|
xx 76 Afwezig Love
| |
| Onderwerp: Hardcore princess [GZ] di 1 nov 2016 - 20:26 | |
| Ik zoek wat vrienden voor mijn lil bean Dovefeather, ze is een erg loyale Riverclanner en zult niet snel vrienden worden met katten buiten de clan, praatjes met andere heeft ze geen problemen mee maar zoals in de warrior code beschreven staat is vriendschap buiten de clan verboden en deze poes houd zich wel is streng aan de regeltjes. Afgezien dat is ze heel erg sociaal en vriendelijk. Ze behandelt iedereen met veel respect en is erg moeilijk boos te krijgen, awel ze haar mondje durft te gebruiken als je haar kwaad maakt of beledigt. Ondanks alles is de poes toch echt een behoorlijke binnenveter als het gaat om haar privé leven en praat er dus niet snel over.
Ik zoek dus nu enkel vrienden voor haar, het liefst warriors van ongeveer haar leeftijd. Maar natuurlijk zijn jongeren katten ook altijd welkom <3
Extra Daarnaast zoek ik 1 erg goeie vriendin buiten RC die elkaar pas zullen ontmoeten en bevriend zullen raken, Dovefeather zou dan voor het eerst de regels breken en vaak het kamp/terratroium uitsneaken om af en toe ergens af te spreken om elkaar zo nu en dan te zien, hun vriendschap zou dan echt in de RPG opbloeien en Dove gaat op een gevende moment zich echt vastklammen aan deze kat omdat ze haar haar leven toevertrouwd. Echter loopt alles in de soep als de poes in de gaten krijgt dat ze gevoelens krijgt voor haar vriendin en begint ongemakelijk en aftand doen waardoor er ruzie ontstaat waar hun vriendschap dan uiteindelijk heen gaat zullen we dan wel zien, alles is bij mogelijk in de RPG c: |
|
| |
|-/annah 962 Actief Cause I, used to believe in justice
| |
| |
| |
Julia 6308 Afwezig The way surviving hard winters makes a tree grows stronger, the growth rings inside it tighter
| |
| Onderwerp: Re: Hardcore princess [GZ] di 1 nov 2016 - 20:32 | |
| Ik heb Creamy of Honey voor je c: I'm hunting with StarClan#ButterForPresident |
|
| |
:.: it begins with M and ends with an S: Maris :.: 10 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Hardcore princess [GZ] di 1 nov 2016 - 20:35 | |
| |
|
| |
xx 76 Afwezig Love
| |
| Onderwerp: Re: Hardcore princess [GZ] di 1 nov 2016 - 20:37 | |
| @Hannah; Zullen we een topicje doen om te kijken als het klikt? ^^ @Julia; Honey klinkt goed! Misschien een topicje doen? c;
@Isis; Ruby is een jongen plus een bloodclanner xD denk niet dat dat werkt tbh
|
|
| |
♡ 491 Actief But I wouldn't do it anyway
Or at least that's what I say
| |
| |
| |
Julia 6308 Afwezig The way surviving hard winters makes a tree grows stronger, the growth rings inside it tighter
| |
| Onderwerp: Re: Hardcore princess [GZ] di 1 nov 2016 - 20:49 | |
| Is goed :3 Wie maakt? I'm hunting with StarClan#ButterForPresident |
|
| |
xx 76 Afwezig Love
| |
| Onderwerp: Re: Hardcore princess [GZ] di 1 nov 2016 - 20:53 | |
| Zou jij hem willen openen <3? |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Hardcore princess [GZ] di 1 nov 2016 - 20:58 | |
| Ja is goed. Ik zal de link sturen als ik hem gemaakt heb. I'm hunting with StarClan#ButterForPresident |
|
| |
xx 76 Afwezig Love
| |
| Onderwerp: Re: Hardcore princess [GZ] do 3 nov 2016 - 12:33 | |
| Nog mensjes die vriendjes wil worden met Dovie? c: |
|
| |
~Butter(fly)~ 3426 Actief ~Waiting Hurts. Forgetting Hurts. But not knowing which decision to take can sometimes be the most painful.~
| |
| Onderwerp: Re: Hardcore princess [GZ] do 3 nov 2016 - 12:36 | |
| Misschien Oceanbreeze? Ze is oud voor haar leeftijd. |
|
| |
xx 76 Afwezig Love
| |
| Onderwerp: Re: Hardcore princess [GZ] do 3 nov 2016 - 12:39 | |
| Ofcourse :3 jong en oud zijn altijd welkom Misschien een topicje doen? |
|
| |
~Butter(fly)~ 3426 Actief ~Waiting Hurts. Forgetting Hurts. But not knowing which decision to take can sometimes be the most painful.~
| |
| Onderwerp: Re: Hardcore princess [GZ] do 3 nov 2016 - 12:41 | |
| - Dovefeather schreef:
- Ofcourse :3 jong en oud zijn altijd welkom
Misschien een topicje doen? Prima. Wil jij starten? (ze is wel Queen dus blijft waarschijnlijk niet te lang weg al is er ook veel drama dus wil ze vast wel even adem halen.) |
|
| |
xx 76 Afwezig Love
| |
| Onderwerp: Re: Hardcore princess [GZ] do 3 nov 2016 - 12:48 | |
| - Oceanbreeze schreef:
- Dovefeather schreef:
- Ofcourse :3 jong en oud zijn altijd welkom
Misschien een topicje doen? Prima. Wil jij starten? (ze is wel Queen dus blijft waarschijnlijk niet te lang weg al is er ook veel drama dus wil ze vast wel even adem halen.) Komt voor elkaar ;3 vanavond stuur ik je het linkje |
|
| |
Blurryface 70 Actief But I got you this rose
And I need to know
Will you let it die
Or let it grow?
| |
| |
| |
| Onderwerp: Re: Hardcore princess [GZ] | |
| |
|