128 Actief
| |
| Onderwerp: . ASHPAW . zo 14 aug 2011 - 11:29 | |
|
. ASHPAW
NAAM: Ashpaw LEEFTIJD: 6 Manen VORIGE NAMEN: Ashkit CLAN: Thunderclan RANG: Apprentice MENTOR: x GESLACHT: Tom SEIZOEN GEBOREN: Lente
. APPEARANCE
BOUW: Ashpaw is ietwat aan de kleine kant, maar hij is nog niet volledig uitgegroeid; dus hij zal zijn leeftijdsgenoten wel weer inhalen. Ondanks het feit dat hij slank is lijkt hij best mollig door zijn dikke vacht, en niemand zou ook verwachten dat hij lenige spieren heeft; aangezien hij de nare gewoonte heeft om werkelijk over alles te struikelen. RAS: Unknown VACHTKLEUR: Grijs VACHTLENGTE: Halflang [In de winters lang] VACHTPATROON: Zijn snoet is iets donkerder, zijn poten, staart en oren ook NEUS: Zwart POOTKUSSENTJES: Zwart
. INSIDE
LIKES: Groenblad, de zon, wolkenkijken, dagdromen, rust, stilte ‘nd more. DISLIKES: Bladkaal ‘nd bladval, regen, sneeuw, herrie, drukte, modder ‘nd more. INNERLIJK: Ashpaw is een vrij rustige kater. Hij zegt niet echt veel, vooral omdat hij nooit een vaste mening over iets heeft en erg buigzaam is hierin. Hij vindt de woorden van de anderen altijd erg goed en geeft zich snel gewonnen als hij in een discussie zit. Hoewel hij niet veel praat, denk hij wel veel na. Hij heeft ook de neiging om weg te zinken in zijn eigen gedachtes, dagdroomt nogal veel. Door zijn afwezigheid struikelt hij vaak, of botst hij tegen iemand op. Hierdoor wordt hij dus als onhandig gezien. Hij schaamt zich altijd een beetje voor zijn afwezigheid, probeert ook op te letten; maar dat is gemakkelijk gezegd dan gedaan. Hij heeft ook de gewoonte gemaakt om zich voor werkelijk alles te verontschuldigen. Aangezien hij dit vaak moest doen als kitten omdat hij altijd tegen Jan en alleman aanbotste. KARAKTEREIGENSCHAPPEN: Onhandig, zwijgzaam, afwezig, verlegen, rustig ‘nd vriendelijk.
. BONDS
MOEDER: Greenleaf [Niet in RPG] VADER: Rainfall [Niet in RPG] BLOEDVERWANTEN: x CRUSH: x PARTNER: x KENNISSEN: x
. FACTS
* Er is al afgesproken dat Ashpaw vrienden gaat worden met Foxpaw, maar ze staat nog niet bij zijn kennissen omdat ik nog niet met hem heb geRPG’d. * Ashpaw is niet zoals de Ashpaw/Ashfur in de boeken. Hij is mijn Ashpaw [Lekker pûh] * Ik weet nog geen Warrior naam voor hem, maar stel dat het Ashfur wordt; hij is en blijft míjn Ashpaw. En niet die uit de boeken. |
|
|