We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 2 nov 2016 - 20:26
Shark schreef:
Nightthorn schreef:
Shark schreef:
#Renske: Zelfs als Asp kreupel op de grond ligt zal Jay door blijven gaan xD
--
Yeah well, de bedoeling is juist dat Jay NIET op Jayfeather lijkt xD
Oh sure. Hij moet niet op Jayfeather lijken. Dus kiezen we een grijze tabby met blauwe ogen die ook nog eens altijd chaggie is omdat de rest vab de wereld vooroordelen heeft
En Dragonfire lijkt mij echt de most amazing warriornaam ooit,
De vacht was per ongeluk xD En hij is niet altijd chaggie wat denk je wel niet van hem :c En voor de rest verschilt hij behoorlijk. Niet zeuren
Verschillen zoals.... ? xd
Anyways, wat zijn eigk jouw postdagen voor welke kat?
Gravelsmoke ~ Nightthorn ~ Silverdew
PM's naar Silverdew
The Devil Within Digital Daggers
Evernight
Member
Jacqy 49 Actief v o l t i s u b i t o
[lt.]: turn the page quickly.
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 2 nov 2016 - 20:28
.Lionpaw schreef:
ik heb ook echt heel veel mooie namen achterliggen maar niet voor haar hnnngg
help me daar ook maar mee. Ik maar huilen van jaloersheid op de namen Nevermind en Heave o3o ik weet nog dat ik heel jaloers was toen ik hier net begonnen was op Glowstick xD (<'3)
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 2 nov 2016 - 20:37
Wow ik kom er nu pas achter dat Shikra de enige kat was van Mims dat overgenomen is :'D she's a lucky girl
moet ik me hierdoor goed of slecht voelen? XD
anyone can dream through the night but only some can dream with eyes wide they will proclaim you a fool and it reminds you to do anything and everything to prove them a liar
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 2 nov 2016 - 20:41
Nightthorn schreef:
Shark schreef:
Nightthorn schreef:
Shark schreef:
#Renske: Zelfs als Asp kreupel op de grond ligt zal Jay door blijven gaan xD
--
Yeah well, de bedoeling is juist dat Jay NIET op Jayfeather lijkt xD
Oh sure. Hij moet niet op Jayfeather lijken. Dus kiezen we een grijze tabby met blauwe ogen die ook nog eens altijd chaggie is omdat de rest vab de wereld vooroordelen heeft
En Dragonfire lijkt mij echt de most amazing warriornaam ooit,
De vacht was per ongeluk xD En hij is niet altijd chaggie wat denk je wel niet van hem :c En voor de rest verschilt hij behoorlijk. Niet zeuren
Verschillen zoals.... ? xd
Anyways, wat zijn eigk jouw postdagen voor welke kat?
Eh... de geschiedenis, zijn karakter op één ding na, zijn familie...? idk...? xD
Dat verschilt nogal, maar ik probeer elke kat wel één keer in de week te doen. Why? (:
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 2 nov 2016 - 20:46
Butterstar schreef:
Shikrawing schreef:
Wow ik kom er nu pas achter dat Shikra de enige kat was van Mims dat overgenomen is :'D she's a lucky girl
moet ik me hierdoor goed of slecht voelen? XD
ik heb nog een kleine hoop voor de andere die nog niet vermoord gaan worden T_T
At least I saved one of them Mims XD
anyone can dream through the night but only some can dream with eyes wide they will proclaim you a fool and it reminds you to do anything and everything to prove them a liar
Sans 4445 Actief “Something about her is so tempting to look at. Her anger has a childish aura as if she isn’t made of real evil; just a bratty princess playing with her toy fangs.”
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 2 nov 2016 - 20:57
Ik ga morgen wel verder met haar karaktertopicje
ff posten en then up to bed
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 2 nov 2016 - 21:21
Truste people
Rest, drink enough water, eat well
The lesson from Hannah ^^
Take care of yourself, you toddlers
Anyway,
bye
Snowdance
StarClan
Nynke 2345 Actief ➤ Snow reminded me of the beauty and mystery of creation, of the essential joy that is life.
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 2 nov 2016 - 21:48
ik ga mn bedje in. Morgen miss posten gnight <3
One voice may speak you false, but in many there is always truth to be found.
Brat
Member
Sans 4445 Actief “Something about her is so tempting to look at. Her anger has a childish aura as if she isn’t made of real evil; just a bratty princess playing with her toy fangs.”