|
|
Sans 4445 Actief “Something about her is so tempting to look at. Her anger has a childish aura as if she isn’t made of real evil; just a bratty princess playing with her toy fangs.”
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 6 nov 2016 - 20:25 | |
| - Rousepaw schreef:
Wedden dat die om 23:59 pas komen? DAT ZEI IK DUS OOK !!IUDHFOEWN!! |
|
| |
Nynke 2345 Actief ➤ Snow reminded me of the beauty and mystery of creation, of the essential joy that is life.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 6 nov 2016 - 20:27 | |
| aawh, poor you Buns :c maar dan zie je het morgen wss wel |
|
| |
Bunny 2607 Actief "They say there are two really loud noises in the world - a bang when you expected a click, and a click when you needed a bang"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 6 nov 2016 - 20:27 | |
| - Snowpaw. schreef:
- aawh, poor you Buns :c maar dan zie je het morgen wss wel
Maar morgen moet ik eerst een hele dag naar school (met nog een stom extra lesuur want het is maandag) voor ik het ga zien dan nooo :c |
|
| |
Beertje 1585 Actief She's my queen
from this day until
my last day
.
| CAT'S PROFILEAge: Full of stars (33 moons) ♡Gender: She-cat ♀Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 6 nov 2016 - 20:28 | |
| - Brat schreef:
- Rousepaw schreef:
Wedden dat die om 23:59 pas komen? DAT ZEI IK DUS OOK !!IUDHFOEWN!! :c *cries softly* ♡ |
|
| |
Nynke 2345 Actief ➤ Snow reminded me of the beauty and mystery of creation, of the essential joy that is life.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 6 nov 2016 - 20:28 | |
| - Winddancer schreef:
- Snowpaw. schreef:
Maar morgen moet ik eerst een hele dag naar school (met nog een stom extra lesuur want het is maandag) voor ik het ga zien dan nooo :c Dan kijk je voor je gaat ontbijten? |
|
| |
Bunny 2607 Actief "They say there are two really loud noises in the world - a bang when you expected a click, and a click when you needed a bang"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 6 nov 2016 - 20:30 | |
| - Snowpaw. schreef:
- Winddancer schreef:
- Snowpaw. schreef:
Maar morgen moet ik eerst een hele dag naar school (met nog een stom extra lesuur want het is maandag) voor ik het ga zien dan nooo :c Dan kijk je voor je gaat ontbijten? Ik heb maar een halfuur 's ochtends omdat ik eigenlijk echt laat opsta maar ik heb veel slaap nodig en s ochtends heb ik dus geen tijd om te kijken (a) |
|
| |
2815 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 6 nov 2016 - 20:31 | |
| - Chivypaw schreef:
- Brat schreef:
- Rousepaw schreef:
Wedden dat die om 23:59 pas komen? DAT ZEI IK DUS OOK !!IUDHFOEWN!! :c *cries softly* Urghhhhhh..... ik kan de spanning niet meer aan :c tnx Bunny :3 - Stuff:
|
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 6 nov 2016 - 20:32 | |
| - Mazerunner schreef:
- Chivypaw schreef:
- Brat schreef:
- Rousepaw schreef:
Wedden dat die om 23:59 pas komen? DAT ZEI IK DUS OOK !!IUDHFOEWN!! :c *cries softly* Urghhhhhh..... ik kan de spanning niet meer aan :c : ( en het allerergste is dat Nath en Bo het al weten hahah |
|
| |
The A Doc 3682 Afwezig "Whatever"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 6 nov 2016 - 20:33 | |
| Hurhur Rip Augurkielurkie - ♥:
|
|
| |
| |
| En ze zijn zo gemeen om het zo lang verborgen te houden (a) De deadline was vrijdag guys :')))))) cries softly |
|
| |
Freedje 478 Actief
| |
| Wat een gedoe om wat kittens, zeg xD Ik snap dat jullie benieuwd zijn en al, maar om daar nu heel de avond het over te hebben in de AOT...? Jullie zien de uitslag vanzelf wel, lieve kinders ^^ |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 6 nov 2016 - 20:34 | |
| Ik vind het best mooi ze zo te zien haha
Rip Augurkielurkie - ♥:
|
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 6 nov 2016 - 20:35 | |
| - Fernpaw. schreef:
- Wat een gedoe om wat kittens, zeg xD Ik snap dat jullie benieuwd zijn en al, maar om daar nu heel de avond het over te hebben in de AOT...? Jullie zien de uitslag vanzelf wel, lieve kinders ^^
We know, we know. laat ons, we hebben geen leven okay xD |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 6 nov 2016 - 20:36 | |
| - Winddancer schreef:
- En ze zijn zo gemeen om het zo lang verborgen te houden (a)
De deadline was vrijdag guys :')))))) cries softly HAHAH ergens vind ik het ook best wel grappig lmao |
|
| |
Freedje 478 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 6 nov 2016 - 20:37 | |
| - Winddancer schreef:
- Fernpaw. schreef:
- Wat een gedoe om wat kittens, zeg xD Ik snap dat jullie benieuwd zijn en al, maar om daar nu heel de avond het over te hebben in de AOT...? Jullie zien de uitslag vanzelf wel, lieve kinders ^^
We know, we know. laat ons, we hebben geen leven okay xD Dan ga wat doen met jullie levens aaaaaaaah |
|
| |
| |
| - Snowpaw. schreef:
- Winddancer schreef:
- En ze zijn zo gemeen om het zo lang verborgen te houden (a)
De deadline was vrijdag guys :')))))) cries softly HAHAH ergens vind ik het ook best wel grappig lmao Geduld schatjes <3 Ff janken voor Snowdrop, alle haat voor der YAAAA <3 Rip Augurkielurkie - ♥:
|
|
| |
Freedje 478 Actief
| |
| Shark ontvangt atm ook heel veel haat
Just deal with it xD |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 6 nov 2016 - 20:38 | |
| - Fernpaw. schreef:
- Shark ontvangt atm ook heel veel haat
Just deal with it xD Nee het zal nog erger worden voor der hurhur eig moest ze gwn bij bc gaan, iedereen gelukkig XD Rip Augurkielurkie - ♥:
|
|
| |
Sans 4445 Actief “Something about her is so tempting to look at. Her anger has a childish aura as if she isn’t made of real evil; just a bratty princess playing with her toy fangs.”
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 6 nov 2016 - 20:39 | |
| - Lurkingshade schreef:
- Fernpaw. schreef:
- Shark ontvangt atm ook heel veel haat
Just deal with it xD Nee het zal nog erger worden voor der hurhur
eig moest ze gwn bij bc gaan, iedereen gelukkig XD houd ze het daar wel vol? xD |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 6 nov 2016 - 20:39 | |
| - Fernpaw. schreef:
- Winddancer schreef:
- Fernpaw. schreef:
We know, we know. laat ons, we hebben geen leven okay xD Dan ga wat doen met jullie levens aaaaaaaah Maar Warrior Cats is mijn leven hahah xD |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|