| Onderwerp: Tekening Snowflame wo 2 nov 2016 - 23:13 | |
| Ik wilde toch eventjes met jullie deze tekening delen die ik pas heb gemaakt. Hij hangt nu aan mijn muur en ben er best wel happy mee! Dit was de eerste keer dat ik met kleurpotloden (Faber-castell) gewerkt heb en bevalt me heel goed! De kleuren vind ik er alleen niet heel erg uitspringen maar ik heb inmiddels al gemerkt dat dat heel erg aan het papier ligt. Snowflame is tevens mijn kat Jiro, dus als je met deze tekening aan de haal gaat weet ik je te vinden hoor ;P Wat vinden jullie ervan? Met stukje meer oefening wil ik misschien meer Warrior cats gaan tekenen! https://2img.net/h/oi65.tinypic.com/2yzanfa.jpg -Rolinka |
|
Liz 516 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Tekening Snowflame wo 2 nov 2016 - 23:15 | |
| Wow, vindt hem echt goed gelukt! ^^ |
|
FiredanceWarrior Goddess Lightning
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
| CAT'S PROFILEAge: 108 Moons OldGender: She-cat ♀Rank: Senior warrior |
| Onderwerp: Re: Tekening Snowflame wo 2 nov 2016 - 23:16 | |
| Super nice! Ik ben echt een ramp met kleurpotloden x"D, dus k vind t heel knap! |
|
| Onderwerp: Re: Tekening Snowflame wo 2 nov 2016 - 23:19 | |
| Dankjullie! Ja ik wist ook niet zo goed wat ik er eerst mee moest hoor haha! Normaal werk ik gewoon met grafiet. Kleurpotloden tekenen sowieso anders maar super leuke uitdaging. Waar werk jij mee? Ik zag al wat van je art langs komen en ziet er super gaaf uit! |
|
FiredanceWarrior Goddess Lightning
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
| CAT'S PROFILEAge: 108 Moons OldGender: She-cat ♀Rank: Senior warrior |
| Onderwerp: Re: Tekening Snowflame wo 2 nov 2016 - 23:21 | |
| Dankje! Ik werk voornamelijk digitaal, al schets ik ook veel op gewoon papier. Maar echt grote tekeningen voornamelijk op de computer. Photoshop + SAI en dan heb ik een gewoon bamboo tablet en een cintiq tablet sinds kort. Op papier met potloden heb ik gewoon te weinig gedaan om echt de trucjes en technieken ervan te kennen x'D |
|
2815 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Tekening Snowflame wo 2 nov 2016 - 23:26 | |
| Ziet er echt heel mooi uit :3
nu heb ik zin om zelf ook met kleurpotloden te leren werken :") |
|
Demi 1896 Afwezig "I was not born to be forced. I will breathe after my own fashion. Let us see who is the strongest."
| |
| Onderwerp: Re: Tekening Snowflame wo 2 nov 2016 - 23:28 | |
| Jeetje, wauw! Hij is echt heel mooi! uwu
|
|
| Onderwerp: Re: Tekening Snowflame wo 2 nov 2016 - 23:38 | |
| @Firedance Aaah dan zijn we echt het tegenovergestelde! Ik kan dus echt totaaaal niet met digital art om gaan haha. Je hebt dan ook wel de benodigde spullen erbij gefixt! Mag ook wel als je er talent voor hebt (: @Mazerunner Ik zou zeggen... Wat houd je tegen Gewoon gaan met die banaan hoppaa! @Quietstep Dankjewel <3 ben er stiekem ook wel een beetje trost op haha |
|
| Onderwerp: Re: Tekening Snowflame | |
| |
|