|
|
The A Doc 3682 Afwezig "Whatever"
| |
| Onderwerp: Re: » thank you [kittens] do 1 dec 2016 - 22:04 | |
| - Softkit, schreef:
- - Sorry voor de dp -
Mogen we met de kittens posten? Ik dacht van wel, maar wilde het toch voor de zekerheid even vragen c: Ik heb dit even aan Bun gevraagd en er zal eerst nog een topic in het kamp komen waar ze toekomen, dit zal wss morgen komen ^^ Dan staan we vrij te posten ^^ |
|
| |
{ Loïs 124 Actief "Oh! Can I show you what I'm proudest of?"
| |
| Onderwerp: Re: » thank you [kittens] do 1 dec 2016 - 22:06 | |
| - Lurkingshade schreef:
- Softkit, schreef:
- - Sorry voor de dp -
Mogen we met de kittens posten? Ik dacht van wel, maar wilde het toch voor de zekerheid even vragen c: Ik heb dit even aan Bun gevraagd en er zal eerst nog een topic in het kamp komen waar ze toekomen, dit zal wss morgen komen ^^ Dan staan we vrij te posten ^^ Oké, top! Dankje C: |
|
| |
Dieuw 1679 Actief
| |
| Onderwerp: Re: » thank you [kittens] wo 7 dec 2016 - 21:04 | |
| De kittens zijn vrij om te posten! Ze zijn wel slechts nog maar een paar daagjes oud, dus kunnen eigenlijk niet zo veel ;D |
|
| |
Bunny 2607 Actief "They say there are two really loud noises in the world - a bang when you expected a click, and a click when you needed a bang"
| |
| Onderwerp: Re: » thank you [kittens] do 8 dec 2016 - 15:00 | |
| |
|
| |
7 Actief
| |
| Onderwerp: Re: » thank you [kittens] vr 9 dec 2016 - 21:33 | |
| hey
ben hier pas nieuw en heb een kat die Sunkit heet ze zoekt momenteel nog ouders ze is een tricolor met groene ogen
|
|
| |
The A Doc 3682 Afwezig "Whatever"
| |
| Onderwerp: Re: » thank you [kittens] vr 9 dec 2016 - 22:37 | |
| He daar Sunbeam en welkom allereerst! Ik moet jammer genoeg melden dat de kittens voor dit nestje al zijn gekozen en we dus geen kittens meer aannemen. Misschien is het handig zelf een topicje te maken om ouders te zoeken of te wachten op een evt nestje die nog komt om een kitten aan te melden, dit kan je vinden onder het tabje adoptions ^^
Also geen intentie naar modgedrag toe, wil gwn even helpen en ben mede verantwoordelijk voor dit nestje |
|
| |
7 Actief
| |
| Onderwerp: Re: » thank you [kittens] za 10 dec 2016 - 13:35 | |
| jammer, maar nog 1 probleempje: ik heb geen flauw idee hoe je zelf een topic moet maken! |
|
| |
Renske 650 Actief “Listen, smile, agree, and then do whatever the f*ck you were gonna do anyway.”
| |
| Onderwerp: Re: » thank you [kittens] di 14 feb 2017 - 20:44 | |
| leeft dit nog?
Zo ja? Ik zou Settled graag weer actief maken en kunnen ze dan ouder worden (2 maanden?)
en ik wil nog steeds weten wie de vader is ;o
|
|
| |
Nath 198 Actief
| |
| Onderwerp: Re: » thank you [kittens] di 14 feb 2017 - 20:49 | |
| Ja dit leeft nog! hoop ik tho xD Nee maar even serieus, atm heb ik even niet heel veel inspiratie voor Ember dus ik heb even een pauzetje met hem, maar sws mag de leeftijd omhoog, omdat ze ongeveer even oud zijn als het nestje van Rough en Lurking, dus twee maanden is top. Ga gewoon lekker posten, en wss zal ik oevr een tijdje wel weer actief met m worden! En over de vader, ik denk tbh dat dat binnenkort wel onthult wordt, maar dan moet ik even de spelers van de ouders bumpen. Hoe zit het eigenlijk met de andere kittens? |
|
| |
Renske 650 Actief “Listen, smile, agree, and then do whatever the f*ck you were gonna do anyway.”
