|
|
M 1126 Actief "Chew bubble gum like a boss"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 1 nov 2016 - 16:47 | |
| |
|
| |
|-/annah 962 Actief Cause I, used to believe in justice
| |
| |
| |
Bunny 2607 Actief "They say there are two really loud noises in the world - a bang when you expected a click, and a click when you needed a bang"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 1 nov 2016 - 16:48 | |
| Flamethrower is ook nog niet bezet voor zover ik kan zien, al ga ik heus niet alle flamekits en flamepaws checken hehe xD Ik ben meestal slecht in namen bedenken tot ik opeens zo'n "aha!" momentje heb :')) |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 1 nov 2016 - 16:49 | |
| Idk Flameleap klinkt gewoon nice :3
@Bunny; I feel ya |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 1 nov 2016 - 16:51 | |
| Ik heb het meestal met plaatjes, zit ik rond te surfen op het internet en dan zie ik zo een mooi kattenplaatje en dan POEF! Wild idea appeared! Gelukkig heb ik mijn verstand om het weg te jagen. Too much characters to roleplay with...:'D -- Flameleap is idd leuker maar Flamewing is ook mooi because ZOEK IS EEN KEERTJE FLAME WING OP dat is toch zo mooi voor een sigje? I wouldn't hesitate,
To smile while you suffocate |
|
| |
Bunny 275 Actief "Take this pencil and draw a circle, not a heart, because a heart can be broken but a circle never ends."
| |
| |
| |
Kip 3539 Actief ★You are, I think, an evening star.
The fairest of all stars
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 1 nov 2016 - 16:54 | |
| - Lurkingshade schreef:
- Routpaw schreef:
- Lurkingshade schreef:
- hehehe, hoeft nie perse gay te zijn, bi is ook nog steeds een optie ofc. En dan heb je natuurlijk ook nog de romantische en seksuele oriëntaties waar je lekker creatief mee kan gaan, maar zo diep ga ik nie diepen als noob op dit vlak :")
Haha snap je xD heb me er ooit eens proberen in te verdiepen omdat ik een vriend had die transgender was, maar al die verschillende termen gingen me echt de keel uithangen, pfoe.
Ik ken twee meiden, vriendinnen van me, die daar helemaal in verdiept zijn. Door hen ben ik me daarin gaan verdiepen, maar niet extreem, aangezien ik ook bi ben en het me wel interessant leek etc ^^ Ook over de genders etc. en dus ken ik wel wat basisstuff haha :") maar echt extreem ben ik dus nie op da vlak
@hierboven; jup. en dan nog es de genders en de ace en grey en nog wat dingen :") Hehe ja dat soort dingen :') ik weet het een en ander erover maar erg oppervlakkig haha. Als je mij zou vragen wat demisexueel, ace of wat dan ook is heb ik Google nodig xD Ik heb tbh geen idee met welke term ik mezelf zou moeten omschrijven. Ben tot nu alleen nog maar verliefd geweest op jongens, maar opzich doet geslacht mij niet zoveelm Zo doe ik het ook gewoon met mn meeste karakters c': It is both a blessing and a curseto feel everything so very deeply |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 1 nov 2016 - 16:54 | |
| Okay Flamewing is awesome too :3 |
|
| |
| |
| |
| |
7 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 1 nov 2016 - 17:00 | |
| hallo, Tot en met welk boek hebben jullie Warrior Cats gelezen? |
|
| |
Michelle 6649 Actief So many men have tried to kill me, I don’t remember all their names.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 1 nov 2016 - 17:05 | |
| - furflame schreef:
- hallo,
Tot en met welk boek hebben jullie Warrior Cats gelezen? Power of Three - Midnight Jij?
One voice may speak you false, but in many there is always truth to be found.
|
|
| |
7 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 1 nov 2016 - 17:07 | |
| Hallo, Tot en met welk boek hebben jullie warrior cats gelezen???
|
|
| |
7 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 1 nov 2016 - 17:09 | |
| sorry mijn chat doet een beetje raar, tot en met de macht van drie - eclips. ik heb gelezen dat 30 november de eerste Nederlandse uitgaven komt van de superserie, hij heet Vuursters missie.
|
|
| |
7 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 1 nov 2016 - 17:11 | |
| * uitgave
nog 1 vraag: hoe weet ik dat ik in een clan geaccepteerd ben? |
|
| |
Michelle 6649 Actief So many men have tried to kill me, I don’t remember all their names.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 1 nov 2016 - 17:15 | |
| Let even op je dubbel posten ^^ Het is niet de bedoeling dat je meerdere berichten achter elkaar plaatst. En je bent geaccepteerd zodra Silverstar, Zealspark of een moderator dit aangeeft in het aanmeld topic. Tot die tijd kan je alvast oefenen met posten hier https://www.warriorcatsnl.com/f96-rpg-training
|
|
| |
Nynke 2345 Actief ➤ Snow reminded me of the beauty and mystery of creation, of the essential joy that is life.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 1 nov 2016 - 17:28 | |
| mijn. laptop. is. zo. TRAAG JESUS edit: het is meer mijn internet op mn laptop buutt i blame my laptop for it |
|
| |
Sanne (: 2461 Be balanced
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 1 nov 2016 - 17:37 | |
| huh is mijn post die ik net gepost had niet gepost....
|
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 1 nov 2016 - 17:38 | |
| Hmm kans dat actieforum weer raar doet?
|
|
| |
Jacqy 49 Actief v o l t i s u b i t o
[lt.]: turn the page quickly.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 1 nov 2016 - 17:39 | |
| - Flamepaw* schreef:
- Talking about Flame,
ik wil hem weer actief maken sooo
anyone topic? flame x running lmao |
|