|
|
The A Doc 3682 Afwezig "Whatever"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 31 okt 2016 - 19:26 | |
| Oml de wifi is hier geweldig voor een parkgebeuren, gossie :")
Goedenavond all~ Rip Augurkielurkie - ♥:
|
|
| |
~ Moo Moo 297 Actief “A bruise is a lesson... and each lesson makes us better.”
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 31 okt 2016 - 19:33 | |
| - Vitani schreef:
- Toen stonden er allemaal kleine kindjes voor de deur voor snoep :'3
hetzijn mijn snoepjes! Kssst Wutt? Halloween is geen Nederlands/Belgisch snoepjesfeest xd Gravelsmoke - Silverdew - Nightthorn |
|
| |
M 1126 Actief "Chew bubble gum like a boss"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 31 okt 2016 - 19:36 | |
| - Silverkit- schreef:
- Vitani schreef:
hetzijn mijn snoepjes! Kssst Wutt? Halloween is geen Nederlands/Belgisch snoepjesfeest xd Blijkbaar wel want er lopen echt al jaren kindjes hier jn de straat haha xD |
|
| |
Empress H 894 Actief That death awaits,
there’s no debate
so charge and attack
going to hell and back
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 31 okt 2016 - 19:36 | |
| |
|
| |
M 1126 Actief "Chew bubble gum like a boss"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 31 okt 2016 - 19:37 | |
| Hij weet precies wat een lady wilt ;3 |
|
| |
Nynke 2345 Actief ➤ Snow reminded me of the beauty and mystery of creation, of the essential joy that is life.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 31 okt 2016 - 19:46 | |
| Ik dacht juist dat ik is aardig ga doen om een pak mini-chocolaatjes te kopen, komt er niemand langs :'D nu heb ik buikpijn van te veel chocola eten oeps |
|
| |
~ Moo Moo 297 Actief “A bruise is a lesson... and each lesson makes us better.”
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 31 okt 2016 - 19:49 | |
| - Vitani schreef:
- Silverkit- schreef:
- Vitani schreef:
hetzijn mijn snoepjes! Kssst Wutt? Halloween is geen Nederlands/Belgisch snoepjesfeest xd Blijkbaar wel want er lopen echt al jaren kindjes hier jn de straat haha xD Echt? moeten ze hier niet proberen :') Wij vertellen ze vriendlijk om over 11 daagjes terug te komen Gravelsmoke - Silverdew - Nightthorn |
|
| |
there’s no debate
so charge and attack
going to hell and back
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 31 okt 2016 - 19:50 | |
| |
|
| |
Nynke 2345 Actief ➤ Snow reminded me of the beauty and mystery of creation, of the essential joy that is life.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 31 okt 2016 - 19:51 | |
| Hahaha, alvast aan het oefenen voor i dare you? xD |
|
| |
there’s no debate
so charge and attack
going to hell and back
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 31 okt 2016 - 19:52 | |
| |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 31 okt 2016 - 19:54 | |
| Haha, be prepared! Gelukkig ben je dan niet de enige met een idioot setje c': |
|
| |
Michelle 6649 Actief So many men have tried to kill me, I don’t remember all their names.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 31 okt 2016 - 19:55 | |
| moet uds zoveel posten heb k geen inspi :'D
One voice may speak you false, but in many there is always truth to be found.
|
|
| |
there’s no debate
so charge and attack
going to hell and back
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 31 okt 2016 - 19:57 | |
| |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 31 okt 2016 - 19:59 | |
| - Butterstar schreef:
- moet uds zoveel posten
heb k geen inspi :'D Dat heb ik dus a-l-t-i-j-d wanneer ik veel moet posten :') |
|
| |
Demi 1896 Afwezig "I was not born to be forced. I will breathe after my own fashion. Let us see who is the strongest."
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 31 okt 2016 - 20:16 | |
| - Snowpaw. schreef:
- Butterstar schreef:
- moet uds zoveel posten
heb k geen inspi :'D Dat heb ik dus a-l-t-i-j-d wanneer ik veel moet posten :') ugh same c': hoe meer posts, hoe minder zin .-. |
|
| |
Loïs 282 Actief I'll be going back to these streets, this is all I could be
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 31 okt 2016 - 20:23 | |
| - Runningpaw schreef:
- Oke help me met namen xD Een langharige zwarte poes, oogkleur staat niet vast. Word wss een RiverClan poes, haar ouders zijn erg ambitieus en zijn streng en hebben de "perfecte" partner voor haar uitgezocht en met wie ze vrienden word. Ze lijkt daardoor kil maar is vanbinnen een schatje (korte beschrijving wauw)
Ik had al iets in gedachten zoals Evernight, Foxglow etc. Idk of je al een naam hebt, heb deze pagina van het aot nog neit gelezen maar: Gracetear, Coalmask, Coalflare? |
|
| |
Kip 2278 Actief ↠He thinks that faith might be dead
Nothing kills a man faster than his own head
| CAT'S PROFILEAge: ↠ 9 years {108 moons} forever Gender: Tomcat ♂Rank: |
| |
| |
Floriske 2583 Actief Vibrations of tremors that shook long ago
Tear holes in the fabric of all that we know
Can't survive with the secrets we have
All that we have is a lie
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 31 okt 2016 - 20:27 | |
| - Runningpaw schreef:
- Oke help me met namen xD Een langharige zwarte poes, oogkleur staat niet vast. Word wss een RiverClan poes, haar ouders zijn erg ambitieus en zijn streng en hebben de "perfecte" partner voor haar uitgezocht en met wie ze vrienden word. Ze lijkt daardoor kil maar is vanbinnen een schatje (korte beschrijving wauw)
Ik had al iets in gedachten zoals Evernight, Foxglow etc. Evernight klinkt heel cool, en past wel beter bij haar uiterlijk dan iets met Fox, lijkt mij. Maar ja, alle namen die met Ever beginnen zijn dan ook cool, nietwaar? It is walking evenly between you and me, this truth, this terror And it stares us in the face, until we break our nose against the mirror* ********- Spoiler:
|
|
| |
Freedje 2403 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 31 okt 2016 - 20:29 | |
| - Everstar schreef:
- Runningpaw schreef:
Ik had al iets in gedachten zoals Evernight, Foxglow etc. Evernight klinkt heel cool, en past wel beter bij haar uiterlijk dan iets met Fox, lijkt mij. Maar ja, alle namen die met Ever beginnen zijn dan ook cool, nietwaar? ARROGANTIE, ARROGANTIEEEEEE XD |
|
| |
Floriske 2583 Actief Vibrations of tremors that shook long ago
Tear holes in the fabric of all that we know
Can't survive with the secrets we have
All that we have is a lie
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 31 okt 2016 - 20:30 | |
| - Shark schreef:
- Everstar schreef:
- Runningpaw schreef:
Ik had al iets in gedachten zoals Evernight, Foxglow etc. Evernight klinkt heel cool, en past wel beter bij haar uiterlijk dan iets met Fox, lijkt mij. Maar ja, alle namen die met Ever beginnen zijn dan ook cool, nietwaar? ARROGANTIE, ARROGANTIEEEEEE XD Wat nou arrogantie, dat heet goede smaak It is walking evenly between you and me, this truth, this terror And it stares us in the face, until we break our nose against the mirror* ********- Spoiler:
|
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|