|
|
xx 76 Afwezig Love
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 1 nov 2016 - 17:55 | |
| Ik kon het niet laten sorry :'3..
|
|
| |
Empress H 894 Actief That death awaits,
there’s no debate
so charge and attack
going to hell and back
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 1 nov 2016 - 17:55 | |
| |
|
| |
xx 76 Afwezig Love
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 1 nov 2016 - 17:56 | |
| - Tornado schreef:
- Dovefeather schreef:
- Ik kon het niet laten sorry :'3..
you had ONE job Yea sorry xD I sucks in jobs |
|
| |
:.: it begins with M and ends with an S: Maris :.: 10 Afwezig
| |
| |
|
| |
Kip 1108 Actief ➳ I wasn't born to be soft and quiet, I was born to make the world shatter and shake at my fingertips
| CAT'S PROFILEAge: ✘ 41 moons strongGender: She-cat ♀Rank: ✘ Deputy |
| - Tornado schreef:
- Jinx schreef:
- jongens ik ben gewoon daadwerkelijk echtwaar een topiclijst aan het maken :'D Wat is er met mij gebeurt, ik ben nooit zo overzichtelijk.
WHO ARE YOU AND WHAT DID YOU DO TO ELENA Ik ben Rip, en ik heb haar lichaam gisteren tijdens Halloween overgenomen Gods of slaughter's favorite daughter Slap Count: 08 Kill Count: 02 |
|
| |
Nynke 2345 Actief ➤ Snow reminded me of the beauty and mystery of creation, of the essential joy that is life.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 1 nov 2016 - 17:57 | |
| ayyy, waarom heb ik zo ONTZETTEND veel zin om snowpaw gewoon de volgende ceremonie warrior te laten worden?!? |
|
| |
Bunny 2462 Actief I don't wanna be me anymore
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 1 nov 2016 - 17:59 | |
| Ik weet niet nyn x3 Red word iig later maar warrior, oeps. Ik moet der trouwens echt weer actief maken hehe :") |
|
| |
Empress H 894 Actief That death awaits,
there’s no debate
so charge and attack
going to hell and back
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 1 nov 2016 - 18:00 | |
| |
|
| |
The A Doc 3682 Afwezig "Whatever"
| |
| ik heb zin in een nieuw char, zo hard, gvdddd
Rip Augurkielurkie - ♥:
|
|
| |
Nynke 2345 Actief ➤ Snow reminded me of the beauty and mystery of creation, of the essential joy that is life.
| |
| @bunsel; wss komt het dat ik tot nu toe nooit echt een actieve mentor voor snow heb gehad :'3 en ik een leuk ideetje heb voor d'r maar dan moet ze wel warrior worden gheghe
en jaaa, red is zo'n schatje <33 |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 1 nov 2016 - 18:01 | |
| jongens komt er binnenkort een interessant nestje? Clan en geen rc want daar heb ik al iets voor <3 Rip Augurkielurkie - ♥:
|
|
| |
Kip 1108 Actief ➳ I wasn't born to be soft and quiet, I was born to make the world shatter and shake at my fingertips
| CAT'S PROFILEAge: ✘ 41 moons strongGender: She-cat ♀Rank: ✘ Deputy |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 1 nov 2016 - 18:02 | |
| - Tornado schreef:
- Wolfkit., schreef:
- Tornado schreef:
- Jinx schreef:
- jongens ik ben gewoon daadwerkelijk echtwaar een topiclijst aan het maken :'D Wat is er met mij gebeurt, ik ben nooit zo overzichtelijk.
WHO ARE YOU AND WHAT DID YOU DO TO ELENA Ik ben Rip, en ik heb haar lichaam gisteren tijdens Halloween overgenomen Wow, Rip, the dark side of Kip
Waarom heb ik het gevoel dat dat een ding gaat worden? Stiekem zet met 'Rip' helemaal niet op een grafsteen om 'rest in peace' te schrijven, nee, ze doen het om mijn geest weg te drijven zodat ik hun lichamen niet overneem. :'DD Bedank Freedje maar Gods of slaughter's favorite daughter Slap Count: 08 Kill Count: 02 |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 1 nov 2016 - 18:03 | |
| @bo2; ik hoop op een firedance x zealspark nestje maar ik denk dat die nog laaaaaang niet komt btw ___ en ik wil later snow kitties laten krijgen, maar dat gaat ook nog lang duren haha :') |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 1 nov 2016 - 18:04 | |
| hmmm ik kan ook gwn een van mn oude chars boven vissen en daar een nestje uitslaan met een npc of een vader/moeder fixen... maar idk :") Rip Augurkielurkie - ♥:
|
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 1 nov 2016 - 18:05 | |
| OH, en btw zoekt mims ook nog kittens voor dangerdance geloof ik |
|
| |
Bunny 2462 Actief I don't wanna be me anymore
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 1 nov 2016 - 18:06 | |
| @Nyn; Ik heb Zealspark maar ik moet chi echt wat meer onderspammen dat ze nog moet posten denk ik hehe xD Maar ja ik ben ook niet echt actief met red dus doesn't matter (a) @Bo; ik heb ook echt vet veel zin, maar daarom meld ik me dus aan bij nestjes hehe. Als ik niet gekozen word, ik kon het maar proberen, en als ik wel gekozen word, jippie <33 |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 1 nov 2016 - 18:07 | |
| - Snowpaw. schreef:
- OH, en btw zoekt mims ook nog kittens voor dangerdance geloof ik
Yeah tc ga ik mijden want daar heb ik al silvertje en een vl voor :") en de enigste kit die ik daar zou aanmelden is een snowkit maar dat heb ik al voor een ander nestje <3Rip Augurkielurkie - ♥:
|
|
| |
Kip 149 Actief Warning; Fragile
Please handle with care
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 1 nov 2016 - 18:09 | |
| |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 1 nov 2016 - 18:09 | |
| - Redpaw* schreef:
- @Nyn; Ik heb Zealspark maar ik moet chi echt wat meer onderspammen dat ze nog moet posten denk ik hehe xD Maar ja ik ben ook niet echt actief met red dus doesn't matter (a)
@Bo; ik heb ook echt vet veel zin, maar daarom meld ik me dus aan bij nestjes hehe. Als ik niet gekozen word, ik kon het maar proberen, en als ik wel gekozen word, jippie <33 tsja, eerst had snow cinderdance, maar nu staat 'ie op de accountmarkt en nu heeft ze lightningdragon die niet meer tevoorschijnkomt tho EN same!! meestal word ik niet gekozen tbh, maar ik doe me best haha @Bo2; aah, dan weet ik 't niet haha :') er lopen hier echt veel katten rond met het prefix snow |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 1 nov 2016 - 18:10 | |
| als ik mijn topics zou tellen zou ik denk ik nooit de motivatie hebben om te beginnen met posten haha :")
Maar Nyn, Snow is speciaal voor mij qua prefix tbh <3 Rip Augurkielurkie - ♥:
|
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|