| |
| Onderwerp: Re: » thank you [kittens] di 14 feb 2017 - 20:51 | |
| Nee prima. Ik ga dan gewoon mijn eigen ding doen en gooi ik de leeftijd omhoog! En neem je tijd met Ember! ik ben ook echt 2 maanden afwezig geweest hoor oeps |
|
| |
Bunny 2462 Actief I don't wanna be me anymore
| |
| Onderwerp: Re: » thank you [kittens] di 14 feb 2017 - 21:19 | |
| Ja, wind is ook minder actief op het moment omdat ik moeilijk met haar kan posten, maar dat betert wel weer xD en sinds iedereen de leeftijd omhoog bumpt word het miss tijd dat wind & co zelf ook nog eens omhoog gaan, maar daarvoor moet ik iedereen es pm'en (en zien dat ik zelf nog geen pm heb gekregen oeps xD) |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: » thank you [kittens] za 18 feb 2017 - 19:14 | |
| Dus kittens op 2 maanden? c: |
|
| |
Bunny 2462 Actief I don't wanna be me anymore
| |
| Onderwerp: Re: » thank you [kittens] zo 19 feb 2017 - 12:49 | |
| |
|
| |
Sean 296 Actief I may be as pretty as an angel, but I sure as hell ain't one.
| |
| Onderwerp: Re: » thank you [kittens] vr 21 apr 2017 - 1:37 | |
| |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: » thank you [kittens] wo 3 mei 2017 - 11:09 | |
| Mag de leeftijd ondertussen op 3/4 maanden? c: |
|
| |
Sean 296 Actief I may be as pretty as an angel, but I sure as hell ain't one.
| |
| Onderwerp: Re: » thank you [kittens] wo 3 mei 2017 - 11:16 | |
| |
|
| |
{ Loïs 281 Actief
| |
| Onderwerp: Re: » thank you [kittens] do 22 jun 2017 - 9:22 | |
| Zullen we de leeftijd iedere maand omhoog doen? Dus dan zouden ze in augustus 5 moons worden <3 Ik kan niet wachten tot ze apprentice-leeftijd krijgen |
|
| |
Bunny 415 Actief "Small steps every day"
| |
| Onderwerp: Re: » thank you [kittens] do 22 jun 2017 - 10:34 | |
| Jup, dat vind ik goed <3 Ik heb btw Littlekit overgenomen van Butter ^^ |
|
| |
SettledstarCatministrator
Renske 2612 Actief Even dust was made to settle. And if we’re made of dust, then what makes us any different?
| |
| Onderwerp: Re: » thank you [kittens] do 31 jan 2019 - 21:34 | |
| Hoi, ik leef ook nog. Sorry dat ik inactief was, maar ik zou graag Settled weer actief maken! Ik denk dat ik redelijk up to date ben met de huidige situatie. :')
Zijn er nog veel mensen van dit nestje actief? |
|
| |
Bunny 415 Actief "Small steps every day"
| |
| Onderwerp: Re: » thank you [kittens] vr 1 feb 2019 - 12:07 | |
| Ah, ben blij om je weer te zien <3 Ik ben iig actief met Littlepaw en ik denk dat Bo van plan was om Quailpaw oftewel weg te geven oftewel zelf actief te maken! Lolo met Softpaw leeft ook nog maar ik weet niet in hoeverre zij van plan was om haar actief te maken c: Ik ben altijd geïnteresseerd in een topicje met little en settled |
|
| |
| Onderwerp: Re: » thank you [kittens] | |
| |
|
| |
|