Help me :)

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Blossomflight
Member
Help me :) DPKsfdL
Sarah
32
Actief
Meow

CAT'S PROFILE
Rank:
Blossomflight
BerichtOnderwerp: Help me :)   Help me :) Icon_minitimezo 30 okt 2016 - 12:30

Heeyy,
Oke, ik zit nu al eventjes op deze site maar heb me nog niet echt bezig gehouden met rpgen, wat is dit eigenlijk precies? En hoe werkt het? Waar kan ik dat doen? Zijn er bepaalde regels?
Ik weet echt helemaal niets, kan iemand me misschien een beetje op weg helpen? Ik voel me net een pasgeboren kit die er niks van snapt:p

-Blossomflight
Terug naar boven Ga naar beneden
Moonpaw'
Member
Help me :) DPKsfdL
Isabelle
111
Actief
What makes you different makes you dangerous.

CAT'S PROFILE
Rank:
Moonpaw'
BerichtOnderwerp: Re: Help me :)   Help me :) Icon_minitimezo 30 okt 2016 - 13:09

Hey, ik zit hier ook nog niet zo lang hoor! Ik weet er ook weinig vanaf maar er zijn hier inderdaad regels enzo. Er is een speciale newbie gids. Misschien helpt die je vooruit. Ga naar het kopje Information en kan je naar Rules, Newbie Guide en Guidebook. Misschien heb je er wat aan!

Sorry als ik niet vaak online kom, ik heb het momenteel druk met school...

Help me :) Moonkitss1
Bedankt voor dit mooie Os'je! <3
Mistgaze
Elder
Help me :) 0N3zaJp
Kiki
1666
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Mistgaze
BerichtOnderwerp: Re: Help me :)   Help me :) Icon_minitimezo 30 okt 2016 - 13:22

Hallo Blossomflight!

Iedereen kan RPG'en! Maar er zijn inderdaad een paar regeltjes waar je je aan moet houden. Als je die wilt lezen raad ik het Guidebook ( https://www.warriorcatsnl.com/h1-guidebook) aan! Daar kan je alles vinden wat je moet lezen. Als je het hebt gelezen en je hebt nog steeds vragen dan kan je altijd een moderator of admin een privé bericht sturen via hun profiel! Wie de admins en mods zijn vind je in de widget aande linkerkant op de home pagina van Warrior Cats.

Veel succes!!

You call and I respond
The sparrow and the song
I miss you when you're gone

Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Help me :)   Help me :) Icon_minitime

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum