht en haakte vervolgens in een geleerde beweging zijn poten onder die van Kronos. Hij liet vervolgens zijn klauw tergend langzaam over Kronos’ zij gaan zodat er een heuse wonde ontstond. Klein vuil mormel dat het was.
|
| | | | Onderwerp: Re: You, I dont like you | |
| |
| | | |
| Permissies van dit forum: | Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
| |
| |
| |